Премини към съдържание

Проблем с Галант


jolly_roger

Препоръчано мнение

:mitsu-smiley: Волана сега си е както трябва. DJ Tymbi го оправи наистина за нула време и сега е перфектен. Хиляди благодарности за което. А спирачките ще ги правя след като се върна от почивните дни. На първо време трябва да видя какво ставя с гърнетата защото колата в момента ручи като трактор. А в понеделник трябва да мина през КАТ да си сменя свидетелството за регистрация и там ще ме върнат още като я чуят как се е разтракала. Нещо се е случило вчера с предното гърне защото ручи точно около шофьорската седалка. Утре през деня ще се опитам да го оправя. :mitsu-smiley:

8698[/snapback]

Недей да минаваш през КАТ още, ако можеш ,изчакай, и си оправи спирачките, защото като минеш през КАТ, минаваш и през каналите за сверка на номерата, а там освен това, ще порверят и спирачките, ти нямаш нито ръчна нито задни крачна......... :( предполагам че става въпрос за накладки или просто за обезвъздушаване.....трябва да се види, но ще те върнат така ако отидеш и после е по сложно ,защото ще ти спрат автомобила от движение............ :(

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 91
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

:mitsu-smiley: Ще видя какво мога да направя по въпроса със спирачките. Но като че ли в крайна сметка ще спра Галанта от движение за около месец докато оправя всички неща. :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Какво им е на спирачките? Отзад си с барабани и не би трябвало проблема да е голям. Повече си мисля, че са накладки+обезвъздушаване. Малко вероятно е да са спирачни апарати, но ги има като вариант :icon_dance:

Обади се в сервиза в Младост на Автобраво да видят какъв е случая с тях.

 

Автобраво

 

Сервиз Младост

987 92 41

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

ААааааа, не съм съгласен..........моята си е  :first: ....... :D неговата е номер 2.........хихихи.... :D  :icon_dance:

8488[/snapback]

 

Чакайте малко !

Аз съм :first: вие сте :second: и :thirdprize: хихихи :icon_n_lol_2:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ааа, ти си с Колтче, а Колтчетата да си ходят при децата да си играят..... :senile: това е ГАЛАНТ..... :first: :hysterical: :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:mitsu-smiley: Понеже не съм запознат, я кажете как ви се струва цена от 60-70лв. за една 'мека връзка' :( ? Това е една тръба дълга около 20см. с оплетка от няколко слоя (като на коаксиален кабел), която се монтира преди катализатора. Имам проблем с нея и ми твърдят че трябва да я сменя защото не можело да се завари. Нормална ли е тази цена или трябва да се върна и да тресна заварчика с меката връзка по главата :icon_box: ? :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:mitsu-smiley: Понеже не съм запознат, я кажете как ви се струва цена от 60-70лв. за една 'мека връзка' :( ? Това е една тръба дълга около 20см. с оплетка от няколко слоя (като на коаксиален кабел), която се монтира преди катализатора. Имам проблем с нея и ми твърдят че трябва да я сменя защото не можело да се завари. Нормална ли е тази цена или трябва да се върна и да тресна заварчика с меката връзка по главата :icon_box: ? :mitsu-smiley:

8745[/snapback]

 

И аз чух подобна цена, за щастие моята беше сравнително здрава.

Това не е обикновена тръба - казват и "акордеона" - това е мека връзка, но си предсатви за каква температура говорим точно след колекторите. Има някакъв вариант да се напасне от друго според размера, но май не си струва. Дано да ти сложат качествена. На един приятел на буса му сменя три пъти за няколко месеца - прегаряше просто. Накрая напаснаха някаква от камион и държи още :D :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ааа, ти си с Колтче, а Колтчетата да си ходят при децата да си играят..... :senile: това е ГАЛАНТ..... :first:  :hysterical:  :D

8737[/snapback]

:nono: :nono: :nono: :gun2:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:mitsu-smiley: И аз се убедих че цената е такава навсякъде 55-70 лева. За съжаление ще се наложи да я спра от движение за около 2 седмици :mad: . :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:mitsu-smiley: И аз се убедих че цената е такава навсякъде 55-70 лева. За съжаление ще се наложи да я спра от движение за около 2 седмици :mad: . :mitsu-smiley:

8767[/snapback]

Е що бе, какъв е проблема сега.......... :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:mitsu-smiley: Проблемът е че не се намери нито една банка, която да отпусне кредит в размер на 500-600 лева на един нормален бял мъж в разцвета на силите си, отгледан от добри родители и имал щастливо детство, плащал редовно таксите и данъците си, неосъждан, работещ на държавна работа, получаващ добра заплата, притежаващ личен автомобил, живеещ в разбиране с прекрасната си приятелка, която също работи и взима добри пари.. :icon_censored: :icon_censored: :icon_censored: А съм клиент на някои банки от доста години :icon_censored: Сега се налага да си сменяме квартирата и ако не искам да остана без покрив, Галанта ще трябва да остане в състояние на покой около 2 седмици. :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Aко трябва да се обединиме да помагаме.Не е редно да оставиме колега в беда."Сговорна дружина планина повдига" е казал народа :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:mitsu-smiley: Благодаря, но след почивните дни всичко ще е наред :). Обаче да знаете че нищо не е наред в тая :icon_censored: държавица :mad: :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз чух подобна цена, за щастие моята беше сравнително здрава.

