icoo Публикувано 1 юли 2009 Сподели Публикувано 1 юли 2009 Здравейте колеги,моля за съвети. Моят случай е следния: От Габрово съм,имам Рънър '96, 1.8. Бях дал колата на едни приятели да отидат на море и там нещо се прецакало. Не съм много наясно какво се е случило,по техни думи колата загубила мощност.След посещения при разни знайни и незнайни майстори в Созопол,колата финишира в Бургас - сервиза на Балканстар.Стои там 2-3 дни и не могат да открият къде е проблема,като съответно в събота по обед разбирам,че трябва да си я прибера с платформа. Дигат рамене и казват,че са проверили всичко по електрониката,пробвали с други свещи,кабели,делко и т.н., ама не става. И това от фирмения сервиз?! Накратко в какво състояние я заварвам. Пали,работи идеално на празен ход,само при подаване по-рязко на газ забива,чуди се,тръгва, пак забива. И това съпроводено с яко ръмжене на издънени гърнета. След благополучно прибиране(не на собствен ход), в гаража съм си свалил цялата ауспухова система. Оказва се,че катализатора ми е изрязан и на негово място има една ръждива тръба,къде заварена, къде не. А задното гърне е пръснато като консервена кутия откъм купето,явно е имало някаква детонация понеже вътре имаше части и от катализатора. Вече оправено всичко по ауспуха,карам колата на сервиз, уж добър по електриките. След като не ми се обадиха цял ден,както се бяхме разбрали,минах да ги нагледам и пак виждам позната картинка - чешат се по главите,гледат свещи,мерят компресия.Направо съм се смаял. Някой имал ли е подобни симптоми и къде може да е проблема,щом явно не може да се диагностицира? Ще съм благодарен за някой съвет или поне сервиз,където може наистина да помогнат. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
de4i Публикувано 1 юли 2009 Сподели Публикувано 1 юли 2009 (редакция) Хм, казваш, че всичко са проверили, ама нейсе...На мен ми се получи преди време с една "астра" назаем същият симптомПали, работи на ниски обороти, а в горните глъхне. Освен това звукът в ауспуха се промени.След много и безрезултатна диагностика по центровките се оказа: запушено задно гърне. До такава степен се беше набило с боклуци от катализатора, че пропускаше съсвем малко газове. А това го установих, като откачих ауспуха след изходния колектор.Пробвай. Редактирано 1 юли 2009 от de4i Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 1 юли 2009 Сподели Публикувано 1 юли 2009 Отговора на въпрса ти е бобина. Закарай да ти премерят някъде бобината, аз заради нея загубих 3 седмици, разколачих какво ли не а накрая се оказа тя. Симптомите бяха като твоите, в сервиза в който е била най-вероятно са предполагали че е запушен катализатора и са сложили тръба вместо него, да ги убиеш направо! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 1 юли 2009 Сподели Публикувано 1 юли 2009 Пробвали са вече с друго делко, поне така каза колегата....... Голяма чуденка.... Компресията как е? Ама щом работи гладко на тихи обороти - едва ли е ремъка.... Не знам, човече, направо ме хвърли в тъч с този пост...... Трябва да се види от човек, който разбира, най-близо ти е Пловдив....... Я чакай, как така от катализатора, та чак в задното гърне, трябва да имаш две междинни.... А и толкова завои по генерацията, че...... Нещо не разбирам..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rumen Stefanov Публикувано 1 юли 2009 Сподели Публикувано 1 юли 2009 На бензин ли караш колата?Имаш ли газова уредба?Допитай се до Милен от Пловдив да я погледне и да направи диагностика,но може да се окаже дебитомер...Направи следния тест:Запали колата и изчакай да загрее.Отвори капака и махни буксата на дебитомера (МАФ) датчика,който се намира непосредствено до въздушния филтър.Ако колата започне да работи равномерно и във високите обороти,то проблемът ти е в дебитомера. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 1 юли 2009 Сподели Публикувано 1 юли 2009 Я чакай, как така от катализатора, та чак в задното гърне, трябва да имаш две междинни.... А и толкова завои по генерацията, че...... Нещо не разбирам.....Трябва, ама дали ги има ?..Нали видя сам, колко трудно се възстановяват гърнета...По лесното е , режеш и слагаш тръба... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 1 юли 2009 Сподели Публикувано 1 юли 2009 Мани, мани! Измъчи се! Отсега започвам да мисля как да процедирам следващия път! Май ще играе чичо флекс...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
