v1977 Публикувано 29 август 2009 Сподели Публикувано 29 август 2009 (редакция) Привет колеги!От днес и аз съм със газов инжекцион :D Днес си взех колата Мицубиши Спейс Ръннър 1.8 GLXI от фирменият сервиз на Фобос в София!Много съм доволен от момчетата във сервиза,монтираха ми много компакно и прибрано всичко,сложиха ми и допълнителна система за омасляване на клапаните!Единствено ме вбесява светенето на чека,но утре ще отида до тях да ми сложат още една джаджа и щял да изгасне и на газ!За сега съм много доволен от фобоса за разхода не знам още ще видим какво ще покаже като изгоря първата бутилка!Много се кефя че по нищо не разбираш кога си минал на газ,ако не изписука бутона в купето!Оборотите са си същите като на бензин не мърдат изобщо :rolleyes:!Дано и за в бъдеще всичко да е наред!!! Редактирано 29 август 2009 от v1977 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 29 август 2009 Сподели Публикувано 29 август 2009 Ще е, ще е.... Мноооого километри навъртях за 2 години - всичко е ОК! Само сменяй филтъра на газта на ок. 25-30к, че знаем какво е качеството.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
v1977 Публикувано 30 август 2009 Автор Сподели Публикувано 30 август 2009 ДА и от Фобос искат на всеки 10000км да ходя при тях за филтри на газта и наче викат-няма гаранция!Ама така е по добре,че като се има предвит с гагви скапани горива караме............... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter P Публикувано 30 август 2009 Сподели Публикувано 30 август 2009 ДА и от Фобос искат на всеки 10000км да ходя при тях за филтри на газта и наче викат-няма гаранция!Ама така е по добре,че като се има предвит с гагви скапани горива караме............... Относно тази гаранция, говорих с газаджия, който си разбира доста от работата. Каза, че всичко е за да могат да си продават консумативите. Филтърът е достатъчно голям и няма как да се запуши след 10 000км с каквато и газ да караш, просто се продухвал след като усетиш проблеми с подаването на газ и се слага отново. А това се случвало обикновено след много х 10 000км... При него са идвали таксита за смяна на филтрите след 350 000км каране на газ... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
v1977 Публикувано 30 август 2009 Автор Сподели Публикувано 30 август 2009 Може би имаш право колега Peter P,ама нали знаеш и те трябва хляб да ядат :tooth: ,а що се однася до гаранцията то е ясно че така си продават свойте консумативи-то е като при гаранционните автомобили самите представители до колкото знам не печелят толкова от продажбата на автомобила колкото после от гаранционната подръжка :icon_dance: ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 30 август 2009 Сподели Публикувано 30 август 2009 Интересно ми е постоянно ли ти свети чека-а или само когато са ниски оборотите? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
v1977 Публикувано 30 август 2009 Автор Сподели Публикувано 30 август 2009 Чека ми свети постянно само на газ и светва след като двигателя достигне нормален температурен режим на работа! Ако обърна на бензин веднага изгасва!Майсторите от Фобос ми казаха че това се дължи на много чуствителната ланда сонда! Датчика който я лъже на газ със монтажа струва някъде около 30-40лв!Утре ще ходя да го монтират и ще пиша какъв е ефекта! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 30 август 2009 Сподели Публикувано 30 август 2009 Ясно, почти и като при мен, аз съм обаче с нормална уредба и ламнда контрол. Това което ще ти сложат не е датчик а едно генераторче което емулира сигнали като от ламбда сондата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
v1977 Публикувано 30 август 2009 Автор Сподели Публикувано 30 август 2009 Да вярно че момчетата казаха генераторче а не датчик :giggle: !Не знам хората от Фобос казаха че това със светенето на чек-а не е никакъв проблем,и че компютъра на колата не трупа грешки,и че това генераторче е само за мое психическо успокоение!Но сега така и така дадох толкова пари за газовия инжекцион мисля че с 30-40лв повече или по-малко няма чак такова значение!По добре чек-а да не ми свети :worthy:! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 30 август 2009 Сподели Публикувано 30 август 2009 Чека ми свети постянно само на газ и светва след като двигателя достигне нормален температурен режим на работа! Ако обърна на бензин веднага изгасва!Майсторите от Фобос ми казаха че това се дължи на много чуствителната ланда сонда! Датчика който я лъже на газ със монтажа струва някъде около 30-40лв!