Премини към съдържание

Проблем при подаване на газ?


Препоръчано мнение

Здравейте колеги,моля за съвети.

Моят случай е следния: От Габрово съм,имам Рънър '96, 1.8. Бях дал колата на едни приятели да отидат на море и там нещо се прецакало. Не съм много наясно какво се е случило,по техни думи колата загубила мощност.След посещения при разни знайни и незнайни майстори в Созопол,колата финишира в Бургас - сервиза на Балканстар.Стои там 2-3 дни и не могат да открият къде е проблема,като съответно в събота по обед разбирам,че трябва да си я прибера с платформа. Дигат рамене и казват,че са проверили всичко по електрониката,пробвали с други свещи,кабели,делко и т.н., ама не става. И това от фирмения сервиз?!

 

Накратко в какво състояние я заварвам. Пали,работи идеално на празен ход,само при подаване по-рязко на газ забива,чуди се,тръгва, пак забива. И това съпроводено с яко ръмжене на издънени гърнета.

 

След благополучно прибиране(не на собствен ход), в гаража съм си свалил цялата ауспухова система. Оказва се,че катализатора ми е изрязан и на негово място има една ръждива тръба,къде заварена, къде не. А задното гърне е пръснато като консервена кутия откъм купето,явно е имало някаква детонация понеже вътре имаше части и от катализатора.

 

Вече оправено всичко по ауспуха,карам колата на сервиз, уж добър по електриките. След като не ми се обадиха цял ден,както се бяхме разбрали,минах да ги нагледам и пак виждам позната картинка - чешат се по главите,гледат свещи,мерят компресия.

Направо съм се смаял.

 

Някой имал ли е подобни симптоми и къде може да е проблема,щом явно не може да се диагностицира?

 

Ще съм благодарен за някой съвет или поне сервиз,където може наистина да помогнат.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хм, казваш, че всичко са проверили, ама нейсе...

На мен ми се получи преди време с една "астра" назаем същият симптом

Пали, работи на ниски обороти, а в горните глъхне. Освен това звукът в ауспуха се промени.

След много и безрезултатна диагностика по центровките се оказа: запушено задно гърне. До такава степен се беше набило с боклуци от катализатора, че пропускаше съсвем малко газове.

А това го установих, като откачих ауспуха след изходния колектор.

Пробвай.

Редактирано от de4i
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Отговора на въпрса ти е бобина. Закарай да ти премерят някъде бобината, аз заради нея загубих 3 седмици, разколачих какво ли не а накрая се оказа тя. Симптомите бяха като твоите, в сервиза в който е била най-вероятно са предполагали че е запушен катализатора и са сложили тръба вместо него, да ги убиеш направо!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пробвали са вече с друго делко, поне така каза колегата....... Голяма чуденка....

Компресията как е? Ама щом работи гладко на тихи обороти - едва ли е ремъка....

Не знам, човече, направо ме хвърли в тъч с този пост...... Трябва да се види от човек, който разбира, най-близо ти е Пловдив.......

Я чакай, как така от катализатора, та чак в задното гърне, трябва да имаш две междинни.... А и толкова завои по генерацията, че...... Нещо не разбирам.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На бензин ли караш колата?Имаш ли газова уредба?Допитай се до Милен от Пловдив да я погледне и да направи диагностика,но може да се окаже дебитомер...Направи следния тест:

Запали колата и изчакай да загрее.Отвори капака и махни буксата на дебитомера (МАФ) датчика,който се намира непосредствено до въздушния филтър.Ако колата започне да работи равномерно и във високите обороти,то проблемът ти е в дебитомера.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Я чакай, как така от катализатора, та чак в задното гърне, трябва да имаш две междинни.... А и толкова завои по генерацията, че...... Нещо не разбирам.....
Трябва, ама дали ги има ?..

Нали видя сам, колко трудно се възстановяват гърнета...По лесното е , режеш и слагаш тръба...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мани, мани! Измъчи се! Отсега започвам да мисля как да процедирам следващия път! Май ще играе чичо флекс......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пробвали са вече с друго делко, поне така каза колегата....... Голяма чуденка....

Компресията как е? Ама щом работи гладко на тихи обороти - едва ли е ремъка....

Не знам, човече, направо ме хвърли в тъч с този пост...... Трябва да се види от човек, който разбира, най-близо ти е Пловдив.......

Я чакай, как така от катализатора, та чак в задното гърне, трябва да имаш две междинни.... А и толкова завои по генерацията, че...... Нещо не разбирам.....

