Премини към съдържание

Активност

автоматичен ъпдейт

  1. Днес
  2. Ъпдейт По празниците направихме около 1000 км, без никакъв проблем, освен тази сутрин отивайки на работа видях как за половин секунда пресветна червената лампа. Оставих колата 30 мин да изстине и проверих маслото. Всичко си е наред. Дали маслената помпа има проблем, въпреки че я замерваха?
  3. Вчера
  4. Здравейте, имам ASX от 2010 г., купих го нов в Белгия. Мога да се изкажа само ласкаво за колата, много надежна и приятна за каране. Двигателят е 1.8D 115 кс, много е икономична и с хубава нафта се държи добре на пътя. Итересно е, че когато се прибрах в БГ при студен двигател зимата започна да работи по-шумно заради горивото, което не беше така в чужбина. Като цяло няма проблеми, но ако се кара повече градско, трянба да се слага един път годишно добавка за промиване на филтъра за твърдите частици, иначе вдига нивото на маслото.
  5. Последната седмица
  6. Продавам 4 степенна автоматична скоростна кутия за 6G72 Цена по договаряне.
  7. Здравейте колеги. Прочетох доста теми във форума, но не се припознах в никоя от тях. Имам нужда от съвет, защото от като съм купил преди 7 месеца моя Grandis съм го карал само 2-3 седмици всичко на всичко. Малко предистория: Закупен с проблем, пушеше синьо и целия ауспух беше омаслен. След преглед и диагностика в сервиз, установиха, че хвърля масло директно в колекторните тръби. Следва ремонт - Нова глава(старата са открити микро пукнатини, евентуално от прегряване), нови лагери на бутала, сегменти, клапани и т.н., както си е по учебник. Масло Rowe 10W40 + Филтър Mann. След 1000 км, маслото беше сменено с Castrol 5W40 Текущ проблем: В момента, в който двигателя достигне работна температура и лампата за нивото светва веднага(Оранжевата лейка с вълничка отдолу) Веднага взех един датчик за маслото Bosch и го сменихме в сервиза. Никаква промяна. Когато е студен двигателя не свети, като загрее и светва лампата. Не се влияе от обороти и т.н. За пробег 2000 км, маслото не е мръднало, показва макс на щеката(проверено няколко пъти на студен двигател сутрин) Моля за идеи, защото троша пари по сервизите да си експериментират с колата.
  8. Конкретно казано на по-обикновен език, тези дизелови автомобили имат нужда от регенерации на DPF филтъра и за целта не е подходящо да се карат само в града. Другото е описани подробно в темата.
  9. Остаряло
  10. Здравейте колеги, Имам проблем с измерване нивото на маслото в двигателя ,сега ще споделя с вас и моля за помощ: 1.Днес както карах изведнаж ми светна МАСЛьОНКАТА в жълто с жълт надпис под нея "CHECK ENGINE OIL LEVEL" а леко в дясно между този надпис и иконата за външната температура се появи едно като иконка (една задебелена хоризонтална чертичка около 3 мм.дълга а над нея една отвесна стрелка в бяло). 2.Веднага слезнах и отидох да замеря нивото на маслот с щеката,но не оспях по стените на мерителната тръба ли се опира щеката но излиза леко зацапана с масло и не може да се види до къде е нивото на маслото.Два-три пъти пущах щеката вадя нищо не мога да хвана - върви чиста щеката и след малко леко зацапана пак леко чиста и така цял час се мъча да видя до къде е нивото на маслото.Незнам крива лие щеката от Друго Мицубищи ли е ?Така е купих колата. 3.Обадих се на мой познат монтьор каза ми че щом свети в жълто няма проблеми мога на ход да е прибера до гаража колата. 4.Дойде до гаража моя позната и той се помъчи да види нивото на маслото,но на камък.Колкото до надписа който изписва на таблото за който обясних по горе той ми каза че това означава че маслото е повичко в двигателя от колкото трябва. Моята молба колеги към вас е - Ако някой знае някакъв трик безпроблемно да се мери нивото на маслото без да се цапа щеката да ми подскаже. Ако някой е имал такъв проблем с надписа и иконката за които писах по горе моля да ми подскажите наистина ли проблема е в повечко масло в двигателя налято при смяна на маслото. Много съм притеснен затова Ви моля за Инфо и помощ.Благодаря предварително.
  11. Благодаря колега .Това което си ми пратил е ОК ,но ще ми трябва свободно време за да изпробвам указанията на руския колега,Още веднаж много благодаря.
  12. Здравейте, проблема е следният. В движение започна да мига лампата за неутралната и кутията влизна в сервизен режим. Прочетох я на диагностика - пише соленоид. Закарах я в Джемини да сменят месото и да проверят соленоидите. след проверката установиха, че селеноидите работят и казаха, че има прекъснал кабел, да си търся електричар. След нова проверка установихме че няма захранване на соленоидите. Така, че предпочитам да продължи някой който е наясно с материята
