BlackWolf Публикувано 25 юли 2017 Сподели Публикувано 25 юли 2017 (редакция) Здравейте! Обмислям да си внеса Evo X Final Edition, но ме притеснява фактът, че е за американския пазар, и по-точно частите. Имате ли идея дали те са идентични с частите за Европа? Знам, че за повече модели американската и европейската версия нямат съотвествия в повечето части, но там и самите размери на колите за различни, докато при Evo-то мисля, че го няма този проблем. Благодаря! Редактирано 25 юли 2017 от BlackWolf Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiX Публикувано 26 юли 2017 Сподели Публикувано 26 юли 2017 Карат се тук американски Евота, няма грижа с частите, идентични са. Сега, понеже е FE, може да има дребни разлики, но частите ще са взаимозаменяеми. Ако наистина искаш FE, ти препоръчвам да е канадско, а не американско. Първо защото всичко е в метрични единици, а не в мили и галони и второ заради седалките. Седалките на американските FE са съвсем обикновенни като в Лансер, не са Recaro. Причината е, че в америка е влезнала някаква регулация от 2015 г. и за да сложат Recaro трябва да ги сертифицират, което не е финансово обосновано при положение, че колата е в края на продукция. Затова са решили да сложат обикновенни седалки. В Канада такова нещо няма и там си слагат Recaro седалките. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BlackWolf Публикувано 26 юли 2017 Автор Сподели Публикувано 26 юли 2017 Аз се ориентирах към американско, понеже изскочи доста изгодна оферта. Можеш ли да ми кажеш читав сайт за Канада, подобен на mobile? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiX Публикувано 26 юли 2017 Сподели Публикувано 26 юли 2017 Виж примерно http://www.autotrader.ca Гледах преди 2-3 месеца, за по-малко от $50 000 няма FE. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BlackWolf Публикувано 26 юли 2017 Автор Сподели Публикувано 26 юли 2017 Точно това е, че аз в момента намерих за $30 000. Обаче проблемът си остават таксите в България, който ще ми искат... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiX Публикувано 27 юли 2017 Сподели Публикувано 27 юли 2017 Точно това е, че аз в момента намерих за $30 000. Обаче проблемът си остават таксите в България, който ще ми искат... Прави си сметка и дали ще можеш да го издържаш.. едно 3000-4000 лв. на година са ти само каско, ГО, данък и обслужване. За вноса и регистрацията ще платиш ДДС + мито върху фактурната стойност, ще трябва да изкараш DEKRA (аналог на технотеста), превод в министерството защото ще е на немски език (100 лв.) и чак тогава регистрация. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BlackWolf Публикувано 27 юли 2017 Автор Сподели Публикувано 27 юли 2017 За издръжката ще мога, проблемът е, че митническите такси са около 20 000 лв, което е малко смешно.. Те са единственото, което ме спира в момента да го взема веднага. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiX Публикувано 27 юли 2017 Сподели Публикувано 27 юли 2017 За издръжката ще мога, проблемът е, че митническите такси са около 20 000 лв, което е малко смешно.. Те са единственото, което ме спира в момента да го взема веднага. Транспорта колко пари е? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BlackWolf Публикувано 27 юли 2017 Автор Сподели Публикувано 27 юли 2017 (редакция) Около $3 000 с 20ft контейнер. Може би транспорта е най-малкия разход в цялото нещо. :icon_n_king: Редактирано 27 юли 2017 от BlackWolf Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niki007 Публикувано 27 юли 2017 Сподели Публикувано 27 юли 2017 Карат се тук американски Евота, няма грижа с частите, идентични са. Сега, понеже е FE, може да има дребни разлики, но частите ще са взаимозаменяеми. Ако наистина искаш FE, ти препоръчвам да е канадско, а не американско. Първо защото всичко е в метрични единици, а не в мили и галони и второ заради седалките. Седалките на американските FE са съвсем обикновенни като в Лансер, не са Recaro. Причината е, че в америка е влезнала някаква регулация от 2015 г. и за да сложат Recaro трябва да ги сертифицират, което не е финансово обосновано при положение, че колата е в края на продукция. Затова са решили да сложат обикновенни седалки. В Канада такова нещо няма и там си слагат Recaro седалките.Здравейте,на американките само основния километраж е в мили и не може да се сменя.Всички други показания за разход,моментен разход,оставащо гориво за колко километра и т.н.се променят в километри и литри.Както и показанията на външната температура в целзий.Така ,че не е страшно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niki007 Публикувано 27 юли 2017 Сподели Публикувано 27 юли 2017 Прави си сметка и дали ще можеш да го издържаш.. едно 3000-4000 лв. на година са ти само каско, ГО, данък и обслужване. За вноса и регистрацията ще платиш ДДС + мито върху фактурната стойност, ще трябва да изкараш DEKRA (аналог на технотеста), превод в министерството защото ще е на немски език (100 лв.) и чак тогава регистрация.Да ддс се плаща върху фактурната стойност на коата и на транспорта.А превод на декрата не беше нужен преди 7 години,трябваше превод на щатските документи на колата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiX Публикувано 27 юли 2017 Сподели Публикувано 27 юли 2017 Да ддс се плаща върху фактурната стойност на коата и на транспорта.А превод на декрата не беше нужен преди 7 години,трябваше превод на щатските документи на колата. Преди 7 г. може би не е било нужно, но преди 2 месеца, когато на мен ми се наложи, се превежда. Все пак трябва да се прибера една таксичка.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BlackWolf Публикувано 27 юли 2017 Автор Сподели Публикувано 27 юли 2017 Преводи, ДЕКРА и другите малки таксички - добре, но ДДС-то и мито са абсурдни. Явно има някакви схеми, по които се вкарват коли на приемливи цени от Америка, но днес поразпитах и вече почти всичко се е отказало. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.