Премини към съдържание

Въпрос за маркучи на Еклипс 4Г63 92'


Препоръчано мнение

Искам да попитам, някой знае ли къде влизат и излизат маркучите от тези датчици и да ми обясни подробно ако може?

За последната снимка датчика се намира отстрани някаде на двигателя.

 

http://lantra-project.hit.bg/111.jpg

 

http://lantra-project.hit.bg/333.jpg

 

http://lantra-project.hit.bg/222.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Искам да попитам, някой знае ли къде влизат и излизат маркучите от тези датчици и да ми обясни подробно ако може?

За последната снимка датчика се намира отстрани някаде на двигателя.

 

http://lantra-project.hit.bg/111.jpg

 

http://lantra-project.hit.bg/333.jpg

 

http://lantra-project.hit.bg/222.jpg

 

Единият отива във термо датчика на втората снимка, и оттам във ЕГР (Exhaust Gas Recirculation Valve), който връща от 5 до 15% от изгорелите газове във всмукателния колектор. Термо датчика управлява този клапан и го отваря когато двигателя е загрял с 2 думи.

Другият маркуч при мен (аз съм турбо 4г63) отива във т.нар. клапан за Еко-то. Тази щуротия вкарва изпаренията от резервоара във всмукателния колектор, вместо да ги пуска навън.

Аз и двете системи съм ги разкарал, тъй като у нас много много не гледат емисиите....

На последната снимка това ми прилича на соленоид за уейст-гейта. Поне така е при мен. И него съм го разкарал....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

мен ако питаш тряя се махне газта :rolleyes: значи тоя последния датчик седи под термостата изглейда като този ти кадето обясни ама незнам дали имат едни и същи действия за всмукателния колектор трите кадето излизат кате влизат ако може по подробно че не разбирам така като го обясняваш с имената

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

http://i42.photobucket.com/albums/e327/u_jmastera/vacline05qb-1.jpg

 

Това е схемата при мен, само че както ти казах, аз съм турбо 4г63.

При теб трябва да е същото.

Не съм виждал на атмосферен мотор точно как са....

 

Нека някой колега с такъв да сподели!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това май е атмосферен мотор, затова няма да има соленоид на уейстгейта. По-скоро ми прилича на горивния... абе соленоид е някакъв :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това е схемата при мен, само че както ти казах, аз съм турбо 4г63.

При теб трябва да е същото.

Не съм виждал на атмосферен мотор точно как са....

 

Нека някой колега с такъв да сподели!

 

мерси мисля чв има разминавания, но до някаква степен ще свърши работа, а има ли някаква вероятност да се намери схема и на без турбо двигателя защото двигателя е от талон и съм го сложил на лантра и някой датчик може да го няма.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

пускам ти линк от темата най-горе на този форум. Ако не си я чел - прегледай я. Има полезни неща. Отвори 1991 или 1990 ръководствата - те са комбинирани за атмосферни и турбо мотора

http://jdmfsm.info/Auto/Japan/Mitsubish..._Laser/Manuals/

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абе махай ги всички тея маркучи и затапи горе изходите от Всмукателния колектор и готово!!!!

Не ти трябват тея системи, затапвай ЕГР-а и ти си човека.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

пускам ти линк от темата най-горе на този форум. Ако не си я чел - прегледай я. Има полезни неща. Отвори 1991 или 1990 ръководствата - те са комбинирани за атмосферни и турбо мотора

http://jdmfsm.info/Auto/Japan/Mitsubish..._Laser/Manuals/

 

знам ги ще ги прегледам благодаря само че ми е малко трудно защото английския горе доло го знам ама с тея термини и датчици ми е малко трудно защото не им знам имената много :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абе махай ги всички тея маркучи и затапи горе изходите от Всмукателния колектор и готово!!!!

Не ти трябват тея системи, затапвай ЕГР-а и ти си човека.

 

а бе и аз така си мисля да направя ама когато колата е студена имам малко по високи обороти и с мислех че има някакви вакумчета които регулират тези обороти

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абе махай ги всички тея маркучи и затапи горе изходите от Всмукателния колектор и готово!!!!

Не ти трябват тея системи, затапвай ЕГР-а и ти си човека.

 

Едва ли ще иска. Разходът се вдига, а вървенето не се променя осезаемо. На места пише, че при по-високи оброти ЕГР-ът не работи, но не помня за всички или само за 2г беше.

 

btw: ти твоите как ги затапи, че аз слагах болтове в късчета маркуч и не е много красиво :(

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Едва ли ще иска. Разходът се вдига, а вървенето не се променя осезаемо. На места пише, че при по-високи оброти ЕГР-ът не работи, но не помня за всички или само за 2г беше.

 

btw: ти твоите как ги затапи, че аз слагах болтове в късчета маркуч и не е много красиво :(

 

Ами и моите не са особено красиви. Аз ги свързах 2 по 2 , като мостчета. Ама на едно място видях такива вакуумни тапички, дано да не са свършили, ще взема повече....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами и моите не са особено красиви. Аз ги свързах 2 по 2 , като мостчета. Ама на едно място видях такива вакуумни тапички, дано да не са свършили, ще взема повече....

 

имам една молба за последно ако на някой му се занимава да качи снимки да видя за какво става въпрос

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абе махай ги всички тея маркучи и затапи горе изходите от Всмукателния колектор и готово!!!!

Не ти трябват тея системи, затапвай ЕГР-а и ти си човека.

 

И аз съм на същото мнение :icon_dance:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

имам една молба за последно ако на някой му се занимава да качи снимки да видя за какво става въпрос

 

Ами каква снимка...

Виж на твоята първа снимка, това което си оградил с червено, изтръгни двата края и затапи изводите, за да не ти изпуска вакуум от там.

И след това продължаваш по пътя на маркучите, махаш всичко. Термодатчика го оставяш там боднат, няма нужда да го махаш или запушваш.

Само че трябва да затапиш ЕГР-клапана. За целта трябва да го извадиш и да сложиш ламаринка под него, която да блокира преминаването на газовете.

 

Ето как става това:

http://www.dsmtuners.com/forums/articles-i...tall-guide.html

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами каква снимка...

Виж на твоята първа снимка, това което си оградил с червено, изтръгни двата края и затапи изводите, за да не ти изпуска вакуум от там.

И след това продължаваш по пътя на маркучите, махаш всичко. Термодатчика го оставяш там боднат, няма нужда да го махаш или запушваш.

Само че трябва да затапиш ЕГР-клапана. За целта трябва да го извадиш и да сложиш ламаринка под него, която да блокира преминаването на газовете.

 

Ето как става това:

http://www.dsmtuners.com/forums/articles-i...tall-guide.html

 

Мерси, тук беше изчерпателен благодаря :) .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...