nikolay vanchev Публикувано 16 януари 2009 Сподели Публикувано 16 януари 2009 Здравейте ,Колеги и колежки ;)Мисля ,че няма да е излишно да се вмъкна с една темичка във форума за предстоящите ми ъпгреити по Мицо .С цел по-гладките им изпълнения .И намаляване хвърлянето на излишни нерви от моя страна ,чрез мнения на колегите.Та проблем-ИТЕ са следните: Трябва да си "заплюя" майстор ,спрял съм се на Ди Джея на Mицутата ,Tymbi.......,смяна на ангр ремък и преглед на сиситемата на съединителя ,че леко е под съмнение А и на хидравликата, ремъченцето си посвирва....дразнещо. Като за начало:Скъсаха ми се няколко болта и ми е мат как да ги махна.Много грозно стояха ръждясали и реших да ги сваля и почиста ,но не се свалиха по най-подходящия начин :(http://i194.photobucket.com/albums/z263/nvan4ev/IMG_0287.jpg Знам ,че не са много перформанс тия болтове,но не ми се пускаше тема ........как да отвия 2 болта ,като се гледа в близкото бъдеще ме очакват ,някои по сложни (за мене )интервенции.Които ще ви занимавам с досадните си въпроси .А те са.Мисля да смена генерацията на '3 и да махна катализатора ,но след срещата със симпатягите от Технотеста.Ново гърне MeganracingНов съединител и маховик ,(Exedy/Fidanza) .Исками се да сменя горните въздушни пътища с метални тръби ,взел съм си BOV -Forge,Отпред да сложа кулера (MISHIMOTO),като прибавим Walboro 255 и 680 сс ,инжектори. И за накрая Apexi SAFC-2 и Greddy турботаимер,а да и MBC Hallman Като няма да ги слагам всичките неща изведнъж поетапно ,като им дойде времето. :mitsu-smiley: Ще съм много благодарен за съвети, мнения и препоръки Благодаря ви!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CynepMEH Публикувано 16 януари 2009 Сподели Публикувано 16 януари 2009 Според мен гледай съединители ACT, Spec, Exedy, маховикът да е ACT най-добре. Притискател 2600 либри или подобен, но не повече. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 16 януари 2009 Сподели Публикувано 16 януари 2009 Болтовете можеш да ги скъсаш всичките( е, които се отвият - ок) и после да ги разпробиеш с бургия 5 и после да отлюспиш останалото от резбата или с винт или с тънко шило...........после замяна с такива,, които ти харесат........... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Drive-Maniac Публикувано 17 януари 2009 Сподели Публикувано 17 януари 2009 Здравейте ,Колеги и колежки ;)Мисля ,че няма да е излишно да се вмъкна с една темичка във форума за предстоящите ми ъпгреити по Мицо .С цел по-гладките им изпълнения .И намаляване хвърлянето на излишни нерви от моя страна ,чрез мнения на колегите.Та проблем-ИТЕ са следните: Трябва да си "заплюя" майстор ,спрял съм се на Ди Джея на Mицутата ,Tymbi.......,смяна на ангр ремък и преглед на сиситемата на съединителя ,че леко е под съмнение А и на хидравликата, ремъченцето си посвирва....дразнещо. Като за начало:Скъсаха ми се няколко болта и ми е мат как да ги махна.Много грозно стояха ръждясали и реших да ги сваля и почиста ,но не се свалиха по най-подходящия начин :(http://i194.photobucket.com/albums/z263/nvan4ev/IMG_0287.jpg Знам ,че не са много перформанс тия болтове,но не ми се пускаше тема ........как да отвия 2 болта ,като се гледа в близкото бъдеще ме очакват ,някои по сложни (за мене )интервенции.Които ще ви занимавам с досадните си въпроси .А те са.Мисля да смена генерацията на '3 и да махна катализатора ,но след срещата със симпатягите от Технотеста.Ново гърне MeganracingНов съединител и маховик ,(Exedy/Fidanza) .Исками се да сменя горните въздушни пътища с метални тръби ,взел съм си BOV -Forge,Отпред да сложа кулера (MISHIMOTO),като прибавим Walboro 255 и 680 сс ,инжектори. И за накрая Apexi SAFC-2 и Greddy турботаимер,а да и MBC Hallman Като няма да ги слагам всичките неща изведнъж поетапно ,като им дойде времето. :mitsu-smiley: Ще съм много благодарен за съвети, мнения и препоръки Благодаря ви!!! Съединител вземи АЦТ 2100 или 2600.Със 2600 мооже да имаш проблеми с отделянето и "клъч-форка" каквито имах и аз (бях пуснал тема).Мисля че 680-ките може да ти дойдат малко големи и няма да можеш напълно да компенсираш с АФЦ-то.Аз затова си взех 650-ки.Иначе си е голям филм настройката с това чудо, още го разучавам.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolay vanchev Публикувано 20 януари 2009 Автор Сподели Публикувано 20 януари 2009 http://i194.photobucket.com/albums/z263/nvan4ev/DSC02301.jpg http://i194.photobucket.com/albums/z263/nvan4ev/DSC02395.jpghttp://i194.photobucket.com/albums/z263/nvan4ev/DSC02389.jpg http://i194.photobucket.com/albums/z263/nvan4ev/DSC02388.jpg http://i194.photobucket.com/albums/z263/nvan4ev/DSC02387.jpgВсичко за добро или лошо ме чака в мазата ,остана само последната крачка "технотест".Оказа се че вече леко е скочил на скромните 960 лв за едно прегледче :icon_crying: След всичките тия бецалени се надявам да има задоволство от към вървеж,някво леко скромно подобрение Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Drive-Maniac Публикувано 21 януари 2009 Сподели Публикувано 21 януари 2009 Добри шукарийки!! Сетъпа ти е подобен на моя.Ще ти трябва Горивен регулатор обаче за това Уолбро!И кулера ще ти дойде малък ако искаш да максваш турбината според мен!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
falcone Публикувано 24 януари 2009 Сподели Публикувано 24 януари 2009 Ники пожелавам ти успех Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.