Премини към съдържание

ГеоргиГ

Потребители
  • От него общо

    7
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    София

ГеоргиГ's Постижения

Присъстващ

Присъстващ (2/14)

  • Първа Публикация
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Централния отвор трябва да е поне 108мм за да стават за Паджеро 2. ЕТ-то ми се струва доста положително за Паджеро 2. За Л200 нямам информация.
  2. Явно ще трябва да поразровя по-подробно за информация за този двигател и газ (инжекцион). Ще пиша като има някакво развитие.
  3. Нали се сещаш, този чул от един приятел, дето бил работел в сервиз.... Ето тук, от второте мнение нататък е дискусията: http://140.99.20.180/forum/showthread.php?t=665 Ето още една дискусия: http://phorums.com.au/archive/index.php/t-114146.html Сега се чудя какво да правя: дали мога да сменя само главата, т.е. да оставя всичката електроника и чудесии (трябва да търся глави). Или да търся нов двигател, пък този да опитам да го продам (все още няма 100 000 км този двигател). От друга страна ми казват, че за да нямам проблеми е въпрос на много фина настройка... Много неприятна ситуация...
  4. Ползвах търсачката, но нещо нищо не намирам. На английски има тук-там мнения че не става. За да не пускам нова тема: А газов инжекцион на тоз двигател става ли? Чувам разни неща за клапаните и леглата им...?
  5. Благодаря ти! Цял двигател бих се наел да сменя на нещо по-познато. Това, като гледам май ще ми е първото Мицубиши и тъй като няма да го купувам от тук, нямам възможност да го разглеждам подробно. Затова си мислех ако има някой, които е правил такава процедура да сподели опит. Другия вариант, който си мислех е да сложа две малки турбинки да духат колкото да не е без хич. От друго място обаче ми подшушнаха, че този двигател нямал голям ресурс за увеличаване на мощността.
  6. Здравейте отново, Аз продължавам да търся информация, но като гледам е доста окъдна. Поне можете ли да ми разясните дали има някакви по-сериозни разлики освен тези, които съм упоменал? Лек ден, Георги
  7. Здравейте, Ще бъда благодарен ако може да ми разясните малко неща относно 6G72. Интересува ме двигателя, който се слага на Паджеро във версии 150 и 177 к.с. Виждам, че и двата мотора са с еднакво означение, но имат разлика в броя клапани. И двата са с два разпределителни вала. Идеята ми е следната: Мога ли да взема 12 клапанов и след време да му сменя главата и компютъра и да си кача мощността? Целта на гимнастиката е избягване на акциза и все пак старите версии са по-евтини.
×
×
  • Създаване...