Премини към съдържание

Pabul

Потребители
  • От него общо

    4
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    София

Pabul's Постижения

Стартиращ

Стартиращ (1/14)

  • Първа Публикация
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Е, понякога трябва да се чете м/у редовете! Мерси за отговорите! Нямам други питания и разглеждам затъмнения вече, ако се уредя ще се похваля веднага и ще подскачам от радост /преди си мечтаех за такава и е вероятно мечтата да се сбъдне / Ако някой все пак реши, нека даде още мнения или съвети. Още веднъж БЛАГОДАРЯ на всички отзовали се, с пожелание за много безаварийни километри! Да се надяваме пък, че темата пък ще навие и други мераклии!
  2. Благодаря отново за бързите отговори! За сега изглежда ме удовлетворява GS варианта без турбото. Аз успях да добия още малко информация и мисля, че европейския мотор е по-добър /поне така казват/. Моля поправете ме ако греша. Изглежда отивам към Еклипс втора генерация 2.0 141к.с. предно предаване 12/13 на 100, пък после може малко да го пипна, ако ми е слабичък. Само 4х4 ще ми липсва и моля някой, ако кара на газ да си каже мнението за тоя вариант на модела. Благодаря отново!
  3. - от това което си описал имаш нужда от GS ! - необходимостта ти е предвид предходният автомобил от GSX ! - на 22 години най-голяма тръпка и най ще ти хареса е GSX-T ! Каква е разликата м/у GS и GSX? GSX-T доколкото ми е ясно е турбо версията. И какво е това затъмнение, че не ми е ясно? По останалите въпроси:Krasko благодаря за оферта-та, но няма да се възползувам, защото предпочитам по-стоковия вид и не си падам по външния тунинг,eclips93 а за обявата за Еклипс-а в mobile.bg, ще кажа че я гледах, но е с проблем в скорстите и нямам време тепърва да я правя. предпочитам 146-те коня, но здрави пред това. Благодаря за бързите отговори и любезността! Много сте отзивчиви! Кажете нещо за разхода, моля, наистина ли е 15 градско без много ръчкане?
  4. Привет, драги почитатели на марката! Вероятно ще се сдобия с бюджет от около 5000лв. и си търся кола. Гледах, четох сравнявах, рових се из форума и се спирам, поне за сега на Мицубиши Еклипс 1996 - 1999г. 2.0i 16v. (Fast and Furious ) Ценя труда и парите си и за това искам да получа информация и от собственици на модела. Предлагаха ми Прелюд, Селика, Импреза от най-старите, заради това, че харчат по-малко, вървят повече и са по-широки. В момента карам Легаси 1995 2.0i 4WD 1995 комби и ми е ясно за импрезата, за да е по-бърза трябва да е 2.0 турбо, а те са ми скъпички, прелюда не го коментирам /не ми харесва/. Селика-та обаче ускорява по-бързо, също е красива /не колкото Еклипс-а/ със спортен вид и харчи по-малко по каталог. Аз съм на 22 години и ми се кара нещо по-спортно докато ми е време, не съм яростен почитател на високите скорости, но обичам да настъпвам и да дразня, понякога голфове и БМВ-та. Разбрах, че колата е здрава и ако я поддържам откъм консумативи ще ми е вярна и няма да ме предава и да се чупи на всеки завой, обаче дали ще ускорява достатъчно бързо за стила ми на каране и ще ме грабва ли с динамика без да турбинирам и прочие.../чувам, че се дава на голфове и астри под път и над път а не ми се вярва/... и съм сигурен, че върви повече от сегашната ми кола, но Субару-то ми е 4х4 и с бързи и бавни /градско са малко колите от класа, които не комплексирам/. Интересува ме и реалния разход градско /15 на 100/ верен ли е, и как работи модела, ако е с газов инжекцион /в момента съм с обикновена газова на моя Скуби :)/. Каква да е GS, GSX или нещо др. За сега спирам да досаждам! Благодаря предварително! Лека и безаварийна!
×
×
  • Създаване...