Konstantin Patev Публикувано 7 Май 2009 Сподели Публикувано 7 Май 2009 Здравейте колеги!!!Искам да споделя с вас следното.През почивните дни ходих да ми прегледат климатроника.Всичко беше наред,но техника ме предупреди,че не е желателно да включвам климатроника когато колата е в големи обороти.Обясни ми,че нашите компресорчета били бутални/по-новите били други/ и при вкл.на високи обороти могат да блокират.В смисъл,че това е препоръчително.Напр.караш си с 3-4000 об.,изкл. от скорост за 2-3 сек.,оборотите падат на 1000 и тогава вкл.климатроника.Не знам дали е вярно,но просто го споделям с вас.Аз не бях го чувал. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nako Публикувано 7 Май 2009 Сподели Публикувано 7 Май 2009 Понякога тези МАЙСТОРИ дрънкат доста глупости . Помисли си ,ако си го вкючил на режим (eko) дали ще те пита кога да включи и кога да изкючи този климатик. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
farkov Публикувано 7 Май 2009 Сподели Публикувано 7 Май 2009 Понякога тези МАЙСТОРИ дрънкат доста глупости . Помисли си ,ако си го вкючил на режим (eko) дали ще те пита кога да включи и кога да изкючи този климатик. Не мисля, че са глупости. В книжката на моята кола пише абсолютно същото - да не се включва климатика при високи обороти. Все пак не знам дали това важи за всяка кола. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sodar Публикувано 7 Май 2009 Сподели Публикувано 7 Май 2009 Климатик, в повечето случаи, не трябва да се пуска при високи обороти защото зацепва рязко.Но климатроника е друго нещо все пак, нека не ги уеднаквяваме. Климатроника си има някакъв "интелект" , който се обезмисля от ръчното включване и изключване на компресора.Т.е. в режим auto, климатроника сам си решава кога да пусне и спре компресора, като се стреми да поддържа зададената температура.Има два датчика които основно следи, единият за температурата в купето, другия е фото датчика в горния десен ъгъл на таблото (поне на Carisma е там).Аз си карам колата винаги ( и лято и зима ) настроена на около 24 и въобще не се занимавам с "климата вътре в купето" Проблеми за сега с Климатроника (да чукна на дърво) съм нямал, а я карам така вече две години!Така, че според мен - карай си както ти е най-приятно, той ако ще се чупи компресора, ще се счупи така или иначе. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.