 

 

 

Компресията бива,бях се попритеснил малко понеже намерих в колата една разпечатка и там показваше 7-8, вероятно са я мерили в Балканстар,а сега младежите като мериха щеше да им избие уреда от ръцете - 13+. А наистина явно нещо се е задръстило по трасето и се взривило,понеже намерих доста парчета от катализатора чак в задното гърне,а и то доволно се беше пръснало. Въпросът е защо е станало и какви поразии е направило още?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Направил си грешка като си я закарал направо в Габрово, трябваше до Пловдив а от там вече на собствен ход щеше да си я прибереш ;)

Роско под делко не става ясно какво се има в предвид - по принцип има делко, бобина, комутатор...

Колегата да даде повече инфо - на бензин или и на газ е колата, ангренажа погледнаха ли го, налягането на бензиновата помпа мериха ли, дюзите...

На стробоскоп погледнахте ли как е центровката?

Аз залагам на електрически проблем - или бобина както казах илииииииииииии - ЕКУ :)

Нищо чудно да не е '96 а по стара и кондензаторите да правят бела, ако не разбира никой наоколо да го сваля и праща на адаша в Пловдив да го чуе!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Направил си грешка като си я закарал направо в Габрово, трябваше до Пловдив а от там вече на собствен ход щеше да си я прибереш ;)

Роско под делко не става ясно какво се има в предвид - по принцип има делко, бобина, комутатор...

Колегата да даде повече инфо - на бензин или и на газ е колата, ангренажа погледнаха ли го, налягането на бензиновата помпа мериха ли, дюзите...

На стробоскоп погледнахте ли как е центровката?

Аз залагам на електрически проблем - или бобина както казах илииииииииииии - ЕКУ :)

Нищо чудно да не е '96 а по стара и кондензаторите да правят бела, ако не разбира никой наоколо да го сваля и праща на адаша в Пловдив да го чуе!

 

 

:icon_thumbup: Ура ,готов съм! Позна колега - бобина. Не можело да го хване това нещо компютър и гледали всичката карантия едно по едно. Честно казано не вярвах,че ще успеят, щом от официалния сервиз нищо не намерили, но явно такива са разбирачи в Бургас. Мерси за съветите.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Браво, голям кеф си е да ти работи количката. За друг път да знаеш - първо питай тук и тогава действай! А това че не са успели да ти намерят проблема в Балканстар Бургас не зная какво да кажа :(

Предполагам че имам и една бира ако минавам през Габрово :)

Редактирано от milenjs
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Браво, голям кеф си е да ти работи количката. За друг път да знаеш - първо питай тук и тогава действай! А това че не са успели да ти намерят проблема в Балканстар Бургас не зная какво да кажа :(

Предполагам че имам и една бира ако минавам през Габрово :)

 

 

Бирата лесна :) В интерес на истината младежите сами си бяха намерили проблема.

Аз съм пресен МИТЦУБИШИ фен още,от година я търкалям тази кола и това ми е първия проблем. Ще взема да дойда на някоя сбирка,предполагам правите от време на време?

А понеже сте по навътре в проблемите,да попитам и друго.

1. Колата ми е малко шумна при движение,счува ми се повече шум откъм скоростната кутия - нещо като търкаляне. Нормално ли е това или не е обезшумена достатъчно? Иначе скоростите влизат ОК, сменил съм си примерно маслото на скоростната кутия като я подкарах.

2. Отзад колата стои малко разкрачена. Не яде гуми,няма шумове, има ли някакъв проблем по окачването?

 

Поздрави

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм пресен МИТЦУБИШИ фен още,от година я търкалям тази кола и това ми е първия проблем. Ще взема да дойда на някоя сбирка,предполагам правите от време на време?

Еми, хайде пали самолета и идвай.. :)

Кога ще имаш по-удобен случай от ТОЗИ

Редактирано от somalietsa
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За шума от скоростната кутия най-вероятно са лагери и най-вече лагера на първичния вал.Сменяй него а най-добре и другите за да не стане по лошо. Какви лагери да вземеш - питай тук за да не си отваряте работа 2 пъти.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 година ...

Здравейте!

Имам същия проблем само че е Спейс Вагон 1995г.Преди известно време на няколко пъти прекъсна и загуби мощност, но като изфорсирах се оправяше. Преди седмица обаче на няколко километра от къщи изведнъж заби и загуби мощност. Колата е на газ и бензин и при превключване проблема оставаше. Дойде платформа и прибрах колата в къщи. Смених свещите но не се оправи, утре мислех да разменим кондензаторите с колега който има същата кола , но след като прочетох темата май ще търся бобина .Днес откачих катализатора и се оказа че не е от него.Колегата се е чудил защо му се е пръснало гърнето . Аз когато форсирах и тя забиваше ми казаха че от ауспуха излизат пламъци и миришеше на недоизгорели газове.Твърде вероятно неизгорелите газове да са се взривили.

Можете ли да ми кажете колко струва една бобина в България и има ли разлика при различните модели . Има ли някаква особеност при смяната.

Благодаря предварително

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...