Свалихме отново главата, цилиндрите са пълни с вода ... Гарнитурата "на око" ужким е била прилепнала. Маслото е чисто. Който разбира, да заложи - спукан блок, гарнитура, глава или друго ...
Хайде колеги, дайте идеи! Само на 23 години е (от 15 сме заедно). Рано е за Надин и MакМетал ... ?
След смяната колата върви доста по-динамично и на равен път. Предполагам, че сензорът е подавал грешни данни и на равно, просто не се е усещало толкова осезаемо. Възможно е да е тръгнал да си заминава отдавна, просто аз да не съм усещал постепенното намаляване на вървежа във времето до момента в който то не е станало ясно изразено.
Вадя си този извод, понеже имам колата от 9 месеца и не помня някога да е вървяла толкова добре, колкото сега след смяната. Макар, че за този период от 9 месеца съм я карал на диагностика и обстоен преглед веднъж при самата покупка и втори път преди около 7 месеца бе влязла в авариен режим заради грешка Р0106 (тогава подмених MAP сензора) - макар, че след подмяната му няколко седмици пак влезе в авариен поради същата грешка. Тогава не успяха да разберат от какво е. Проблемът отшумя някак си от самосебе си и не ми се е появявал отново - надявам се, да не се появява, понеже е доста неприятно.