Премини към съдържание

Информация за лагер


Препоръчано мнение

Здравейте колеги !!!

Смених лагер на компресора на климатроника.Тъй като никой не знаеше какъв е,давам малко информация.

40 мм. - вътр.отвор

66 мм. - външно

24 мм. - широчина/дебелина/ на лагера

Не ви пиша кода защото на различните фирми са различни.

Лагера беше произведен от фирма New Sun.Имат сайт в интернет.Цена 20 лв.Вероятно китайски,но хубав.А иначе има и между 45 - 60 лв.

Поздрави!!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега,

 

 

 

Лагерчето за компресора на климатроника дали ще пасне на моето Mitsubishi Carisma GDI 1.8, 1998 г?

 

 

 

Благодаря предварително.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По принцип,да.Разликата между моята и твоята Каризма основно е в мотора и скоростната кутия.Ако изхождаме от това,че компресора на климатроника минава за вторичен агрегат в автомобила............??????

Но най добре ще се разбере като се демонтира външния капак на муфата,този с пистите за ремъка,той се държи на 6 болтчета 8 мм.Под него вече се вижда защитната гривна на лагера и там пише номер и т.н.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 7 месеца ...

Здравейте колеги !!!

Смених лагер на компресора на климатроника.Тъй като никой не знаеше какъв е,давам малко информация.

40 мм. - вътр.отвор

66 мм. - външно

24 мм. - широчина/дебелина/ на лагера

Не ви пиша кода защото на различните фирми са различни.

Лагера беше произведен от фирма New Sun.Имат сайт в интернет.Цена 20 лв.Вероятно китайски,но хубав.А иначе има и между 45 - 60 лв.

Поздрави!!!

 

Здравей колега , ето че и на мен може да се наложи тази маневра . Като включа климатроника започва едно неравномерно стържене от към компресора , по някой път изчезва но някой път остава . Предполагам е лагер :icon_blush:

Ще споделиш ли кое се сваля за да се свали лагера ?

Като го гледам компресора май ще да е на канала , защото иначе трудно ще се свали .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега!!!

Според мен ще трябва да го смениш в сервиз.Поне аз така направих,или да го ходиш някъде по майстори.Няма да стане без сваляне на компресора,лагера ако не е сменян няма да излезе лесно.Първо трябва да се изтегли фреона и да се съхрани/ще го използваш после за зарядката/.После се сваля компресора,не е проблем,той излиза направо с муфата за ремъка.След това идва трудната част на избиването/изваждането на лагера.Лесно се стига до него/той е под муфата/.При мен в сервиза не можаха да избият лагера,опитваха с най различни приспособления.Ядосах се и си взех компресора,отидох на друго място при мои хора автомонтьори.Там с едно приспособление,което представлява нещо като три лапи,които се натягат,а в средата има централна ос(ползват го за вадене на лагери),много внимателно започнахме.Натягат се лапите и с удари с чук по средната ос,леко разклатихме лагера,обираме с лапите чрез натягане и после пак бой с чука.И така милиметър по милиметър,докато излезе лагера.А после вече е лесно.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...