Премини към съдържание

Препоръчано мнение

Здравейте,

Ще бъда благодарен ако може да ми разясните малко неща относно 6G72. Интересува ме двигателя, който се слага на Паджеро във версии 150 и 177 к.с. Виждам, че и двата мотора са с еднакво означение, но имат разлика в броя клапани. И двата са с два разпределителни вала.

 

Идеята ми е следната:

Мога ли да взема 12 клапанов и след време да му сменя главата и компютъра и да си кача мощността? Целта на гимнастиката е избягване на акциза и все пак старите версии са по-евтини.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново,

Аз продължавам да търся информация, но като гледам е доста окъдна. Поне можете ли да ми разясните дали има някакви по-сериозни разлики освен тези, които съм упоменал?

 

Лек ден,

Георги

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Най-добре е ако може да намериш цял двигател, защото не е само главата. Да приемем че са с еднакъв обем, но 100% има части които се различават или са изчислени за по-малка мощност. Така че ако може да намериш нов двигател и да ти дадат документ за него (иначе после колата няма продаване). Взимаш си такава кола с възможно най-слабия двигател, но окачването и спирачките да са същите и да се смени само двигателя и кутията;

Трябва да се позаинтерсуваш на кое какъв двигател ще стане и да намериш двигателя предварително.

Разбира се има и други варианти, по-незаконни...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти! Цял двигател бих се наел да сменя на нещо по-познато. Това, като гледам май ще ми е първото Мицубиши и тъй като няма да го купувам от тук, нямам възможност да го разглеждам подробно. Затова си мислех ако има някой, които е правил такава процедура да сподели опит. Другия вариант, който си мислех е да сложа две малки турбинки да духат колкото да не е без хич. От друго място обаче ми подшушнаха, че този двигател нямал голям ресурс за увеличаване на мощността.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

Ползвах търсачката, но нещо нищо не намирам. На английски има тук-там мнения че не става.

 

За да не пускам нова тема: А газов инжекцион на тоз двигател става ли? Чувам разни неща за клапаните и леглата им...?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ползвах търсачката, но нещо нищо не намирам. На английски има тук-там мнения че не става.

 

За да не пускам нова тема: А газов инжекцион на тоз двигател става ли? Чувам разни неща за клапаните и леглата им...?

Става , и от къде "чуваш" тези неща?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Става , и от къде "чуваш" тези неща?

 

Нали се сещаш, този чул от един приятел, дето бил работел в сервиз....

Ето тук, от второте мнение нататък е дискусията:

http://140.99.20.180/forum/showthread.php?t=665

 

Ето още една дискусия:

http://phorums.com.au/archive/index.php/t-114146.html

 

Сега се чудя какво да правя: дали мога да сменя само главата, т.е. да оставя всичката електроника и чудесии (трябва да търся глави). Или да търся нов двигател, пък този да опитам да го продам (все още няма 100 000 км този двигател).

 

От друга страна ми казват, че за да нямам проблеми е въпрос на много фина настройка...

 

Много неприятна ситуация...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Според мен това е трудна задача и освен това си е доста скъпа, ако си решил да правиш такива работи варианта е да си купиш 12 клапановия и да търсиш в България от някоя морга цял 24 клапанов двигател заедно с всичката електроника, като е възможно да се наложат и някои други преправяния. Иначе газ и на двата двигателя не е проблем да се монтира.

 

Явно ще трябва да поразровя по-подробно за информация за този двигател и газ (инжекцион). Ще пиша като има някакво развитие.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 12 години ...

Нали се сещаш, този чул от един приятел, дето бил работел в сервиз....

Ето тук, от второте мнение нататък е дискусията:

http://140.99.20.180/forum/showthread.php?t=665

 

Ето още една дискусия:

http://phorums.com.au/archive/index.php/t-114146.html

 

Сега се чудя какво да правя: дали мога да сменя само главата, т.е. да оставя всичката електроника и чудесии (трябва да търся глави). Или да търся нов двигател, пък този да опитам да го продам (все още няма 100 000 км този двигател).

 

От друга страна ми казват, че за да нямам проблеми е въпрос на много фина настройка...

 

Много неприятна ситуация...

 

Колега, линковете явно вече са неактивни ли не знам, но не мога да ги отворя, за газификацията. Аз също заглеждам Мицубиши с такъв мотор и попадам също на такива информации, че имат VVT и имало проблем с клапаните и леглата (на изпускателните в конкретика). Казвали са ми го и в сервиз за японски коли, където слагат и газови инжекциони. В същото време аз карам второ BMW с газов инжекцион. Първото беше 4 цилиндъра само с 8 клапана навъртях му над 90 000км, нямах проблеми. Сега второто ми е 6 цилиндъра с 24 клапана с ДВОЕН VANOS - тоест регулира се отварянето не само на входящите ами и на изходящите клапани, навъртях му 40 000км и за сега нямам проблеми. Та искам да попитам това VVT като на БМВ Ваноса ли работи? На какви обороти става корекцията на клапаните? При мен на БМВ-то става след 4000об? И в двата случая клапаните са с хидравлични повдигачи и се саморегулират доколкото знам и разбирам относно износването им.

 

Дай малко инфо какво знаеш ти за газта на мотора, който е 133кВ 177кс. и за вариабъл валв тайминг-а.

 

Доколкото чета в нета е SOHC 24v, а не DOHC 24v (двувалка). Да не се бъркаш от това че е V образен и има на всяко рамо по 1 разпределителен вал? Може би това искаш да кажеш под 2 вала, че не са 4 - по 2 на всяко рамо.

Стана сложно обяснение от моя страна :rolleyes: Искам да кажа, че няма отделни валове за смукателни и изпускателни клапани, а се отварят и затварят от 1 валш. Версията в която са с по 2 е друга с друга мощност съответно по-висока.

Редактирано от inj.stoichev
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...