Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

dzhurov92

Потребители
  • От него общо

    6
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    Бургас

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Mitsubishi Lancer Sportback 1.8 143hp

dzhurov92's Постижения

Присъстващ

Присъстващ (2/14)

  • Отдаден Rare
  • Първа Публикация
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

2

Репутация

  1. А кой ти я изключи софтуерно и какви средства ти коства?
  2. Да дори напраних и клип втората сонда не прави синусоида като първата, а напротив удря на пикове и през останалото време седи 0
  3. Здравейте колеги! Имам следния проблем със втората ламбда сонда на Mitsubishi Lancer 1.8(143к.с) 2008г. След като ми светна чека, закачихме я на диагностика и показа грешка P0137 Oxygen Sensor(Rear) Low. Забелязах ме че има пропуск в изпускателната тръба на който е заварен захвата,отстранихме го след заваряне но проблема остана. След това реших че ще сменя сондата. Оказа се че е сложена нискобюджетната марка ITN универсална запоена със оригиналната ми букса. Проверих оригиналния номер на втората сонда е 1588а171 и по него ми даде че може да се сложи универсална на denso Dox-0113. Взех я сложихме пак моята букса със конектори но ефект нямаше чека пак светна. Поръчах от Aliexpress едно доста добро изпълнение близко до оригинала със щампован номер на него който е оригиналния но и тя не помогна чека пак светна. Пробвах и с поставянето на втулка като тя извежда ламба сондата по назад но ефект нямаше пак никакъв чека пак светна.Вече се чудя дали просто не си иска оригиналната сонда и никоя друга или проблема може да е другаде като ecu например незнам. Моля за полезни съвети ако някой и имал подобен проблем. Благодаря предварително 🙂
  4. ПРОБЛЕМА Е РАЗРЕШЕН! След посещение на сервиза балкан стар в София се оказа че е изтрит конфигурационен файл за abs и сервизния интервал от епрома на таблото. След като сложиха файла и обучиха abs и връщане на сервизния интервал в епрома всичко заработи
  5. Съгласен съм напълно с теб. Проблема е такъв че в Бургас в представителството колата беше 2 дни и накрая ми казаха abs за смяна което е несериозно. Много правилно каза че не само трябва да имаш диагностика mut 3 но и да работиш с нея. Днес успях да си видя номера на etacsa той е следния 8637А320 с дата 13/05/2008
  6. Здравейте колеги! Имам следният проблем. След смяна на маслото, решават да занулят сервизния интервал със зададени стойности (10000 км и 12 месеца) с диагностика bosh kts560, при което преди зануляване на интервала системата изкарва съобщение че може да чете НЕ ЕДНОЗНАЧНО въпреки това продължават напред и въвеждат стойностите които съм посочил. След това обаче последиците са следните изобщо не се показва сервизен интервал, светват сервото за волана,ABS, ASC,AIRBAG, както и забелязах че когато не се сложат коланите на предните седалки не дава звукова индикация за това. След този проблем чета доста и се оказва ако правилно съм разбрал че може би bosha е разбъркал настройки на etacs модула на колата. Моля ако някой знае как да възтановя първоначалните настройки на колата да съдейтва ще бъда изключително благодарен. Автомобила е Mitsubushi Lancer sportback 2008г. 1.8 143 коня VIN:JMBLNCX3A9U001037
×
×
  • Създаване...