ГеоргиГ Публикувано 9 януари 2009 Сподели Публикувано 9 януари 2009 Здравейте,Ще бъда благодарен ако може да ми разясните малко неща относно 6G72. Интересува ме двигателя, който се слага на Паджеро във версии 150 и 177 к.с. Виждам, че и двата мотора са с еднакво означение, но имат разлика в броя клапани. И двата са с два разпределителни вала. Идеята ми е следната:Мога ли да взема 12 клапанов и след време да му сменя главата и компютъра и да си кача мощността? Целта на гимнастиката е избягване на акциза и все пак старите версии са по-евтини. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ГеоргиГ Публикувано 16 януари 2009 Автор Сподели Публикувано 16 януари 2009 Здравейте отново,Аз продължавам да търся информация, но като гледам е доста окъдна. Поне можете ли да ми разясните дали има някакви по-сериозни разлики освен тези, които съм упоменал? Лек ден,Георги Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 16 януари 2009 Сподели Публикувано 16 януари 2009 Най-добре е ако може да намериш цял двигател, защото не е само главата. Да приемем че са с еднакъв обем, но 100% има части които се различават или са изчислени за по-малка мощност. Така че ако може да намериш нов двигател и да ти дадат документ за него (иначе после колата няма продаване). Взимаш си такава кола с възможно най-слабия двигател, но окачването и спирачките да са същите и да се смени само двигателя и кутията;Трябва да се позаинтерсуваш на кое какъв двигател ще стане и да намериш двигателя предварително.Разбира се има и други варианти, по-незаконни... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ГеоргиГ Публикувано 19 януари 2009 Автор Сподели Публикувано 19 януари 2009 Благодаря ти! Цял двигател бих се наел да сменя на нещо по-познато. Това, като гледам май ще ми е първото Мицубиши и тъй като няма да го купувам от тук, нямам възможност да го разглеждам подробно. Затова си мислех ако има някой, които е правил такава процедура да сподели опит. Другия вариант, който си мислех е да сложа две малки турбинки да духат колкото да не е без хич. От друго място обаче ми подшушнаха, че този двигател нямал голям ресурс за увеличаване на мощността. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ГеоргиГ Публикувано 9 февруари 2009 Автор Сподели Публикувано 9 февруари 2009 Ползвах търсачката, но нещо нищо не намирам. На английски има тук-там мнения че не става. За да не пускам нова тема: А газов инжекцион на тоз двигател става ли? Чувам разни неща за клапаните и леглата им...? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 9 февруари 2009 Сподели Публикувано 9 февруари 2009 Ползвах търсачката, но нещо нищо не намирам. На английски има тук-там мнения че не става. За да не пускам нова тема: А газов инжекцион на тоз двигател става ли? Чувам разни неща за клапаните и леглата им...?Става , и от къде "чуваш" тези неща? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ГеоргиГ Публикувано 12 февруари 2009 Автор Сподели Публикувано 12 февруари 2009 Става , и от къде "чуваш" тези неща? Нали се сещаш, този чул от един приятел, дето бил работел в сервиз....Ето тук, от второте мнение нататък е дискусията: http://140.99.20.180/forum/showthread.php?t=665 Ето още една дискусия:http://phorums.com.au/archive/index.php/t-114146.html Сега се чудя какво да правя: дали мога да сменя само главата, т.е. да оставя всичката електроника и чудесии (трябва да търся глави). Или да търся нов двигател, пък този да опитам да го продам (все още няма 100 000 км този двигател). От друга страна ми казват, че за да нямам проблеми е въпрос на много фина настройка... Много неприятна ситуация... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ГеоргиГ Публикувано 14 февруари 2009 Автор Сподели Публикувано 14 февруари 2009 Според мен това е трудна задача и освен това си е доста скъпа, ако си решил да правиш такива работи варианта е да си купиш 12 клапановия и да търсиш в България от някоя морга цял 24 клапанов двигател заедно с всичката електроника, като е възможно да се наложат и някои други преправяния. Иначе газ и на двата двигателя не е проблем да се монтира. Явно ще трябва да поразровя по-подробно за информация за този двигател и газ (инжекцион). Ще пиша като има някакво развитие. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
inj.stoichev Публикувано 18 април 2021 Сподели Публикувано 18 април 2021 (редакция) Нали се сещаш, този чул от един приятел, дето бил работел в сервиз....Ето тук, от второте мнение нататък е дискусията: http://140.99.20.180/forum/showthread.php?t=665 Ето още една дискусия:http://phorums.com.au/archive/index.php/t-114146.html Сега се чудя какво да правя: дали мога да сменя само главата, т.е. да оставя всичката електроника и чудесии (трябва да търся глави). Или да търся нов двигател, пък този да опитам да го продам (все още няма 100 000 км този двигател). От друга страна ми казват, че за да нямам проблеми е въпрос на много фина настройка... Много неприятна ситуация... Колега, линковете явно вече са неактивни ли не знам, но не мога да ги отворя, за газификацията. Аз също заглеждам Мицубиши с такъв мотор и попадам също на такива информации, че имат VVT и имало проблем с клапаните и леглата (на изпускателните в конкретика). Казвали са ми го и в сервиз за японски коли, където слагат и газови инжекциони. В същото време аз карам второ BMW с газов инжекцион. Първото беше 4 цилиндъра само с 8 клапана навъртях му над 90 000км, нямах проблеми. Сега второто ми е 6 цилиндъра с 24 клапана с ДВОЕН VANOS - тоест регулира се отварянето не само на входящите ами и на изходящите клапани, навъртях му 40 000км и за сега нямам проблеми. Та искам да попитам това VVT като на БМВ Ваноса ли работи? На какви обороти става корекцията на клапаните? При мен на БМВ-то става след 4000об? И в двата случая клапаните са с хидравлични повдигачи и се саморегулират доколкото знам и разбирам относно износването им. Дай малко инфо какво знаеш ти за газта на мотора, който е 133кВ 177кс. и за вариабъл валв тайминг-а. Доколкото чета в нета е SOHC 24v, а не DOHC 24v (двувалка). Да не се бъркаш от това че е V образен и има на всяко рамо по 1 разпределителен вал? Може би това искаш да кажеш под 2 вала, че не са 4 - по 2 на всяко рамо. Стана сложно обяснение от моя страна :rolleyes: Искам да кажа, че няма отделни валове за смукателни и изпускателни клапани, а се отварят и затварят от 1 валш. Версията в която са с по 2 е друга с друга мощност съответно по-висока. Редактирано 18 април 2021 от inj.stoichev Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.