mihaella77 Публикувано 16 януари 2009 Сподели Публикувано 16 януари 2009 Здравейте, Моля за вашето мнение и съвети. Колата, /Colt 1,6 / 1996/ е в добро състояние и двигателят работи перфектно или по-скоро работеше. Вече не иска да запали. Отведох я на доктор, но още не са открили проблема. Проверен е датчик на Хол - всичко е наред. Имаше съмнение за проблеми с компютъра на колата, но пробвахме други два и положението е същото. Стартерът върти, но не пали. Най-новата версия е, че има проблеми с чипа в ключа. Имал ли е някой от вас подобен проблем? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 16 януари 2009 Сподели Публикувано 16 януари 2009 Здравейте, Моля за вашето мнение и съвети. Колата, /Colt 1,6 / 1996/ е в добро състояние и двигателят работи перфектно или по-скоро работеше. Вече не иска да запали. Отведох я на доктор, но още не са открили проблема. Проверен е датчик на Хол - всичко е наред. Имаше съмнение за проблеми с компютъра на колата, но пробвахме други два и положението е същото. Стартерът върти, но не пали. Най-новата версия е, че има проблеми с чипа в ключа. Имал ли е някой от вас подобен проблем? Аз имах сцепен датчик на хол, и след замяната му всичко си дойде на мястото Държи се на един болт и се сменя за минута... Обаче е цифра Съветвам те да пишеш на лични на DJ Tymbi, и да се разбереш с него да ти види колата и ще видиш края на проблемите си ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mihaella77 Публикувано 16 януари 2009 Автор Сподели Публикувано 16 януари 2009 Аз имах сцепен датчик на хол, и след замяната му всичко си дойде на мястото Държи се на един болт и се сменя за минута... Обаче е цифра Съветвам те да пишеш на лични на DJ Tymbi, и да се разбереш с него да ти види колата и ще видиш края на проблемите си ;) Благодаря ти! В неделя ще я мъчим за последно при настоящия майстор и ако не стане нищо, ще пиша на DJ Tymbi. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 16 януари 2009 Сподели Публикувано 16 януари 2009 Ако смяташ, че майстора ти наистина я мъчи, по-добре си я прибери и я закарай при Пламен (дж-я)... Не е хубаво да пипа много, ако не е наясно какво прави, а съдейки по хипотезите му ми се струва, че не е много наясно Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 16 януари 2009 Сподели Публикувано 16 януари 2009 А има ли искра на свещите? Ходи ли бензин до дюзите? Така никой не може отгатна, само Пламен, като му я закараш! Има си диагностична апаратура, всичко.... Не губи време и отивай! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 16 януари 2009 Сподели Публикувано 16 януари 2009 Здравейте, Моля за вашето мнение и съвети. Колата, /Colt 1,6 / 1996/ е в добро състояние и двигателят работи перфектно или по-скоро работеше. Вече не иска да запали. Отведох я на доктор, но още не са открили проблема. Проверен е датчик на Хол - всичко е наред. Имаше съмнение за проблеми с компютъра на колата, но пробвахме други два и положението е същото. Стартерът върти, но не пали. Най-новата версия е, че има проблеми с чипа в ключа. Имал ли е някой от вас подобен проблем?Има ли искра на свещите?Ако има, има ли сигнал към дюзите?Най първобитния начин да проверите дали мотора пали е да се сипе съвсем малко бензин в цилиндрите ( аз имам спец. шпрей )после да врътнете стартера да се види дали ще припали, ако припали, значи проблема го търсете по горивната система а това значи - гор. филтър, сонда на резервоара, бенз. помпа, дюзи и управлението на последните две............ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mihaella77 Публикувано 17 януари 2009 Автор Сподели Публикувано 17 януари 2009 Има ли искра на свещите?Ако има, има ли сигнал към дюзите?Най първобитния начин да проверите дали мотора пали е да се сипе съвсем малко бензин в цилиндрите ( аз имам спец. шпрей )после да врътнете стартера да се види дали ще припали, ако припали, значи проблема го търсете по горивната система а това значи - гор. филтър, сонда на резервоара, бенз. помпа, дюзи и управлението на последните две............ Няма искра на свещите... само стартерът завърта и до там. П.П. DJ Tymbi, ти в София ли си? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 17 януари 2009 Сподели Публикувано 17 януари 2009 Да в София е. Пиши му на лични, и му карай колата А като дадеш на контакт, чек-енджин иконата светва и след няколко секунди трябва да угасне.... Угасва ли при теб? И кой модел ти е колт-а, че 96-та е прехода и може да е от двата ( Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 17 януари 2009 Сподели Публикувано 17 януари 2009 Тоци.... Любимата ми тема за комутатори и бубини...... Поне според мен проблемът ти е там. Установете кое от двете е, пробвайте в Ратола, макар че на мен ми казаха една цена...... Или ето тук:http://www.mitsubishibg.com/forum/index.ph...c=512&st=20Фуго, на Сливница.... Е, успех, колежке! И все пак - закарай я при Пламен, там ще е в сигурни ръце! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mihaella77 Публикувано 17 януари 2009 Автор Сподели Публикувано 17 януари 2009 Благодаря ви момчета! Ако не я оправят в неделя, ще се обадя на Пламен. П.П. Компа се регистрира и след това иконата гасне. Колата е с дата на производство 21.08.1996 - не знам към кои спада. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 17 януари 2009 Сподели Публикувано 17 януари 2009 С прави или легнали стопове е? Виж тук и кажи кой е модела Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TAZ Публикувано 19 януари 2009 Сподели Публикувано 19 януари 2009 Познат проблем за мен. Подобно нещо ми се случи м. Септември, но при мен заблудата дойде от това, че подаваше искра / макар и слаба/ и в крайна сметка се оказа изгоряла бобина. В една автоморга намерих цяло делко за 250 лв. и си реших проблема, иначе само бобина / чисто нова / е около 400 лв. стига да намериш. Успех с отстраняването на проблема. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 19 януари 2009 Сподели Публикувано 19 януари 2009 Ако колта и е 96+ и след като е 1.6, то тогава няма делко Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mihaella77 Публикувано 19 януари 2009 Автор Сподели Публикувано 19 януари 2009 Бобината е наред, проверяваха я. Според последната версия проблемът е по-ниското напрежение на захранването към компютъра. Обещаха ми днес да е готова и да си я взема, ако се случи, ще се похваля. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 19 януари 2009 Сподели Публикувано 19 януари 2009 Така и не ни каза какъв ти е колта Погледни линка който ти дадох по-горе и сподели с нас. Най-добре ще направиш ако качиш снимки да му се порадваме ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ASRacing Публикувано 24 януари 2009 Сподели Публикувано 24 януари 2009 Aко ти трябват някакви части, то аз имам Колт за части. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.