Премини към съдържание

Препоръчано мнение

Заяжда ми скоростният лост-Паджеро 2 автоматик,при превключване от П към другите положения,някакви идеи за отстраняване на проблема и как се свалят пластмасите около него(((

Като дръпна на Неутрала ръчната и после включа на П,по-лесно после превключва.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Всеки път при спиране на колата първо трябва да дръпнеш ръчната и след това да изключиш от скорост или да включиш на П. Ако не дърпаш ръчната и я оставяш на П, така рискуваш да си повредиш автоматика.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Заяжда ми скоростният лост-Паджеро 2 автоматик,при превключване от П към другите положения,някакви идеи за отстраняване на проблема и как се свалят пластмасите около него(((

Като дръпна на Неутрала ръчната и после включа на П, по-лесно после превключва.

Това е нормално и колегата го обясни по горе защо... защото при позиция P от към ск. кутия се заключва касетата чрез едни зъбчета... тогава натоварването е единствено на тях и ако е под наклон автомобила, тогава много по-трудно ще преместиш лоста на някоя друга позиция... трябва да я бутнеш назад или обратно на действащите сили за да се освободи нормално. Затова когато се оставя на позиция Р, преди това се дърпа ръчната и след това местиш лоста на Р. Когато тръгваш - натискаш спирачките, палиш мотора, преместваш лоста на D или R ( зависи на къде искаш да потегляш ) , пускаш ръчната и след това крачната спирачка............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мерси, колеги бяхте доста обстоятелствени в отговорите си, така и ще правя вече. Но все пак ако искам да си разглобя и смажа лостчето за скоростите как се прави, има ли причина в лостовата система малко да заяжда, на едно друго Паджеро като моито се включва по-лесно от Д към другите позиции.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мерси, колеги бяхте доста обстоятелствени в отговорите си, така и ще правя вече. Но все пак ако искам да си разглобя и смажа лостчето за скоростите как се прави, има ли причина в лостовата система малко да заяжда, на едно друго Паджеро като моито се включва по-лесно от Д към другите позиции.

Лостчето няма смисъл да го смазваш, защото там се трие желязо с пластмаса, а такива триещи се части нямат нужда от смазване. Научи се да си дърпаш ръчната преди да си сложил лоста на Р и няма да имаш проблеми с включването на скоростите. :icon_clap:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А и в този сезон удачно ли е да се дърпа ръчната?

По принцип е добре винаги да се дърпа ръчната когато колата е в покой, а щом си с автоматик, ръчната е ЗАДЪЛЖИТЕЛНА!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И като замръзне става едно Шоу...)

Замръзва, ако външната температура отива под минус 17 градуса. Колегите в Пампорово и Банско изкараха цяла зима с дръпнати ръчни и нито една накладка или жило не залепна... Това са малко москвичови митове.... Щом не е кучи студ, дръп на ръчната...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...