S.Iliev Публикувано 24 февруари 2009 Сподели Публикувано 24 февруари 2009 Та историята е следната: Имяма за смяна долни тампони на двигателя два на брой, но не съм ги сменил понеже са извън финансовият ми обсег в момента.Когато потеглям на първа и е загряла колата (явно каучука омеква) и цялата кола започва да вибрира заради изместването на двигателя в коша,в следствие на това изместване ми се скъса кабела за датчика на температурата на водата.Скъса на две места: преди обувката която е в една черна продълговата пласмасова кутийка и след нея тоест на едно метално ухо което се скърши през средата.Едната част от това ухо остана в един болт завинтен в блока на двигаетля.В последствие разбрах ,че това е пробракта за охладителната течност в блока.Изтече доста голямо количесто антифриз след като го развих въпросният болт.За да си реша проблема с отчитането на температурата си купих нова обувка оголих кабела и си я щракнах със клещите,стана стабилно.Със моеите невероятни способности да запоявам,успях (след акто свалих този болт и ми изтече антифриза) да събера двете части на тази метална обувка,поради факта ,че отчупената час метал си остана на пробката и няма сваляне.Та въпросите са ми следните: След като завих наново пробката свързах я със кабела (черната кутийка си остана в мен нямаше как да я сложа), започна да си отчита температура малко по-висока от нормалното и перката на радиатора започна да се включва доста по-често.Има ли проблем от това мое побългаряване,което съм направил?Има ли значение след това колко съм завил пробката?Мисля си ,че трябва с някакви определени килограми да се завие, но не съм сигурен.Аз си я завих там докъдето си беше преди, но е преценяно на око.И завиването на пробката до някаква степен влияе ли и на отчитането на температурата? Накракто казано аз просто смених една връзка межди два кабела,като сложих нова обувка и запоих старата ( с калай).И като кутийка за тази връзка сложих от онези букси от коаксиален кабел (от кабелните телевизии) ,които се включват отзад на телевизора. С уважение С.Илиев Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S.Iliev Публикувано 24 февруари 2009 Автор Сподели Публикувано 24 февруари 2009 И още един въпрос.Това неправилно отчитане или по скоро липсата на отчитане на температурат ана водата може ли да вгине разхода до 15 литра на 100 километра??? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mali Публикувано 24 февруари 2009 Сподели Публикувано 24 февруари 2009 Ако температурата в системата ти се поддържа на по малко градуси от оптималните, то затова може да ти даде по-голям разход на гориво. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S.Iliev Публикувано 24 февруари 2009 Автор Сподели Публикувано 24 февруари 2009 Но досега проблеми с температурата не съм имал.Нито със загуба на антифириз,нито с прегряване.И още един въпрос за нещо което ми се струва странно.Изтече доста антифриз от блока а разлика в нивото на антифирза в казанчето не виждам.Възможно ли е това? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 24 февруари 2009 Сподели Публикувано 24 февруари 2009 Но досега проблеми с температурата не съм имал.Нито със загуба на антифириз,нито с прегряване.И още един въпрос за нещо което ми се струва странно.Изтече доста антифриз от блока а разлика в нивото на антифирза в казанчето не виждам.Възможно ли е това?Утре сутринта ще я видиш разликата.............освен ако не си я карал повечко сега и тя не е отворила термостата......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S.Iliev Публикувано 25 февруари 2009 Автор Сподели Публикувано 25 февруари 2009 Утре сутринта ще я видиш разликата.............освен ако не си я карал повечко сега и тя не е отворила термостата......... Току що я видях разликата!!! и долях.Само ме притеснява да не съм пренавил прекалено много датчика в блока. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 25 февруари 2009 Сподели Публикувано 25 февруари 2009 Махни тия големи гуми и ще ти падне разхода Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S.Iliev Публикувано 25 февруари 2009 Автор Сподели Публикувано 25 февруари 2009 Те ще си заминат при първа възможност заедно със амортисьорите въпреки ,че сърце не ми дава на 2 години са гумите. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 25 февруари 2009 Сподели Публикувано 25 февруари 2009 ТИку що я видях разликата!!! и долях.Само ме притеснява да не съм пренавил прекалено много датчика в блока.А къде доля? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S.Iliev Публикувано 25 февруари 2009 Автор Сподели Публикувано 25 февруари 2009 А къде доля? В казанчето за антифриза долях концентрат. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 25 февруари 2009 Сподели Публикувано 25 февруари 2009 В казанчето за антифриза долях концентрат.Утре сутринта пак погледни, ако се наложи , долей пак............. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S.Iliev Публикувано 25 февруари 2009 Автор Сподели Публикувано 25 февруари 2009 Утре сутринта пак погледни, ако се наложи , долей пак............. :good: Ще го направя.Аз днеска цял ден я следя.Даже боб и хвълих и и побаях малко против уроки, но утре ще видим. Благодаря ти много за информацията. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.