Премини към съдържание

Активност

автоматичен ъпдейт

  1. Вчера
  2. Конкретно казано на по-обикновен език, тези дизелови автомобили имат нужда от регенерации на DPF филтъра и за целта не е подходящо да се карат само в града. Другото е описани подробно в темата.
  3. Последната седмица
  4. Здравейте колеги, Имам проблем с измерване нивото на маслото в двигателя ,сега ще споделя с вас и моля за помощ: 1.Днес както карах изведнаж ми светна МАСЛьОНКАТА в жълто с жълт надпис под нея "CHECK ENGINE OIL LEVEL" а леко в дясно между този надпис и иконата за външната температура се появи едно като иконка (една задебелена хоризонтална чертичка около 3 мм.дълга а над нея една отвесна стрелка в бяло). 2.Веднага слезнах и отидох да замеря нивото на маслот с щеката,но не оспях по стените на мерителната тръба ли се опира щеката но излиза леко зацапана с масло и не може да се види до къде е нивото на маслото.Два-три пъти пущах щеката вадя нищо не мога да хвана - върви чиста щеката и след малко леко зацапана пак леко чиста и така цял час се мъча да видя до къде е нивото на маслото.Незнам крива лие щеката от Друго Мицубищи ли е ?Така е купих колата. 3.Обадих се на мой познат монтьор каза ми че щом свети в жълто няма проблеми мога на ход да е прибера до гаража колата. 4.Дойде до гаража моя позната и той се помъчи да види нивото на маслото,но на камък.Колкото до надписа който изписва на таблото за който обясних по горе той ми каза че това означава че маслото е повичко в двигателя от колкото трябва. Моята молба колеги към вас е - Ако някой знае някакъв трик безпроблемно да се мери нивото на маслото без да се цапа щеката да ми подскаже. Ако някой е имал такъв проблем с надписа и иконката за които писах по горе моля да ми подскажите наистина ли проблема е в повечко масло в двигателя налято при смяна на маслото. Много съм притеснен затова Ви моля за Инфо и помощ.Благодаря предварително.
  5. Благодаря колега .Това което си ми пратил е ОК ,но ще ми трябва свободно време за да изпробвам указанията на руския колега,Още веднаж много благодаря.
  6. Здравейте, проблема е следният. В движение започна да мига лампата за неутралната и кутията влизна в сервизен режим. Прочетох я на диагностика - пише соленоид. Закарах я в Джемини да сменят месото и да проверят соленоидите. след проверката установиха, че селеноидите работят и казаха, че има прекъснал кабел, да си търся електричар. След нова проверка установихме че няма захранване на соленоидите. Така, че предпочитам да продължи някой който е наясно с материята
  7. Колата е Лансър 2009г 2.4 бензин. Моля, спешно е!
  8. Здравей, Ремонта трябваше да е през февруари, но поради непредвидени обстоятелства, се наложи да го отложа за по-късна дата. Предполагам, че ще бъде в следващите няколко месеца, но не мога да кажа с точност. Със сигурност след като мине, ще обновя темата и ще опиша какво точно е правено. Поздрави!
  9. Продавам цял двигател GDI 2.4 150 к.с. на 250 000 км Цена по договаряне
  10. NGK BKR6-11 Denso K20PR-11 За свещите е писано много във форума и ако използваш търсачката ще намериш доста информация. Моите препоръки са да ползваш дадените по каталог.
  11. Здравейте, свещите Denso IK20TT дали ще станат за Галант 99г. 2.0 136кс. с газово(4G63). Досега съм бил все с "обикновенни" по 5лв NGK.
  12. Здравейте, търся спешно скоростна кутия за Лансър 2.4 бензин, 5 степенна. Моля, ако някой има или знае от къде мога да намеря да пише на вайбър или WhatsApp 0877196946
  13. за какъв мотор е катализатора?
