martin_ Публикувано 22 юли 2009 Сподели Публикувано 22 юли 2009 Колеги интересувам се от генерация и чип колко коня да очаквам на Ево 7- 265к.с. Благодаря предварително. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
afterdarq Публикувано 22 юли 2009 Сподели Публикувано 22 юли 2009 Колеги интересувам се от генерация и чип колко коня да очаквам на Ево 7- 265к.с. Благодаря предварително. Е то зависи от чипа и генерацията. От генерацията повече от 10тина коня няма как да се спечелят. А за всеки чип би трябвало да има данни какво и що прави. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martin_ Публикувано 22 юли 2009 Автор Сподели Публикувано 22 юли 2009 (редакция) Колега, аз си мисля, че за турбо кола, една генерация дава повече. В един сайт пишеше, че мапване, генерация и филтър, дава около 40-50 коня разлика. Сайта е английски. Редактирано 22 юли 2009 от valboss Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
afterdarq Публикувано 22 юли 2009 Сподели Публикувано 22 юли 2009 (редакция) Ами тя тая кола вече е с прилична генерация, като я смениш с още по-добра ше има ефект но не ми се вярва това да дава много. А мап-ването само по себе си може да даде и 30 коня нагоре зависи какво е, сигурно и повече. Даже на атмосферния нов Лансер IX има еку флаш, който вдига мощността с 19 коня, а това е двигател без турбо все пак с доста лимитирани възможности за тунинг ако не се сложи турбо. Редактирано 22 юли 2009 от afterdarq Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dobri1200 Публикувано 22 юли 2009 Сподели Публикувано 22 юли 2009 Колеги интересувам се от генерация и чип колко коня да очаквам на Ево 7- 265к.с. Благодаря предварително. ЕVO 7, което да е 265 коня, мисля че няма. EVO 7 е 280 коня, а EVO 8 има 265 и 280к.с. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MultiPointECI Публикувано 29 август 2009 Сподели Публикувано 29 август 2009 Колега "martin":Aвтомобилът Митсубиши Лансър ЕВО 7 е спортен автомобил,който дори и след съображенията на производителя за шум,излиза с една никак лоша изпускателна система (както викате "генереция").Естествено има и още по-добри варианти,но с тях няма да усетиш голяма разлика.За проба карай само на изпускателен колектор (минимално съпротивление на изгорелите газове) и ще видиш че разликата далеч няма да е 50 коня,както си писал по-горе. Само че тази проба изисква разкачане на някой Ламбда сонда,особенно тази след катализатора (мисля че има)...което може да спъне колата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niikoo Публикувано 1 септември 2009 Сподели Публикувано 1 септември 2009 Как ще кара само на изпускателен колектор, колата ще стане атмосферна, за какво ще се държи турбината? Ако я остави само на "колектор" както казваш дори ще има обратен ефект, точно при такъв тип автомобили от изпускателна система печалбата е сериозна, цялата генерация тип "turbo back" от турбото назад с друг даунпай и едно крайно гърне, ще отпуши колата страшно много !!! Това не е някаква умряла атмосферна кола 70коня, на която ако и се сложи такова нещо ще спечели 1.333конски сили и ще будиш бабите като караш м/у блоковете. :icon_thumbup: Ето едно примерче:http://www.overdrive.bg/promotions.php?cat=5 Заводската генерация, на коя да е турбо кола е доста рестриктивна, там се гледа шум, вибрации и още куп неща. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MultiPointECI Публикувано 2 септември 2009 Сподели Публикувано 2 септември 2009 Колега някъде горе четох че мотора бил без турбина(което много ме учуди),затова дадох тази идея.Така колегата щеше да разбере че само с изпускателна с-ма няма да качи мощността която иска Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pepper Публикувано 2 септември 2009 Сподели Публикувано 2 септември 2009 Е такова животно нема: ЕВО без турбо... :confused1: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Poli Публикувано 6 септември 2009 Сподели Публикувано 6 септември 2009 Чипа го остави за последен!Изпускателна система:Смени изпускателния колектор,шепата(up pipe),тръбата от турбото до катализатора(down pipe) и генерацията след катализатора(cat back).Всмукателна система:Замени въздушния филтър по възможност с тръбата до турбото.Електроника:Помисли добре преди да "чипваш" колата дали няма да правиш по-късно нещо друго по нея,защото ще се наложи да повтаряш "чипването",а то струва пари. Със смяната на двете първи неща колата ще се промени много,ще се отпуши,турбината ще надува малко по рано,ще стане по рязка,за мощности не мога да говоря защото варират от автомобил до автомобил.Но ще бъдеш доволен. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.