radonii Публикувано 23 март 2009 Сподели Публикувано 23 март 2009 Гледам че таблото е еднакво не знам дали рейката се обръща или се купува нова ако някои знае нещо да ми каже? Админ - Пиши Грамотно! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 23 март 2009 Сподели Публикувано 23 март 2009 Гледам че таблото е еднакво. Не знам дали рейката се обръща или се купува нова. Ако някои знае нещо да ми каже...1- Пиши по грамотно, и ползвай главни букви и препинателни знаци където е необходимо....2- Всичко е възможно, зависи с какви пари си готов да се разделиш......Освен таблото и рейката, има още доста неща които се сменят....Общо с труд и части, към 3000 лв. ше те оправят.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radonii Публикувано 23 март 2009 Автор Сподели Публикувано 23 март 2009 (редакция) 1- Пиши по грамотно, и ползвай главни букви и препинателни знаци където е необходимо....2- Всичко е възможно, зависи с какви пари си готов да се разделиш......Освен таблото и рейката, има още доста неща които се сменят....Общо с труд и части, към 3000 лв. ше те оправят....Таблото е еднакво, какво се сменя? Какви части, мисля да си го обръщам сам.Какво ще ме посъветваш, рейката е купих днес? Редактирано 23 март 2009 от Mitsubishi Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radonii Публикувано 23 март 2009 Автор Сподели Публикувано 23 март 2009 (редакция) Гледам че таблото е еднакво не знам дали рейката се обръща или се купува нова ако някои знае нещо да ми каже? Админ - Пиши Грамотно!Извинявайте, ще се поправя. Редактирано 23 март 2009 от Mitsubishi Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radonii Публикувано 23 март 2009 Автор Сподели Публикувано 23 март 2009 (редакция) Някой дали е правил нещо подобно?Не знам точно какво ще ми тябва. Десния тампон на двигателя със стойката също го купих. :icon_thumbup: :icon_crying: Редактирано 23 март 2009 от Mitsubishi Правописни грешки Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nico Публикувано 23 март 2009 Сподели Публикувано 23 март 2009 Според мен това си е чисто приключение :icon_dance: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radonii Публикувано 23 март 2009 Автор Сподели Публикувано 23 март 2009 (редакция) Според мен това си е чисто приключение :icon_dance:Утре започвам. Дано имам късмет. :icon_clap: :mitsu-smiley: Редактирано 23 март 2009 от Mitsubishi Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nico Публикувано 23 март 2009 Сподели Публикувано 23 март 2009 (редакция) Утре започвам.Дано имам късмет :icon_clap: :mitsu-smiley:Дано, явно имаш доста време и пари. Късмет! :icon_thumbup: Редактирано 23 март 2009 от Mitsubishi Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 23 март 2009 Сподели Публикувано 23 март 2009 Сам ще се поболееш! Свържи се с батко ми mario64 и се разберете с него, иначе ще се поболееш! П.П. Сливам двете теми. И 6 да пуснеш - пак си е приключение! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gepito-vt Публикувано 23 март 2009 Сподели Публикувано 23 март 2009 Едни приятели за около седмица обърнаха волана на един микробус Ф.......ен,но всичко си имаше фабрично огледално място.Незнам японските автомобили дали имат такива. Успех! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 23 март 2009 Сподели Публикувано 23 март 2009 Освен всичко останало май трябва и предния мост да се смени......Другото което е автомобила е след 2000год. по-новия 2.0 GDI. С обръщането на инсталацията, без пълно сервизно ръководство....някак си не е добре да се захваща човек. Имат си доста електроника....не е като старите. Освен това цялото тяло на климатика и парното трябва да се смени.......Като се замисля 10 дена си играя с една Каризма с изгоряла инсталация......Само да възстановявам кабели......А при десния волан какво, готова здрава кола......първо да я съсипеш и после да я направиш наново......Днес видях хора си взели Subaru Impreza STI........е на това си струва да се обърне волана, ама на Пинин.....ще ме извинявате. Чиста загуба на време. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 23 март 2009 Сподели Публикувано 23 март 2009 Освен всичко останало май трябва и предния мост да се смени......Другото което е автомобила е след 2000год. по-новия 2.0 GDI. С обръщането на инсталацията, без пълно сервизно ръководство....някак си не е добре да се захваща човек. Имат си доста електроника....не е като старите. Освен това цялото тяло на климатика и парното трябва да се смени.......Като се замисля 10 дена си играя с една Каризма с изгоряла инсталация......Само да възстановявам кабели......А при десния волан какво, готова здрава кола......първо да я съсипеш и после да я направиш наново......Днес видях хора си взели Subaru Impreza STI........е на това си струва да се обърне волана, ама на Пинин.....ще ме извинявате. Чиста загуба на време.Човека си няма да идея в какво приключение се вкарва. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sirko Публикувано 23 март 2009 Сподели Публикувано 23 март 2009 Да допълня колегите, огледалата или по точно стъклата им и те трябва да се сменят, фарове (но може и без тях) ...парите и нервите които ще хвърлиш не си струват усилията. Продай го и вземи с ляв волан, или го карай с десен волан кво толкова. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.