Премини към съдържание

Проект- "Затъмнение"


Препоръчано мнение

Здравейте ,

Колеги и колежки ;)

Мисля ,че няма да е излишно да се вмъкна с една темичка във форума за предстоящите ми ъпгреити по Мицо :).

С цел по-гладките им изпълнения .И намаляване хвърлянето на излишни нерви от моя страна ,чрез мнения на колегите.

Та проблем-ИТЕ са следните:

Трябва да си "заплюя" майстор :) ,спрял съм се на Ди Джея на Mицутата ,Tymbi.......,смяна на ангр ремък и преглед на сиситемата на съединителя ,че леко е под съмнение :) А и на хидравликата, ремъченцето си посвирва....дразнещо.

Като за начало:

Скъсаха ми се няколко болта и ми е мат как да ги махна.Много грозно стояха ръждясали и реших да ги сваля и почиста ,но не се свалиха по най-подходящия начин :(

http://i194.photobucket.com/albums/z263/nvan4ev/IMG_0287.jpg

 

Знам ,че не са много перформанс тия болтове,но не ми се пускаше тема ........как да отвия 2 болта :),като се гледа в близкото бъдеще ме очакват ,някои по сложни (за мене )интервенции.Които ще ви занимавам с досадните си въпроси .А те са.

Мисля да смена генерацията на '3 и да махна катализатора ,но след срещата със симпатягите от Технотеста.Ново гърне Meganracing

Нов съединител и маховик ,(Exedy/Fidanza) .Исками се да сменя горните въздушни пътища с метални тръби ,взел съм си BOV -Forge,Отпред да сложа кулера (MISHIMOTO),като прибавим Walboro 255 и 680 сс ,инжектори.

И за накрая Apexi SAFC-2 и Greddy турботаимер,а да и MBC Hallman

Като няма да ги слагам всичките неща изведнъж поетапно ,като им дойде времето. :mitsu-smiley:

Ще съм много благодарен за съвети, мнения и препоръки

Благодаря ви!!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Според мен гледай съединители ACT, Spec, Exedy, маховикът да е ACT най-добре. Притискател 2600 либри или подобен, но не повече.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Болтовете можеш да ги скъсаш всичките( е, които се отвият - ок) и после да ги разпробиеш с бургия 5 и после да отлюспиш останалото от резбата или с винт или с тънко шило...........после замяна с такива,, които ти харесат...........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте ,

Колеги и колежки ;)

Мисля ,че няма да е излишно да се вмъкна с една темичка във форума за предстоящите ми ъпгреити по Мицо :).

С цел по-гладките им изпълнения .И намаляване хвърлянето на излишни нерви от моя страна ,чрез мнения на колегите.

Та проблем-ИТЕ са следните:

Трябва да си "заплюя" майстор :) ,спрял съм се на Ди Джея на Mицутата ,Tymbi.......,смяна на ангр ремък и преглед на сиситемата на съединителя ,че леко е под съмнение :) А и на хидравликата, ремъченцето си посвирва....дразнещо.

Като за начало:

Скъсаха ми се няколко болта и ми е мат как да ги махна.Много грозно стояха ръждясали и реших да ги сваля и почиста ,но не се свалиха по най-подходящия начин :(

http://i194.photobucket.com/albums/z263/nvan4ev/IMG_0287.jpg

 

Знам ,че не са много перформанс тия болтове,но не ми се пускаше тема ........как да отвия 2 болта :),като се гледа в близкото бъдеще ме очакват ,някои по сложни (за мене )интервенции.Които ще ви занимавам с досадните си въпроси .А те са.

Мисля да смена генерацията на '3 и да махна катализатора ,но след срещата със симпатягите от Технотеста.Ново гърне Meganracing

Нов съединител и маховик ,(Exedy/Fidanza) .Исками се да сменя горните въздушни пътища с метални тръби ,взел съм си BOV -Forge,Отпред да сложа кулера (MISHIMOTO),като прибавим Walboro 255 и 680 сс ,инжектори.

И за накрая Apexi SAFC-2 и Greddy турботаимер,а да и MBC Hallman

Като няма да ги слагам всичките неща изведнъж поетапно ,като им дойде времето. :mitsu-smiley:

Ще съм много благодарен за съвети, мнения и препоръки

Благодаря ви!!!

 

Съединител вземи АЦТ 2100 или 2600.

Със 2600 мооже да имаш проблеми с отделянето и "клъч-форка" каквито имах и аз (бях пуснал тема).

Мисля че 680-ките може да ти дойдат малко големи и няма да можеш напълно да компенсираш с АФЦ-то.

Аз затова си взех 650-ки.

Иначе си е голям филм настройката с това чудо, още го разучавам....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

http://i194.photobucket.com/albums/z263/nvan4ev/DSC02301.jpg

 

http://i194.photobucket.com/albums/z263/nvan4ev/DSC02395.jpghttp://i194.photobucket.com/albums/z263/nvan4ev/DSC02389.jpg

 

http://i194.photobucket.com/albums/z263/nvan4ev/DSC02388.jpg

 

http://i194.photobucket.com/albums/z263/nvan4ev/DSC02387.jpg

Всичко за добро или лошо ме чака в мазата :),остана само последната крачка "технотест".Оказа се че вече леко е скочил на

скромните 960 лв за едно прегледче :icon_crying: След всичките тия бецалени се надявам да има задоволство от към вървеж,някво леко скромно подобрение

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Добри шукарийки!! Сетъпа ти е подобен на моя.

Ще ти трябва Горивен регулатор обаче за това Уолбро!

И кулера ще ти дойде малък ако искаш да максваш турбината според мен!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...