icoo Публикувано 1 юли 2009 Автор Сподели Публикувано 1 юли 2009 Пробвали са вече с друго делко, поне така каза колегата....... Голяма чуденка.... Компресията как е? Ама щом работи гладко на тихи обороти - едва ли е ремъка.... Не знам, човече, направо ме хвърли в тъч с този пост...... Трябва да се види от човек, който разбира, най-близо ти е Пловдив....... Я чакай, как така от катализатора, та чак в задното гърне, трябва да имаш две междинни.... А и толкова завои по генерацията, че...... Нещо не разбирам..... Компресията бива,бях се попритеснил малко понеже намерих в колата една разпечатка и там показваше 7-8, вероятно са я мерили в Балканстар,а сега младежите като мериха щеше да им избие уреда от ръцете - 13+. А наистина явно нещо се е задръстило по трасето и се взривило,понеже намерих доста парчета от катализатора чак в задното гърне,а и то доволно се беше пръснало. Въпросът е защо е станало и какви поразии е направило още? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 2 юли 2009 Сподели Публикувано 2 юли 2009 Направил си грешка като си я закарал направо в Габрово, трябваше до Пловдив а от там вече на собствен ход щеше да си я прибереш ;)Роско под делко не става ясно какво се има в предвид - по принцип има делко, бобина, комутатор...Колегата да даде повече инфо - на бензин или и на газ е колата, ангренажа погледнаха ли го, налягането на бензиновата помпа мериха ли, дюзите...На стробоскоп погледнахте ли как е центровката? Аз залагам на електрически проблем - или бобина както казах илииииииииииии - ЕКУ Нищо чудно да не е '96 а по стара и кондензаторите да правят бела, ако не разбира никой наоколо да го сваля и праща на адаша в Пловдив да го чуе! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
icoo Публикувано 2 юли 2009 Автор Сподели Публикувано 2 юли 2009 Направил си грешка като си я закарал направо в Габрово, трябваше до Пловдив а от там вече на собствен ход щеше да си я прибереш ;)Роско под делко не става ясно какво се има в предвид - по принцип има делко, бобина, комутатор...Колегата да даде повече инфо - на бензин или и на газ е колата, ангренажа погледнаха ли го, налягането на бензиновата помпа мериха ли, дюзите...На стробоскоп погледнахте ли как е центровката? Аз залагам на електрически проблем - или бобина както казах илииииииииииии - ЕКУ Нищо чудно да не е '96 а по стара и кондензаторите да правят бела, ако не разбира никой наоколо да го сваля и праща на адаша в Пловдив да го чуе! :icon_thumbup: Ура ,готов съм! Позна колега - бобина. Не можело да го хване това нещо компютър и гледали всичката карантия едно по едно. Честно казано не вярвах,че ще успеят, щом от официалния сервиз нищо не намерили, но явно такива са разбирачи в Бургас. Мерси за съветите. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 3 юли 2009 Сподели Публикувано 3 юли 2009 (редакция) Браво, голям кеф си е да ти работи количката. За друг път да знаеш - първо питай тук и тогава действай! А това че не са успели да ти намерят проблема в Балканстар Бургас не зная какво да кажа :(Предполагам че имам и една бира ако минавам през Габрово Редактирано 3 юли 2009 от milenjs Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
icoo Публикувано 3 юли 2009 Автор Сподели Публикувано 3 юли 2009 Браво, голям кеф си е да ти работи количката. За друг път да знаеш - първо питай тук и тогава действай! А това че не са успели да ти намерят проблема в Балканстар Бургас не зная какво да кажа :(Предполагам че имам и една бира ако минавам през Габрово Бирата лесна В интерес на истината младежите сами си бяха намерили проблема.Аз съм пресен МИТЦУБИШИ фен още,от година я търкалям тази кола и това ми е първия проблем. Ще взема да дойда на някоя сбирка,предполагам правите от време на време?А понеже сте по навътре в проблемите,да попитам и друго. 1. Колата ми е малко шумна при движение,счува ми се повече шум откъм скоростната кутия - нещо като търкаляне. Нормално ли е това или не е обезшумена достатъчно? Иначе скоростите влизат ОК, сменил съм си примерно маслото на скоростната кутия като я подкарах.2. Отзад колата стои малко разкрачена. Не яде гуми,няма шумове, има ли някакъв проблем по окачването? Поздрави Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
somalietsa Публикувано 3 юли 2009 Сподели Публикувано 3 юли 2009 (редакция) Аз съм пресен МИТЦУБИШИ фен още,от година я търкалям тази кола и това ми е първия проблем. Ще взема да дойда на някоя сбирка,предполагам правите от време на време?Еми, хайде пали самолета и идвай.. Кога ще имаш по-удобен случай от ТОЗИ Редактирано 3 юли 2009 от somalietsa Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 3 юли 2009 Сподели Публикувано 3 юли 2009 За шума от скоростната кутия най-вероятно са лагери и най-вече лагера на първичния вал.Сменяй него а най-добре и другите за да не стане по лошо. Какви лагери да вземеш - питай тук за да не си отваряте работа 2 пъти. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valej Публикувано 20 март 2011 Сподели Публикувано 20 март 2011 Здравейте!Имам същия проблем само че е Спейс Вагон 1995г.Преди известно време на няколко пъти прекъсна и загуби мощност, но като изфорсирах се оправяше. Преди седмица обаче на няколко километра от къщи изведнъж заби и загуби мощност. Колата е на газ и бензин и при превключване проблема оставаше. Дойде платформа и прибрах колата в къщи. Смених свещите но не се оправи, утре мислех да разменим кондензаторите с колега който има същата кола , но след като прочетох темата май ще търся бобина .Днес откачих катализатора и се оказа че не е от него.Колегата се е чудил защо му се е пръснало гърнето . Аз когато форсирах и тя забиваше ми казаха че от ауспуха излизат пламъци и миришеше на недоизгорели газове.Твърде вероятно неизгорелите газове да са се взривили.Можете ли да ми кажете колко струва една бобина в България и има ли разлика при различните модели . Има ли някаква особеност при смяната.Благодаря предварително Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.