Премини към съдържание

Проблем с паленето на Space Runner.


Препоръчано мнение

Здравейте,

Случва се нещо странно, поне за мен, с колицата. Преди една седмица колата отказа да запали и така - до днес. Закарах я при един майстор (не е в час конкретно с Mitsubishi), който ми е приятел и заедно решихме да установим къде е проблема.

На кратко какво се случва.

Гориво има – инжекциона работи и в двигателя се впръсква бензин.

Ток – ту има ту няма. Смених свещите, смених дистрибуторната капачка, смених палеца на делкото. Дори и след смяната на тези консумативи все още колата не иска да запали. В началото когато смених тези неща свещите даваха добра искра, но все още двигателя не можеше да запали. Малко по-късно след тези манипулации, да кажа 2 часа, свалям пак свещите да видя дали има искра и този път нямаше. Не знам какво се случва… и защо в един момент има искра, а в друг няма.

Моля, за съвет от къде може да идва този проблем.

- Дали бобината в делкото е издала багажа – Но тогава защо все пак искра има в определени моменти.

- Дали е от кумотарота.

- Или пък нещо става по електрониката и се блокира паленето…

Чудя се, дали колата има вграден имобилайзер, който също да е дефектирал и от там да не иска да пали.

 

Много дали-та и много въпроси без отговори се появиха в главата ми.

Моля са съвети, защото вече не издържам…

 

П.С. Свързах се с DJ Tymbi обясни ми къде е гаража му, но просто или нещо ще ме замотат в работа, така че да седя до 8-9 часа или пък не мога да намеря човек, който да се навие да ме дръпне от Панчарево до Лозенец.

Ако знаете някой разбиращ от марката майстор някъде по-близо до Панчарево, ще съм ви много благодарен.

 

Всичко добро!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хм, интересен случай, но няма да можеш да го разрешиш по този начин и без да се замерят бобината и комутатора. Второто ме съмнява да е, защото той или работи, или не, но нищо не се знае. Моят съвет е да я закараш колата при Пламен... Намери начин сега събота-неделя да я види, а после да умуваме... Като остановите какво и има - пиши да те светнем за части откъде да си купиш, че и там е беля работа, ако не знаеш правилното място

 

Хайде, успех!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да, така смятам и да направя. Ще се чуя днес с Пламен и ще видим какво ще стана впоследствие.

 

Благодаря за инфото...

 

Всичко добро!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Вместо да търсиш кой да те дърпа до там, наеми пътна помощ. Лятото цената беше от порядъка 30-40 лева за курс в София. Не се притесняваш за въжета, движението натоварено ли е или не и ... Чиста работа. Пусни едно търсене в Google. Ще изкочат поне 10 фирми. Договаряш в колко да е при тебе репатритора и действате.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колата вече е в движение... Току що я взех от Пламен.

 

Благодаря за съдействието и съветите на всички.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е идвал от бобината (някоя от крайните намотки е била сдала багажа). Ток е имало защото през нея все пак се е индуцирало някво напрежение, което обаче не е било достатъчно за да даде достатъчно ток към свещите...

Успях да намеря втора ръка делко, от един ударен SpaceRunner, което пък се указа, че е с изгорял комутатор. И така от двете делка се получи едно, с което вече колицата запали...

 

След огледа на Пламен се установиха още неща за правене и сега лека по леко ще гледам да изчися всички нередностти.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 година ...

Здравейте. Нов съм във форума и се надявам да ми дадете съвет. От една година карам Спейс Рънър и от скоро започна да ми прави проблем с ниските обороти. След запалване работи около 2 минути, или по-малко на 900 оборота и след това сама увеличава оборотите на 1500 и остават така до следващото запалване . Прави го без значение на топъл или студен двигател.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Препоръчвам ти да се свържеш с Dj Tumbi - доста разбира момчето и 100% ще ти бъде от полза. Според мен най-вероятно имаш проблем с дросела или стъпковото моторче, но определено не съм аз човека, който би ти дал точно и прецизно мнение ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря Ви колеги.Пропуснах да пиша , че модела е Спейс Рънър 1,8 16v, 1996г. Преди 5 месеца смених стъпковия мотор от катастрофирал Спейс Рънър . Работи известно време нормлно и пак започна със същите проблеми. Според Вас това нормално ли е ? Като изключа буксата на дебитомера в работен режим веднага променя работата на двигателя в много лоша, което ме кара да мисля , че той работи. Мерих и температурния датчик. На 85 градуса съпротивлението му е 265 ома , на 50градуса е 1900 ома и на студен двигател 2500ома. Незная вече какво да правя. В момента съм изключил стъпковия мотор на 900 оборота , но пали трудно и иска да подаваш много газ при запалването.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз ти казах, свържи се с Милен и се разберете. Има всякаква апаратура и ще ти оправи бегачката.... ей го къде е Пловдив, пали и отивай при него

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Търси адаша, ще ти я оправи. До тогава може да обърнеш внимание на следните неща - маркучите около дросела, байпасни каналчета да нямаш запушени, скъсани...

И друго - кой ти сменя стъпковото моторче? Регулиран ли е TPS-са, по точно Idle позицията че това с недържене на обороти и високи такива...но най-добре както каза Роско бръмни до Пловдив :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Снощи разглобих на части стъпковия мотор . Със спрей почистих него и дроселовата клапа , докато светнат , като нови. Направи ми впечатление, че една от зъбчатките , вътре в моторчето е износена . Зъбите на работещата и повърхност са доста по-ниско от тези , които не опират в другата зъбчатка. Тази с износените зъби има магнит в задната и част, който е много близо до електронен блок.Вероятно това е някакъв датчик. Предполагам , че превърта в работен режим и от там идва проблема.След като сглобих всичко започна да прави проблема още по-бързо.Веднага след запалването , още докато оборотите падат, двигателя влиза в авариен режим и вдига оборотите на 1500.Това вече ми идва много и не е за мен.Днес се свързах с Милен и ще му я закарам в Пловдив. Като се върна ще пиша , надявам се само добри неща.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Най-сетне вчера ходих при Милен в Пловдив. Този човек е уникален. Оправи ми бегачката за няколко часа. Оказа се, че проблема е в износената зъбчатка в стъпковия мотор. Този който бях сменил , също е бил пред износване и след няколко месеца му е дошло и неговото време.За да я възстанови Милен прави такива неща ,с които едва ли някой друг би се захванал изобщо. Утре съм пак при него за регулиране на клапаните и някои други дребни профилактики, но като цяло основния проблем е разрешен.Много Ви благодаря за съветите и , че ме упътихте към него.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 5 години ...

Колеги знам че темата е стара но имам нужда от помощ. Живея в шумен и колата ми не пали, замерихме с един майстор и се оказа бобината, но не можем да я намерим нито нова нито втора ръка дори, нали цяло делко търся дайте съвет как може да си подкарам бегача :(??!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...