DJ Tymbi Публикувано 21 януари 2011 Сподели Публикувано 21 януари 2011 Колега, не съм имал такъв проблем, но ако става дума за задната врата, тя (както и всички други) има възможност за регулиране. Регулирането се прави не от механизма на вратата, а от скобата, която е на купето. Разхлабваш двата болта, преместваш скобата леко надолу, стягаш и си готов! Успех !Точно това е проблема ........... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BATKO ROY Публикувано 21 януари 2011 Сподели Публикувано 21 януари 2011 Така го виждам и аз ,дано да стане.Благодаря Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 21 януари 2011 Сподели Публикувано 21 януари 2011 Така го виждам и аз ,дано да стане.БлагодаряЩе сстане .........къде ще ходи........ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ddsi Публикувано 14 септември 2012 Сподели Публикувано 14 септември 2012 Здравейте,колеги.Ето и от мен малко допълнение.Благодарение на колегите по-горе,които са описали отстраняване на проблема със скърцащата врата започнах и аз,но!!!Свалих кората,както е показано и започнах да развивам болта с ключ №10,който е захванат ограничителя към купето,и започна да се върти болта заедно с гайката от вътрешната страна.И няма развиване.Свалих кората,която е под калника да хвана контра,но от там няма достъп до тази гайка.За всички,които предприемат тази процедура и им се случи същото да знаят,че на тази гайка може да и се хване контра от вътрешната страна на купето.От лявата страна има една пластмаса където минават кабелите и са на букси.Аз разкачих буксите над тях има два кабела с болт за ключ 10 развих и тях и издърпах всичко това напред за да мога да бръкна през тая дупка.Малко е шибано,но друг начин няма.Аз така го развих и след това завих. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bluffer Публикувано 18 септември 2012 Сподели Публикувано 18 септември 2012 Здравейте,колеги.Ето и от мен малко допълнение.Благодарение на колегите по-горе,които са описали отстраняване на проблема със скърцащата врата започнах и аз,но!!!Свалих кората,както е показано и започнах да развивам болта с ключ №10,който е захванат ограничителя към купето,и започна да се върти болта заедно с гайката от вътрешната страна.И няма развиване.Свалих кората,която е под калника да хвана контра,но от там няма достъп до тази гайка.За всички,които предприемат тази процедура и им се случи същото да знаят,че на тази гайка може да и се хване контра от вътрешната страна на купето.От лявата страна има една пластмаса където минават кабелите и са на букси.Аз разкачих буксите над тях има два кабела с болт за ключ 10 развих и тях и издърпах всичко това напред за да мога да бръкна през тая дупка.Малко е шибано,но друг начин няма.Аз така го развих и след това завих. Тази гайка по принцип стои фиксирана за купето и не е нужно да се стига до нея. Но винаги може да се случи и нещо необичайно, както при колегата ddsi. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
social1986 Публикувано 10 април 2013 Сподели Публикувано 10 април 2013 (редакция) В скоро време и аз определено ще се боря с предна лява врата. Не скърца всеки ден, но от време на време е нещо страшно Редактирано 10 април 2013 от social1986 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Galant Публикувано 10 октомври 2013 Сподели Публикувано 10 октомври 2013 (редакция) З-те колеги, не правете със спринцовка нищо, защото не се вижда. 1. където пръскаш, 2. не може да се разбере какво количество трябва да се пръсне и 3. ще изпомажете цялата врата - най-добре си свалете кората Редактирано 10 октомври 2013 от TASSO Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
b0nb0n3v Публикувано 18 юни 2014 Сподели Публикувано 18 юни 2014 (редакция) Подигам старата тема с надеждата някой да обнови снимките на друг сървър или да ги прикачи http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_hammering.gif, защото е много полезна за което благодаря на @dfdf http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/good.gif Редактирано 18 юни 2014 от b0nb0n3v Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
johansen771 Публикувано 4 Май 2016 Сподели Публикувано 4 Май 2016 Аз мисля да чробвам със спринцовка и тънко, високо температурно масло, че не ми се сваля пак кората... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.