Божидар Милчов Публикувано 13 март 2009 Сподели Публикувано 13 март 2009 Здравейте,Случва се нещо странно, поне за мен, с колицата. Преди една седмица колата отказа да запали и така - до днес. Закарах я при един майстор (не е в час конкретно с Mitsubishi), който ми е приятел и заедно решихме да установим къде е проблема. На кратко какво се случва. Гориво има – инжекциона работи и в двигателя се впръсква бензин.Ток – ту има ту няма. Смених свещите, смених дистрибуторната капачка, смених палеца на делкото. Дори и след смяната на тези консумативи все още колата не иска да запали. В началото когато смених тези неща свещите даваха добра искра, но все още двигателя не можеше да запали. Малко по-късно след тези манипулации, да кажа 2 часа, свалям пак свещите да видя дали има искра и този път нямаше. Не знам какво се случва… и защо в един момент има искра, а в друг няма.Моля, за съвет от къде може да идва този проблем. - Дали бобината в делкото е издала багажа – Но тогава защо все пак искра има в определени моменти. - Дали е от кумотарота. - Или пък нещо става по електрониката и се блокира паленето…Чудя се, дали колата има вграден имобилайзер, който също да е дефектирал и от там да не иска да пали. Много дали-та и много въпроси без отговори се появиха в главата ми.Моля са съвети, защото вече не издържам… П.С. Свързах се с DJ Tymbi обясни ми къде е гаража му, но просто или нещо ще ме замотат в работа, така че да седя до 8-9 часа или пък не мога да намеря човек, който да се навие да ме дръпне от Панчарево до Лозенец.Ако знаете някой разбиращ от марката майстор някъде по-близо до Панчарево, ще съм ви много благодарен. Всичко добро! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 13 март 2009 Сподели Публикувано 13 март 2009 Хм, интересен случай, но няма да можеш да го разрешиш по този начин и без да се замерят бобината и комутатора. Второто ме съмнява да е, защото той или работи, или не, но нищо не се знае. Моят съвет е да я закараш колата при Пламен... Намери начин сега събота-неделя да я види, а после да умуваме... Като остановите какво и има - пиши да те светнем за части откъде да си купиш, че и там е беля работа, ако не знаеш правилното място Хайде, успех! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Божидар Милчов Публикувано 13 март 2009 Автор Сподели Публикувано 13 март 2009 Да, така смятам и да направя. Ще се чуя днес с Пламен и ще видим какво ще стана впоследствие. Благодаря за инфото... Всичко добро! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo Ru Публикувано 13 март 2009 Сподели Публикувано 13 март 2009 Вместо да търсиш кой да те дърпа до там, наеми пътна помощ. Лятото цената беше от порядъка 30-40 лева за курс в София. Не се притесняваш за въжета, движението натоварено ли е или не и ... Чиста работа. Пусни едно търсене в Google. Ще изкочат поне 10 фирми. Договаряш в колко да е при тебе репатритора и действате. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Божидар Милчов Публикувано 17 март 2009 Автор Сподели Публикувано 17 март 2009 Колата вече е в движение... Току що я взех от Пламен. Благодаря за съдействието и съветите на всички. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 17 март 2009 Сподели Публикувано 17 март 2009 И какво и беше? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Божидар Милчов Публикувано 17 март 2009 Автор Сподели Публикувано 17 март 2009 Проблема е идвал от бобината (някоя от крайните намотки е била сдала багажа). Ток е имало защото през нея все пак се е индуцирало някво напрежение, което обаче не е било достатъчно за да даде достатъчно ток към свещите...Успях да намеря втора ръка делко, от един ударен SpaceRunner, което пък се указа, че е с изгорял комутатор. И така от двете делка се получи едно, с което вече колицата запали... След огледа на Пламен се установиха още неща за правене и сега лека по леко ще гледам да изчися всички нередностти. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Djak Публикувано 6 февруари 2011 Сподели Публикувано 6 февруари 2011 Здравейте. Нов съм във форума и се надявам да ми дадете съвет. От една година карам Спейс Рънър и от скоро започна да ми прави проблем с ниските обороти. След запалване работи около 2 минути, или по-малко на 900 оборота и след това сама увеличава оборотите на 1500 и остават така до следващото запалване . Прави го без значение на топъл или студен двигател. