Konstantin Patev Публикувано 24 август 2009 Сподели Публикувано 24 август 2009 Здравейте колеги !!!Смених лагер на компресора на климатроника.Тъй като никой не знаеше какъв е,давам малко информация.40 мм. - вътр.отвор66 мм. - външно24 мм. - широчина/дебелина/ на лагераНе ви пиша кода защото на различните фирми са различни.Лагера беше произведен от фирма New Sun.Имат сайт в интернет.Цена 20 лв.Вероятно китайски,но хубав.А иначе има и между 45 - 60 лв.Поздрави!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BallAtriX Публикувано 24 август 2009 Сподели Публикувано 24 август 2009 :icon_clap: Добра информация Браво ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vasil_devil Публикувано 25 август 2009 Сподели Публикувано 25 август 2009 Колега, Лагерчето за компресора на климатроника дали ще пасне на моето Mitsubishi Carisma GDI 1.8, 1998 г? Благодаря предварително. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Konstantin Patev Публикувано 26 август 2009 Автор Сподели Публикувано 26 август 2009 По принцип,да.Разликата между моята и твоята Каризма основно е в мотора и скоростната кутия.Ако изхождаме от това,че компресора на климатроника минава за вторичен агрегат в автомобила............??????Но най добре ще се разбере като се демонтира външния капак на муфата,този с пистите за ремъка,той се държи на 6 болтчета 8 мм.Под него вече се вижда защитната гривна на лагера и там пише номер и т.н. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BallAtriX Публикувано 5 април 2010 Сподели Публикувано 5 април 2010 Здравейте колеги !!!Смених лагер на компресора на климатроника.Тъй като никой не знаеше какъв е,давам малко информация.40 мм. - вътр.отвор66 мм. - външно24 мм. - широчина/дебелина/ на лагераНе ви пиша кода защото на различните фирми са различни.Лагера беше произведен от фирма New Sun.Имат сайт в интернет.Цена 20 лв.Вероятно китайски,но хубав.А иначе има и между 45 - 60 лв.Поздрави!!! Здравей колега , ето че и на мен може да се наложи тази маневра . Като включа климатроника започва едно неравномерно стържене от към компресора , по някой път изчезва но някой път остава . Предполагам е лагер :icon_blush:Ще споделиш ли кое се сваля за да се свали лагера ?Като го гледам компресора май ще да е на канала , защото иначе трудно ще се свали . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Konstantin Patev Публикувано 6 април 2010 Автор Сподели Публикувано 6 април 2010 Здравей колега!!!Според мен ще трябва да го смениш в сервиз.Поне аз така направих,или да го ходиш някъде по майстори.Няма да стане без сваляне на компресора,лагера ако не е сменян няма да излезе лесно.Първо трябва да се изтегли фреона и да се съхрани/ще го използваш после за зарядката/.После се сваля компресора,не е проблем,той излиза направо с муфата за ремъка.След това идва трудната част на избиването/изваждането на лагера.Лесно се стига до него/той е под муфата/.При мен в сервиза не можаха да избият лагера,опитваха с най различни приспособления.Ядосах се и си взех компресора,отидох на друго място при мои хора автомонтьори.Там с едно приспособление,което представлява нещо като три лапи,които се натягат,а в средата има централна ос(ползват го за вадене на лагери),много внимателно започнахме.Натягат се лапите и с удари с чук по средната ос,леко разклатихме лагера,обираме с лапите чрез натягане и после пак бой с чука.И така милиметър по милиметър,докато излезе лагера.А после вече е лесно..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BallAtriX Публикувано 6 април 2010 Сподели Публикувано 6 април 2010 Много ти благодаря за изчерпателния отговор Много ще ми е полезен :icon_clap: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.