VESKOKI Публикувано 1 февруари 2009 Сподели Публикувано 1 февруари 2009 Здравейте колеги, от вчера и аз се сдобих с :mitsu-smiley: каризма 1.9 тд 1998год. Колата е страхотна върви като самолет, в сравнение със стария Форд.Разбира се като всяка една стара кола и тя си има малки проблемчета.Реотаните на задното стъкло не работят, нито тези на страничните(ако въобще има такива). При натискане на копчето се чува някакво реле да цъква, но нищо не става. Проверих и бушоните, но няма изгорели. Другия проблем е в задните светлини за мъгла. При натискане на бутона, светва индикатор на таблото, но само толкова. Проверих дали стига ток до крушката, но уви. Ако някой има представа как мога да проверя бутоните и кабелите, моля да помага. И как се изтръгва бутона за нагревателите...? Предварително Ви благодаря. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mali Публикувано 1 февруари 2009 Сподели Публикувано 1 февруари 2009 Самия нагревател, ако не е прекъснат може и релето да е причината. Свалянето на бутона за пускане на нагревателя - като се свали горния панел на часовника и тогава се открива достъп до долните бутони. Виж във важните теми тук в този раздел - описано е. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BallAtriX Публикувано 1 февруари 2009 Сподели Публикувано 1 февруари 2009 Относно светлините за мъгла, и моята не светеха а копчето като го натисна си светва индикатора .Отворих от зад където трябва да е крушката и установих че изобщо няма рефлектор със крушка :D , и сега съм намислил да си спретна един светодиоден панел за тази цел Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VESKOKI Публикувано 1 февруари 2009 Автор Сподели Публикувано 1 февруари 2009 Това реле за нагревателите къде се намира и възможно ли е сам до го проверя с един прост мултицет, защото още нищо по тази кола не ми е ясно. Днес след 2 часа търсене успях да намеря бушоните, и представа си намам къде ли са скрили релето. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vesko Публикувано 1 февруари 2009 Сподели Публикувано 1 февруари 2009 Това реле за нагревателите къде се намира и възможно ли е сам до го проверя с един прост мултицед, защото още нищо по тази кола не ми е ясно. Днес след 2 часа търсене успях да намеря бушоните, и представа си намам къде ли са скрили релето. Честито адаш!ето ти един линк с описания на :mitsu-smiley: . Надявам се да успееш да намериш това което ти трябва. Според мен трябва да се намира някъде в средата където се монтира радиото, но не съм много сигурен. Поначало се включва само когато е даден контакт и когато го натиснеш се чува превключването на котвата на релето. http://pdftown.com/Pdf-eBook/Mitsubishi.html?from=0 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gepito-vt Публикувано 1 февруари 2009 Сподели Публикувано 1 февруари 2009 Здравей,колега!При мен проблемите бяха:1.неработещи задни габаритни светлини.2.неработещо осветление на задният номер.3.неработещи нагреватели на задното стъкло.4.неработещо осветление в багажника.Лутах се,разглабях,бушони гледах,а накрая излязоха прекъснати кабели на задният капак(снопчето,което влиза в капака)ако купето е хечбек.Запоих ги и сега работи всичко.Надявам се да съм полезен! Поздрави и успех! :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mali Публикувано 1 февруари 2009 Сподели Публикувано 1 февруари 2009 Това реле за нагревателите къде се намира и възможно ли е сам до го проверя с един прост мултицед, защото още нищо по тази кола не ми е ясно. Днес след 2 часа търсене успях да намеря бушоните, и представа си намам къде ли са скрили релето. Това реле, ако не е в моторния отсек при другите предпазители - провери в купето отпред и в ляво, точно където е лоста за отваряне на предния капак. Там на страничния борд има релета. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VESKOKI Публикувано 1 февруари 2009 Автор Сподели Публикувано 1 февруари 2009 Благодаря колеги, има логика да е от снопа с кабели, защото си личи, че някой е разрязал гумената изолация и жичките се виждат(между купето и петата врата). Огледах ги но не изглеждаше някоя да е прекъсната.Това обяснява защо и двата проблема са отзад, но не трябва ли в такъв случай подгряването на страничните огледала да си работи. Относно релето, то всъщност си цъка като натисна копчето, значи ли това че си работи. Ако някой е имал подобни проблеми и ги е решил в сервиз в Пловдив, моля да пише защото явно тази работа не е за мен. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
breaker Публикувано 3 февруари 2009 Сподели Публикувано 3 февруари 2009 Фаровете за мъгла работят при включени къси светлини. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VESKOKI Публикувано 3 февруари 2009 Автор Сподели Публикувано 3 февруари 2009 Това за късите светлини е ясно. Не вярвам някой да пуска фарове за мъгла, без да е пуснал късите светлини. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 3 февруари 2009 Сподели Публикувано 3 февруари 2009 Под предният капак, имаш кутийка с предпазители. На капака на кутията, имаш обозначено със символи - кои предпазител за какво е. Там имаш бушонче за подгряването.. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VESKOKI Публикувано 4 февруари 2009 Автор Сподели Публикувано 4 февруари 2009 Колеги благодаря за ценната информация, оказа се че релето за подгряване на работи както трябва.Въпреки че при натискане на бутона "цъкаше", нещо не беше в час. Смених го и проблема е решен.Сега остана да открия само къде по трасете се губи тока за стопа за мъгла и :mitsu-smiley: ще стане безупречно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gepito-vt Публикувано 6 февруари 2009 Сподели Публикувано 6 февруари 2009 Колеги благодаря за ценната информация, оказа се че релето за подгряване на работи както трябва.Въпреки че при натискане на бутона "цъкаше", нещо не беше в час. Смених го и проблема е решен.Сега остана да открия само къде по трасете се губи тока за стопа за мъгла и :mitsu-smiley: ще стане безупречно.Здравей,колега!А видя ли,дали имаш фасунка на усилението за мъгла? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VESKOKI Публикувано 10 февруари 2009 Автор Сподели Публикувано 10 февруари 2009 :icon_clap: Явно си има всичко. Най-накрая проработи и габарита за мъгла. Проблемчето е било в кабелите. Явно още от началото трябваше да се позанимавам повече и да сваля всички кори по багажника. Иначе вече 2 седмици съм с тази кола и нямам абсолютно никакви други забележки. А и разхода е достатъчно нисък. Дано впечатлението ми не се променя и за напред!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krpanoff Публикувано 8 ноември 2010 Сподели Публикувано 8 ноември 2010 Здравейте Колеги! От 6 месеца притежавам Каризма 1,8 GDI, 1998г. Тези дни забелязах, че част от нагревателите на задното стъкло са прекъснати. Някой знае ли дали могат да се възстановят пътечките или къде могат да ми ги поправят. Предварително благодаря на отзовалите се. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krpanoff Публикувано 8 ноември 2010 Сподели Публикувано 8 ноември 2010 Колеги, отговор на моят проблем видях днес във форума на моделите Еспейс / Грандис. Там се дават съвети за различни електро-проводими лепила. Мисля, че ще ми свършат работа. Най-достъпен ми се видя варианта с лепилото от ЕМ-Комплект 33.http://emk-33.com/sh...oducts_id=54025 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 8 ноември 2010 Сподели Публикувано 8 ноември 2010 Колегата има предвид, да прочетеш следният пост - http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=18939&view=findpost&p=195396 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.