Утре ще ходя да го монтират и ще пиша какъв е ефекта!Глупости, чека ти свети когато обърнеш на газ ,защото тогава ти прекъсват бензиновите дюзи и тогава ЕКУ-то го регва като грешка 41 .............проблем с дюзите......грешката се записва в рег едита на ЕКУ-то и си седи там докато не се вииди и изтрие, това че като обърнеш на бензин гасне е защото ЕКУ-то вижда че към дюзите има ток и веригата се затваря през тях .............ЕКУ-то комутира минусовите пинове или изводи на всяка една дюза , е плюсовите са вързани в една обща точка и когато минеш на газ се прекъсва именно +12 Волта към тях........... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DaNy SHaDy Публикувано 30 август 2009 Сподели Публикувано 30 август 2009 (редакция) Глупости, чека ти свети когато обърнеш на газ ,защото тогава ти прекъсват бензиновите дюзи и тогава ЕКУ-то го регва като грешка 41 .............проблем с дюзите......грешката се записва в рег едита на ЕКУ-то и си седи там докато не се вииди и изтрие, това че като обърнеш на бензин гасне е защото ЕКУ-то вижда че към дюзите има ток и веригата се затваря през тях .............ЕКУ-то комутира минусовите пинове или изводи на всяка една дюза , е плюсовите са вързани в една обща точка и когато минеш на газ се прекъсва именно +12 Волта към тях...........И все пак грешки трупат ли се от това и може ли да прави проблеми този чек? Редактирано 30 август 2009 от DaNy SHaDy Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 31 август 2009 Сподели Публикувано 31 август 2009 И все пак грешки трупат ли се от това и може ли да прави проблеми този чек?Грешки не се трупат ,и какво значи трупат? Това да не е чувал за да се трупат, просто си оставяв рег-а на ЕКУ-то и това е, но по никакъв начин няма да наруши или обърка работата на мотора..............аз съм карал с такава грешка 3 години , докато най накрая ми писна да я гледам таз лампа и си направих симулатор на дюзите.......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 1 септември 2009 Сподели Публикувано 1 септември 2009 DJ, a защо при мен чека не светва ако подържам оборотите над 1200? Т.е. светва когато паднат под 800, ако карам колата без да изключвам от скорост може и за 100 км. да не светне. Дюзите са им прекъснали захранането от +12. Когато в движение обърна на бензин и е светел чек-а след 30-на сек. угасва. Затова предполагам че е грешка от ламбда сондата (въпреки че имам ламбда контрол) или греша? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
v1977 Публикувано 1 септември 2009 Автор Сподели Публикувано 1 септември 2009 (редакция) Привет колеги!Днес бях във Фобос и докато се качвах към приемната се натъкнах на БАШ BOSSA :icon_blush: (шефа)!Това за мен се оказа добре но не и за майсторите във сервиза!Шефът на Фобос ме попита най любезно с какво може да ми помогне,и аз естествено му обясних(до тогава не знаех кой е този човек)че онзи ден съм си монтирал газов инжекцион при тях,и съм си взел колата със светещ ЧЕК!Еий казвам ви че ония подивя-като се разфуча и разбуча на момчетата от сервиза направо ми стана неудобно :icon_doh: оказа се че всечки там знаят как да го излъжат този ЧЕК но за едно съпротивление което според шефа им струвало 5 лева,те искали на клиентите си по 45лева за самата джаджа+монтажа!Такаааа човека ми прие колата като рекламация за 10минути ми монтираха нещото което по-принцип го спестявали при японските автомобили(явно без знанието на шефа им) не ми взеха и една стотинака :icon_clap: !ТАКА ЧЕ КОЛЕГИ АКО И ВИЕ КАРАТЕ С ФОБОС И УРЕДБАТА ВИ Е В ГАРАНЦИЯ И ЧЕКА ВИ СВЕТИ-БЯГАЙТЕ И РЕКЛАМИРАИТЕ :icon_thumbup: ! п.с шефа на фобос каза че както колата се държи на бензин-така трябва да се държи и на газ,не трябва да свети нещо по таблото! Редактирано 1 септември 2009 от v1977 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Aragami Публикувано 10 септември 2009 Сподели Публикувано 10 септември 2009 Колега, мерси за информацията! И при мен свети чека. На първата сервизна профилактика ще им кажа да го оправят. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
v1977 Публикувано 11 септември 2009 Автор Сподели Публикувано 11 септември 2009 За нищо колега Aragami нали затова е този форум за да си помагаме :icon_clap: !Между другото като ходиш на профилактика и им кажеш за проблема с Чека те можеби ще ти кажат че се плаща допълнително :icon_censored: така че първо потърси шефа им и първо на него кажи за проблема ти! Успех! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.