Здравейте колеги,моля за съвети. Моят случай е следния: От Габрово съм,имам Рънър '96, 1.8. Бях дал колата на едни приятели да отидат на море и там нещо се прецакало. Не съм много наясно какво се е случило,по техни думи колата загубила мощност.След посещения при разни знайни и незнайни майстори в Созопол,колата финишира в Бургас - сервиза на Балканстар.Стои там 2-3 дни и не могат да открият къде е проблема,като съответно в събота по обед разбирам,че трябва да си я прибера с платформа. Дигат рамене и казват,че са проверили всичко по електрониката,пробвали с други свещи,кабели,делко и т.н., ама не става. И това от фирмения сервиз?! Накратко в какво състояние я заварвам. Пали,работи идеално на празен ход,само при подаване по-рязко на газ забива,чуди се,тръгва, пак забива. И това съпроводено с яко ръмжене на издънени гърнета. След благополучно прибиране(не на собствен ход), в гаража съм си свалил цялата ауспухова система. Оказва се,че катализатора ми е изрязан и на негово място има една ръждива тръба,къде заварена, къде не. А задното гърне е пръснато като консервена кутия откъм купето,явно е имало някаква детонация понеже вътре имаше части и от катализатора. Вече оправено всичко по ауспуха,карам колата на сервиз, уж добър по електриките. След като не ми се обадиха цял ден,както се бяхме разбрали,минах да ги нагледам и пак виждам позната картинка - чешат се по главите,гледат свещи,мерят компресия. Направо съм се смаял. Някой имал ли е подобни симптоми и къде може да е проблема,щом явно не може да се диагностицира? Ще съм благодарен за някой съвет или поне сервиз,където може наистина да помогнат.