Това не е обикновена тръба - казват и "акордеона" - това е мека връзка, но си предсатви за каква температура говорим точно след колекторите. Има някакъв вариант да се напасне от друго според размера, но май не си струва. Дано да ти сложат качествена. На един приятел на буса му сменя три пъти за няколко месеца - прегаряше просто. Накрая напаснаха някаква от камион и държи още :D :D

значи има меки връзки 2 вида - едните евтини около 25-30лв и издържат малко, а дрегите са около 70 лв и са по-добри, но да знаеш, че от друго не става. Аз смених моята на моя галант и гледахме с майстора по каталог според рамата и според двигателя и си взех нормална /т.е. по-скъпа/. Даде ми гаранция 1 год. стига да не я ударя някъде по тротоари или дупки. Взе ми общо 80 лева за смяна тръба и 5-6 заварки по тръбите на генерацията като ми свали и едни доп. ламарини над тръбите и гърнетата, защото иначе няма как да бръкне до вътре и да ги завари /ако не знаеш генерацията е обвита с доп. ламарина-кожух за предпазване/ и после пак ги постави. Така че това си е играчка. Съветвам те да си вземеш по-добрата :no2:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:mitsu-smiley: Днес успях да си сменя "акордеона". В сервиз на KRAFT срещу входа на ПЖИ-то. Взеха ми 55 лева за него, 7 лева за гарнитурата на двуцевката и 30 лева за работа(задето трябвало да разкачва двуцевката). Сложиха ми трислойна мека връзка, човека там каза че слагали най-добрите връзки и че нямало да имам проблеми. И че ако все пак нещо стане, да им се обадя - щели да оправят нещата безплатно. Да знаете че от всички места, където проверих най-скъпо продават "акордеоните" на ъгъла на бул. Климент Охридски и булеварда към Младост(до студентски град). Там за същият "акордеон" ми искаха 70 лева. Не знам за работата колко щяха да ми вземат. Другото място в тази част на София е на ъгъла на бул. Ал. Малинов и булеварда към пазара на Младост1. Там ми казаха 55-60 лева за връзката. Не си я смених там, защото човека го мързеше много и не исках да рискувам с него. Та сега отново съм доволен че чувам мъркането на Галанта :icon_thumbup: . Разхода ми на газ също е спаднал на около 11.3 градско след всички "ремонти". Но това е много неточно, защото са включени и километрите които съм изминал докато харчеше 15/100(реди да почна да я стягам). Абе най-подходящият емотикон за Галанта си е: :first: :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Аз си мислех, че е малка дупка, а то какво се оказало..... :icon_hmm:

В Крафт е най-добра цената както ти казах :icon_dance:

А относно разхода на газ няма да имаш проблем - там е регулирал Армянов :icon_clap:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

:mitsu-smiley: За съжаление проблемите нямат край.... тъкмо се бях зарадвал че вече всичко ми е наред и дори съм свалил разхода на 9.7 градко(газ) и днес докато взимах левия завой от Симеоновско Шосе към София Ленд около семинарията нещо изхруптя отзад и започна да стърже ужасно :( . Демек, разби ми се задния лагер на дясното колело. От вчера започна да се появява лек шум отзад и си помислих че може да е от лагера, но не очаквах че толкова бързо ще се разбие. Имам приятели, които с виещи лагери минават по 1500-2000 км преди да ги сменят. Както и да е. Успях да я прибера на собствен ход и ви моля да ми кажете откъде да си взема лагера с възможно най-добро съотношение цена/качество. Би трябвало да е комплект от 2 конусно-ролкови лагера(различни един от друг), семеринг и шплент. Възможно ли е старият семеринг да се използва повторно, защото тези лагери могат и да се намерят по отделно а не в комплект, на цена от 31лв(20лв+11лв) - SKF. В Nipparts ми ги предлагат за 49лв комплекта с доставка за 2-3 дни. В ISB започнаха да ми предлагат различни комбинации от евтини и скъпи лагери на цени от 36 до 49лв, но само лагерите. Скъпите са японски NSK, а евтините са забележете: "японски, но правени в Китай" :icon_doh: . В Автогарант ми предлагат комплекта за 40лв, но забравих да попитам какви са лагерите. В Балканпартс комплекта(но само 2-та лагера) е 27 долара. Ако някой има някакво друго предложение ще съм му благодарен. :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

При тебе лагерите са два. Един вътрешен и един външен. Имаш и един семеринг, а също така и шпленд, но той не се сменя. Малкият лагер при теб е външният. Обикновенно цената на двата лагера e около 40 лв., но семеринга се продава отделно. Провери в Автогарант. Там са КОYO и са оригинални :icon_bye:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз днес карах моята кола на диагностика. Нито свещите нито кабелите са били причина за силните вибрации. Дроселовата клапа била. Сега колата мърка като котенце ,обаче друг проблем се появи. Като мина на газ светва лампата "Check Engine",на MUT II показва грешка за инжекторите. И ми казаха , че най-вероятно емулатора се е скапал. Кажете какво да правя? Нов ли да купувам? Те ми казаха,че приннципно няма проблем ама знам ли :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:mitsu-smiley: Абе то принципно няма проблем, но няма ли да те притеснява това светене? Ако имаш възможност го оправи. :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...