Премини към съдържание

ArSey

Потребители
  • От него общо

    15
  • Регистрация

  • Беше тук

За ArSey

  • Рожден ден 12/14/1972

Местоживеене

  • Град
    Куклен

Интернет контакт

  • Уебсайт адрес
    http://www.vimana-auto.dir.bg
  • ICQ
    0

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    MMC Nimbus

ArSey's Постижения

Присъстващ

Присъстващ (2/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Прочетох темата. Първо се изненадах,че в Пловдив има "клуб". После се позамислих, как така аз не съм бил на нито една среща. Сега виждам,че не съм истървал много - организацията куца тотално. Сега ще гледам да съм в час с обсъжданите срещи и ще участвам!.. :icon_n_gathering:
  2. :icon_thumbup: :icon_rock: :icon_thumbup: Не съм забравил! Ма че съм спец вече, не е чудно покрай знаещи хора.
  3. Здравейте! Всъщност се изясни,че електрическия прекъсвач,който е монтиран на корпуса на кутията, не може да се включи по належащия ред през механизма в кутията. Иначе си е исправен. Откачихме го от електрическата верига и към буксата, вързахме едно бутонче, което закрепихме под топката на скоростния лост. Готиното в случая е, че японците са конструирали пета предавка като ускорителна муфа на четвъртата, която фабрично сработва само ако лоста ти е на положение за пета предавка. Така ,както го направихме сега вече тая ускорителна муфа се включва принудително,когато си риши шофьора на която и да предавка. На практика имам 4 нормални предавки и (като вкл. бутона) 4 ускорени + 2 задни(бавна и ускорена). Това е! Като съм натоварен изключвам муфата и колата е по-бавна,но пък влачи. Като съм само с пътници, включвам ускорените предавки и колата си тръгва като аеромобил-лети! :icon_n_lol_2: Сега вече мога да помагам по тоя въпрос без проблем. Ако някой има аналогични главоболия, аз съм насреща!
  4. Става! Прехвърля се без проблем,пък и принудителното включване на 4х4 е къде къде по-добре от full time, дето е с вискозитетни муфи, дето сами решават вместо теб кога да се вкл. и кога не.
  5. Днес оправихме проблема! Най-накрая! Дойде Димчо и в рамките на 2 часа решихме въпроса. Сега имам не само 5-та, но и 4 бавни и 4 бързи предавки. Направо като самосвал съм,.. искам-карам товарна кола, искам-карам лека кола! Днес свършихме голямо нещо. Благодаря на всички за мненията. Темата може да се заключи.
  6. Точно за такива написани правила говорим: маслото не се пипа без да има нужда. Казвам ти го като конструктор.
  7. ArSey

    Предавки

    Реглаж на съединител.
  8. ArSey

    Странични лайсни

    Моите вече отдавна ги няма. На много части е тая лайсна само от едната страна. Като ми паднаха 2-3 къси парчета и аз съдрах и останалите. За сега съм нямал проблеми, независимо ,че ласните са практично нещо.
  9. ArSey

    Голям проблем

    Да не би да си повредил или искривил при удара механизма за превключване на предавките?
  10. Колеги! Маслото в трансмисията е синтетично и конструкторите го залагат да издържи през целия живот на автомобила. Варианта да се смени/долее маслото е само по необходимост, ако има течове или нещо се повреди и се строши. Другия вариант за смяна вече беше споменат по-горе: като му стане скучно на някой лаик започва да си търси приключения на главата, а страда от това трансмисията... Не искам да засягам никой, казвам го без лоши чувства.
  11. Темата не е нова,но аз да си кажа! Вместо водачи, направи бронзови втулки и ги набий в шината. Ще забравиш за тях. А водачите, мисля,че са ти здрави-защо да си правиш други,дето не е ясно как ще паснат на разбития отвор. Мойте така ги ремонтирах и се сетих за тях покрай тая тема тук - не са мръднали!
  12. Нали точно за това служи въпросния прекъсвач. От скоростния лост в кутията влиза една щанга,която мести вилките за превключване на предавките. Когато лоста е в положение "5 предавка", щангата натиска отвътре тоя прекъсвач и затваря електрическата верига.
  13. Вакуума е от колектора, минава през един голям съд и от там отива в електромагнитния клапан. От клапана излизат два други маркуча и заминават за вакуумния "включвател" на 5-а предавка (не ми идва наум как да го нарека) - единия маркуч влиза пред мембраната, другия зад нея. Електромагнитния клапан е свързан с кабели с прекъсвача на корпуса на кутията и с една джаджа, приличаща на електронен блок ( отворих го и вътре намерих една малка електронна платчица). Най-вероятно сигнала от прекъсвача зависи от положението на контактния ключ, може би от оборотите на ДВГ... знам ли! Със сигурност тая малка електронна кутийка решава дали да отвори път на вакуума или не. Ако някой има схема точно на тия връзки и реши да ги сподели в тая темичка, ще е направо велико. Започвам да се замислям над усещането за нежелана уникалност на возилото...
  14. Вакуумните балони работят. Електрическия клапан,който командва вакуумите също работи. Електрическия прекъсвач на корпуса на кутията е със странна конструкция. Не съм наясно как се превключва той. Като проследих кабелите, намерих под таблото отляво електронно блокче, което явно контролира/управлява тая верига. Не мога да изясня. Добре ще е да се намери някой,който да е наясно кой вакуум кога и накъде се превключва,дали клапана е постоянно отворен или постоянно затворен, прекъсвача дали е постоянно включен или постоянно изключен,дали вакуума управлява тоците или обратно и тем подобни... Къде може да се е получил дефект?
  15. Здравейте! Имам Спейс Вагон `89. Кутията е 5-степенна, но нямам пета предавка. Превключването към пета не е механично , а електро-пневматично. Нещо по веригата не функционира,но не мога да разбера какво е. В нета няма информация за тая "екстра". Никой не може да ми каже нищо. Надявам се някой от форума да се е сблъсквал с тоя проблем.
×
×
  • Създаване...