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Божидар Милчов Публикувано 7 февруари 2011 Автор Сподели Публикувано 7 февруари 2011 Препоръчвам ти да се свържеш с Dj Tumbi - доста разбира момчето и 100% ще ти бъде от полза. Според мен най-вероятно имаш проблем с дросела или стъпковото моторче, но определено не съм аз човека, който би ти дал точно и прецизно мнение ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 7 февруари 2011 Сподели Публикувано 7 февруари 2011 Пловдив му е малко по-близо ми се струва Колега, търси Milen_z или Mario64 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Божидар Милчов Публикувано 7 февруари 2011 Автор Сподели Публикувано 7 февруари 2011 Прав си rosko! Не съобразих от къде е колегата ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Djak Публикувано 8 февруари 2011 Сподели Публикувано 8 февруари 2011 Благодаря Ви колеги.Пропуснах да пиша , че модела е Спейс Рънър 1,8 16v, 1996г. Преди 5 месеца смених стъпковия мотор от катастрофирал Спейс Рънър . Работи известно време нормлно и пак започна със същите проблеми. Според Вас това нормално ли е ? Като изключа буксата на дебитомера в работен режим веднага променя работата на двигателя в много лоша, което ме кара да мисля , че той работи. Мерих и температурния датчик. На 85 градуса съпротивлението му е 265 ома , на 50градуса е 1900 ома и на студен двигател 2500ома. Незная вече какво да правя. В момента съм изключил стъпковия мотор на 900 оборота , но пали трудно и иска да подаваш много газ при запалването. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 8 февруари 2011 Сподели Публикувано 8 февруари 2011 Аз ти казах, свържи се с Милен и се разберете. Има всякаква апаратура и ще ти оправи бегачката.... ей го къде е Пловдив, пали и отивай при него Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 8 февруари 2011 Сподели Публикувано 8 февруари 2011 Търси адаша, ще ти я оправи. До тогава може да обърнеш внимание на следните неща - маркучите около дросела, байпасни каналчета да нямаш запушени, скъсани...И друго - кой ти сменя стъпковото моторче? Регулиран ли е TPS-са, по точно Idle позицията че това с недържене на обороти и високи такива...но най-добре както каза Роско бръмни до Пловдив Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Djak Публикувано 9 февруари 2011 Сподели Публикувано 9 февруари 2011 Снощи разглобих на части стъпковия мотор . Със спрей почистих него и дроселовата клапа , докато светнат , като нови. Направи ми впечатление, че една от зъбчатките , вътре в моторчето е износена . Зъбите на работещата и повърхност са доста по-ниско от тези , които не опират в другата зъбчатка. Тази с износените зъби има магнит в задната и част, който е много близо до електронен блок.Вероятно това е някакъв датчик. Предполагам , че превърта в работен режим и от там идва проблема.След като сглобих всичко започна да прави проблема още по-бързо.Веднага след запалването , още докато оборотите падат, двигателя влиза в авариен режим и вдига оборотите на 1500.Това вече ми идва много и не е за мен.Днес се свързах с Милен и ще му я закарам в Пловдив. Като се върна ще пиша , надявам се само добри неща. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Djak Публикувано 21 март 2011 Сподели Публикувано 21 март 2011 Най-сетне вчера ходих при Милен в Пловдив. Този човек е уникален. Оправи ми бегачката за няколко часа. Оказа се, че проблема е в износената зъбчатка в стъпковия мотор. Този който бях сменил , също е бил пред износване и след няколко месеца му е дошло и неговото време.За да я възстанови Милен прави такива неща ,с които едва ли някой друг би се захванал изобщо. Утре съм пак при него за регулиране на клапаните и някои други дребни профилактики, но като цяло основния проблем е разрешен.Много Ви благодаря за съветите и , че ме упътихте към него. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
иксата Публикувано 22 август 2016 Сподели Публикувано 22 август 2016 Колеги знам че темата е стара но имам нужда от помощ. Живея в шумен и колата ми не пали, замерихме с един майстор и се оказа бобината, но не можем да я намерим нито нова нито втора ръка дори, нали цяло делко търся дайте съвет как може да си подкарам бегача :(??! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 22 август 2016 Сподели Публикувано 22 август 2016 Бобина например от Фуго може да си купиш. Или цяло делко от Ебай ако няма тука... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.