Премини към съдържание

qwe3ty

Потребители
  • От него общо

    11
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    Бургас

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Mitsubishi Eclipse 2.0 gs, 95г.

qwe3ty's Постижения

Присъстващ

Присъстващ (2/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Съмненията ти са оправдателни - нищо не се оправи.
  2. Вчера майстора ми се обади, каза че намерил някаква гарнитура, която била издухана. Днес ще я сменя, дано най-накрая да се оправи. Ще пиша за резултата.
  3. Точно там пипат всички и настройват оборотите на 900, когато е загряла, но като е студена не иска да държи обороти, гасне постоянно.
  4. А къде е тоя CAS сензор. Да не е болта отгоре на двигателя, от който с кръстата отвертка се променят оборотите. Един майстор беше бърникал там и после друг уж го оправи
  5. Колеги помагайте, че се изръсих маса пари, а нищо на среща. Колата е Еклипс 1G, 95г., 150к.с., без турбо. Ходих на хиляда места, никой не може да каже защо след като потегли колата и оборотите се вдигат до 1500 и започват да играят в диапазона 1300 - 1500, все едно някой постоянно натиска педала на газта и го пуска. Ако я оставя на място да загрее не прави този проблем седи си на 900 оборота и мотора работи перфектно, но като потегля и започват да играят. Ходих на диагностика - никакви грешки, степ мотора, ламбда сондата, всичко работи перфектно. Възможно ли е да взема въздух от някъде, но само след като загрее и се подкара колата? Имам и газово "Ловато" на 3 години, майстора само като помириса как мирише на газ и вика, че имам скъсана гарнитура на колекторите. От 2 дена колата пак е на майстор, който казва, че от никъде не вземала въздух. Когато е студен двигателя си държи 1100 оборота и ако я оставя на място си падат постепенно до 900. Имам ходене до Пловдив в понеделник, ако някой колега от форума разбира от тия коли или знае някой в Пловдив, казвайте че тука в Бургас е пълна скръб.
  6. Айде да организираме нещо за неделя - 19.08.2012г. Примерно към 19 ч.? Желаещи? Само някой да каже къде.
  7. Мерси за инфото, това за акумулатора не го знаех. Още утре ще пробвам. А този стъпков мотор, може ли да се ремонтира или трябва да се сменя целия? Имах еднa GTI-ка, имаше проблем с оборотите на празен ход и голяма мъка беше. Опитваха се нещо да го ремонтират, слагах и втора употреба, но в крайна сметка отидох и си купих нов от магазина.
  8. Аз като имам BMW 520 d, 163к.с., означава ли че трябва да я продам сега, като взех Еклипса?
  9. Ако наистина не е карана от една година сигурно доста ръжда се е събрала по дисковете. Ще трябва да се проверят все пак. Като я разтъпча утре, ще се разбере.... Това не ме притеснява толкова. Проблемът ми е "Check Engine", който свети. Това доста ме притеснява. Дано да случа на майстор, щото знам какво е да обикаляш по майстори и всеки да ти казва различно.
  10. Благодаря за отговора. За грешката и аз така си мислех, но нали знаеш, винаги първо най-лошите мисли ти минават през главата. :icon_crying: Днес се уговорих с един майстор, в сряда ще ходя да закачи колата на компютър. Надявам се да изчисти грешката. Мисля да я покарам малко на бензин и ако не излезе грешка, тогава отивам на газаджия и да слага емулатор (или както там се казва джаджата, която лъже компютъра)....винаги съм си мислел, че като слагаш газов инжекцион трябва да ти настроят и компютъра да не показва грешки.....или това е като екстра? Мерси за предложението, но колата я взех вече, утре ще я прехвърляме. А ти защо искаш да се разделяш с МИЦОТО, да не ти омръзна вече? Гледам много добре изглежда.
  11. :icon_bye: Здравейте, аз сигурно съм поредния невеж, който се допитва до вас за покупка на тази красавица. Надявам се някой да ми подскаже за евентуалните ремонти, които ще са нужни......знам, че от разтояние и с писане във форума не може да се определи с точност, но от това което прочетох тук, забелязах, че има хора които разбират от тези машини и двигатели. По темата: Харесах си един Еклипс 95г., 2.0, 150к.с. ( не зная буквите на двигателят ) с вдигащите се фарове, изхлежда доста запазен (не бил каран от 1 година ), няма ръжда или видими удари по купето. По двигателя не са правени никакви подобрения, всичко си е стоково, като изключим газовият инжекцион "LOVATO", поставен преди 2 години. Вози много стегнато, от никъде не се чува да тропа. Еластичността си е като на 150 коня . Двигателят не беше измит, никъде не се виждат течове. Запали от първия път ( на бензин ), двигателя работи много добре, равномерно - не се чуват никакви шумове.......но: 1-ви пробелм: Оборотите на празен ход са около 1200 както на бензин, така и на газ. Преминаването от бензин на гас става без да се усети никаква промяна в работата на двигателя, дори и на място, без докосване педала на газта. Колко точно трябва да са оборотите при празен ход и това задължително ли е да е от стъпковия мотор? 2-ри: При натискане на спирачката се усеща леко вибриране във волана - дори и при ниска скорост. Дали това е от дисковете или може да е от зимните гуми, с които е все още колата? 3-ти: Индикацията за Engine Check свети - на собственикът му били казали, че понеже газта няма такива смазочни свойства, колкото бензина, компютърът показвал, че инжекторите не се смазвали правилно. :icon_blush: Ако я закача на компютър, дали ще покаже какъв е проблемът ? За масла, филтри и ремъци не говорим изобщо, то е ясно - ще се сменят веднага. Това е всичко, което забелязах при пробното каране. Толкова се влюбих в колата, че днес си стиснахме ръцете и утре ще я прехвърляме. Смятам много да се грижа за нея ( а и може ли човек да не се грижи за такава красавица ), за това първо разпитвам и после по майстори. Благодаря на всички отзовали се!!! П.С. От Бургас съм, ако може да ми препоръчате и някой добър майстор. :drinks:
×
×
  • Създаване...