  13. Колата е Лансър 2009г 2.4 бензин. Моля, спешно е!
  14. Здравей, Ремонта трябваше да е през февруари, но поради непредвидени обстоятелства, се наложи да го отложа за по-късна дата. Предполагам, че ще бъде в следващите няколко месеца, но не мога да кажа с точност. Със сигурност след като мине, ще обновя темата и ще опиша какво точно е правено. Поздрави!
  15. Продавам цял двигател GDI 2.4 150 к.с. на 250 000 км Цена по договаряне
  16. NGK BKR6-11 Denso K20PR-11 За свещите е писано много във форума и ако използваш търсачката ще намериш доста информация. Моите препоръки са да ползваш дадените по каталог.
  17. Здравейте, свещите Denso IK20TT дали ще станат за Галант 99г. 2.0 136кс. с газово(4G63). Досега съм бил все с "обикновенни" по 5лв NGK.
  18. Здравейте, търся спешно скоростна кутия за Лансър 2.4 бензин, 5 степенна. Моля, ако някой има или знае от къде мога да намеря да пише на вайбър или WhatsApp 0877196946
  19. за какъв мотор е катализатора?
  20. Здравейте, Няма такъв сервиз, в който да оставите вашата кутия и да вземете друга, щото тая работа едва ли ще сработи. Трябва да са с абсолютно еднакви номера кутиите и от точно еднакви модели, а и няма да знаеш дали е читава другата кутия. Отделно майсторите, които биха се захванали с такъв ремонт на СВТ сигурно се броят на едната ръка в БГ. Най- добре е да си ремонтирате вашата собствена кутия, като цената би варирала естествено в зависимост от това дали превантивно ще си смените ремъка на определени километри или вече е крайно наложащ ремонта, демек счупена, както и какви компоненти ще сменяте, но да речем в диапазона 3-6 бона.
  21. Вариаторите се слагат във все повече коли и се налагат и усъвършенстват все повече. Производителите на автомобили в наши дни смятат живота на една кола да е до 15г или 250.000 -300.000 км и би следвало всички компоненти в нея да издържат това време.Разбира се в БГ се карат още толкова. При правилна експлоатация и обслужване един вариатор може и 300.000 дори и 350.000 да изкара без проблем, но трябва да се спазват някой неща. Първо да се сменят филтрите и маслото на скоростите само с оригинални такива на 60-70.000 km, шофьорът да не е нервен и да има търпението да загрява скоростната кутия 5-6 км преди да я настъпва и като цяло е желателно без резки настъпвания, а всичко да се случва плавно, без дърпания на ремаркета, без буксуване в снежни преспи и кал. Хубаво е да има и монтиран радиатор за охлаждане на маслото на вариатора.Кутиите не могат да ги ремонтират на много места в БГ и ако се наложи ремонтът е скъп.Но на много места по света си ги ремонтират без проблем. Ако използвате неоригинално масло, то ще прегрява лесно и ще загуби свойствата си бързо и първия признак ще го усетите като почне да вие от кутията, особено на баир. В един момент веригата може да почне да приплъзва и да тресе при набиране. Като тук може да се проявява проблема само при набиране, а после над определена скорост да изчезва проблема.Различно е, може само да се форсира и да се опитва да върви, но бавно.Най-лошото е да се скъса веригата и да направи миш-маш в кутията.Ако ремонтът се извърши качествено и се подмени всичко, което трябва щом се отвори кутията, не би трябвало да е проблем да изкара доста, но едва ли има някъде такава статистика.На мен лично ми доставя по-голямо удоволствие да карам СВТ в сравнение с обикновен автоматик, тъй като го няма това усещане за превключване на скорости. Но ако сте нервен човек, който обича гонките и да я настъпвате по светофарите, просто ще я скапете бързо. Заложете си на ръчката:)
  22. писах на Mitsubishi Customer Feedback Явно се появява само когато има инсталиран wifi модул, а моето оборудване явно не включва такъв. Ако някой има повече инфо нека сподели...
  23. Специалист по мицубишита за щастие имате (имаме) в Пловдив - Милен "Жаки Ауто". Това е профила му във форума - Milen_z
  24. Здравейте Колеги, От вчера притежавам Outlander 2016.Нов съм с марката и ако може да ми препоръчате читав сервиз за кутията,но не само профилактика да правят,а и да могат да ремонтират. Предварително Ви благодаря.
  25. Здравейте , аз също има същия проблем с Аутлендър 2007 година . Ходих на майстор да го оправи но след 1 година пак се развали и сега не се отварят. Според мен проблема е в шините.
  26. На мен ми е интересно дали наистина от това е било прекъсването и кой (сервзи, майстор) откри този проблем?
  27. Питай Юлето: 0896754433 Ако няма, пиши ми на вайбър: 0878821881
  1. Зареди още
×
×
  • Създаване...