Здравейте! Всъщност се изясни,че електрическия прекъсвач,който е монтиран на корпуса на кутията, не може да се включи по належащия ред през механизма в кутията. Иначе си е исправен. Откачихме го от електрическата верига и към буксата, вързахме едно бутонче, което закрепихме под топката на скоростния лост. Готиното в случая е, че японците са конструирали пета предавка като ускорителна муфа на четвъртата, която фабрично сработва само ако лоста ти е на положение за пета предавка. Така ,както го направихме сега вече тая ускорителна муфа се включва принудително,когато си риши шофьора на която и да предавка. На практика имам 4 нормални предавки и (като вкл. бутона) 4 ускорени + 2 задни(бавна и ускорена). Това е! Като съм натоварен изключвам муфата и колата е по-бавна,но пък влачи. Като съм само с пътници, включвам ускорените предавки и колата си тръгва като аеромобил-лети! :icon_n_lol_2: Сега вече мога да помагам по тоя въпрос без проблем. Ако някой има аналогични главоболия, аз съм насреща!