  14. Здравейте, Няма такъв сервиз, в който да оставите вашата кутия и да вземете друга, щото тая работа едва ли ще сработи. Трябва да са с абсолютно еднакви номера кутиите и от точно еднакви модели, а и няма да знаеш дали е читава другата кутия. Отделно майсторите, които биха се захванали с такъв ремонт на СВТ сигурно се броят на едната ръка в БГ. Най- добре е да си ремонтирате вашата собствена кутия, като цената би варирала естествено в зависимост от това дали превантивно ще си смените ремъка на определени километри или вече е крайно наложащ ремонта, демек счупена, както и какви компоненти ще сменяте, но да речем в диапазона 3-6 бона.
  15. Вариаторите се слагат във все повече коли и се налагат и усъвършенстват все повече. Производителите на автомобили в наши дни смятат живота на една кола да е до 15г или 250.000 -300.000 км и би следвало всички компоненти в нея да издържат това време.Разбира се в БГ се карат още толкова. При правилна експлоатация и обслужване един вариатор може и 300.000 дори и 350.000 да изкара без проблем, но трябва да се спазват някой неща. Първо да се сменят филтрите и маслото на скоростите само с оригинални такива на 60-70.000 km, шофьорът да не е нервен и да има търпението да загрява скоростната кутия 5-6 км преди да я настъпва и като цяло е желателно без резки настъпвания, а всичко да се случва плавно, без дърпания на ремаркета, без буксуване в снежни преспи и кал. Хубаво е да има и монтиран радиатор за охлаждане на маслото на вариатора.Кутиите не могат да ги ремонтират на много места в БГ и ако се наложи ремонтът е скъп.Но на много места по света си ги ремонтират без проблем. Ако използвате неоригинално масло, то ще прегрява лесно и ще загуби свойствата си бързо и първия признак ще го усетите като почне да вие от кутията, особено на баир. В един момент веригата може да почне да приплъзва и да тресе при набиране. Като тук може да се проявява проблема само при набиране, а после над определена скорост да изчезва проблема.Различно е, може само да се форсира и да се опитва да върви, но бавно.Най-лошото е да се скъса веригата и да направи миш-маш в кутията.Ако ремонтът се извърши качествено и се подмени всичко, което трябва щом се отвори кутията, не би трябвало да е проблем да изкара доста, но едва ли има някъде такава статистика.На мен лично ми доставя по-голямо удоволствие да карам СВТ в сравнение с обикновен автоматик, тъй като го няма това усещане за превключване на скорости. Но ако сте нервен човек, който обича гонките и да я настъпвате по светофарите, просто ще я скапете бързо. Заложете си на ръчката:)
  16. Остаряло
  17. писах на Mitsubishi Customer Feedback Явно се появява само когато има инсталиран wifi модул, а моето оборудване явно не включва такъв. Ако някой има повече инфо нека сподели...
  18. Специалист по мицубишита за щастие имате (имаме) в Пловдив - Милен "Жаки Ауто". Това е профила му във форума - Milen_z
  19. Здравейте Колеги, От вчера притежавам Outlander 2016.Нов съм с марката и ако може да ми препоръчате читав сервиз за кутията,но не само профилактика да правят,а и да могат да ремонтират. Предварително Ви благодаря.
  20. Здравейте , аз също има същия проблем с Аутлендър 2007 година . Ходих на майстор да го оправи но след 1 година пак се развали и сега не се отварят. Според мен проблема е в шините.
  21. На мен ми е интересно дали наистина от това е било прекъсването и кой (сервзи, майстор) откри този проблем?
  22. Питай Юлето: 0896754433 Ако няма, пиши ми на вайбър: 0878821881
  23. здравейте, с малко закъснение, но да споделя решението на проблема. малък филтър , който се сменя сравнително бързо, но създава много порблеми. Поздрави!
  24. Търся ръчна скоростна кутия за 6G72- 3.0 V6
  25. По-добре късно, отколкото никога. На моята навърта около 8 000 - 10 000 на година. Никога не ми се е налагало да доливам и никога не съм бил близо до долното деление. Ако трябва да предполагам, сигурно изгаря към половин литър за тия 8 000 - 10 000 километра.
  1. Зареди още
×
×
  • Създаване...