Admin Светльо Ангелов Публикувано 8 юли 2005 Admin Сподели Публикувано 8 юли 2005 Вероятно настъпва краят на ерата Pajero. Новият ASX е следващият наследник на легендарният модел, донесъл много победи на ралита по целия свят. Името произлиза от съкращението на Active Sports Crossover (Mitsubishi ASX). Новият модел ще бъде изцяло на разработеният концепт кар ASX и ще бъде оборудван първоначално с ново поколение двигатели. При разработката е използван 2.4 - литров двигател със системата GDI. Трансмисията е INVECS-Sportronic, която позволява и механично превключване на предавките в зависимост от избора на водача. По този начин ще бъдат напълно избегнати неудобствата от автоматичната трансмисия, която не са много удачни за преодоляване на пресечени терени. Просвета на автомобила е цели 24 см., като фабрично ще се предлага с 17-инчови алуминиеви джанти. Спирачната система е разработена от Mitsubishi Chemistry и ще бъде от съвсем нов тип. Интериора на модерното возило ще бъде оборудван с всички възможни екстри. Оптитронни уреди с течни кристали, CD-DVD, сателитна навигация, и още много други. Голямо внимание е отделено на ергономиката в салона и особенно на активната и пасивна безопасност. http://www.mitsubishibg.com/bigboss/asx1.jpg http://www.mitsubishibg.com/bigboss/asx2.jpg http://www.mitsubishibg.com/bigboss/asx3.jpg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DANI MG Публикувано 8 юли 2005 Сподели Публикувано 8 юли 2005 Много добре изглежда...Ама ако пак люлее като другите джипове...!дано да е с по-твърдо окачване!иначе с тези DVD системи ще е манияшко! :D :icon_clap: :icon_clap: :icon_clap: :first: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 8 юли 2005 Автор Admin Сподели Публикувано 8 юли 2005 :D Люлеене ли? Какво точно имаш в предвид :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DANI MG Публикувано 8 юли 2005 Сподели Публикувано 8 юли 2005 Ами днес излизах с Паджерото на шефа, то е едно голямо такова!:icon_n_hug: и като го карам дори на равен, гладък път се усеща едно люлеене в купето!Верно е че е доста вдигнат и това го отдалечава от пътя и предполага люшкане, но дори при превклювчане на скоростите се усеща люлеене! :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 8 юли 2005 Автор Admin Сподели Публикувано 8 юли 2005 Не би трябвало да люлее :unsure: Може да са му изпуснали амортисьорите. Коя година е Паджерото? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Luka Публикувано 8 юли 2005 Сподели Публикувано 8 юли 2005 1. Паджерото е с дълъг ход на окачването и на всеки, който се качва от обикновена кола му се струва че люлее. С торсиони отпред и пружини отзад е търсен компромис комфорт/проходимост2. Щом е "шефското" Паджеро със сигурност има на централната конзола зад скоростния лост копче за настройка на окачването - кеф ти с люшкане, кеф ти с друсане :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DANI MG Публикувано 8 юли 2005 Сподели Публикувано 8 юли 2005 1. Паджерото е с дълъг ход на окачването и на всеки, който се качва от обикновена кола му се струва че люлее. С торсиони отпред и пружини отзад е търсен компромис комфорт/проходимост2. Щом е "шефското" Паджеро със сигурност има на централната конзола зад скоростния лост копче за настройка на окачването - кеф ти с люшкане, кеф ти с друсане :D6895[/snapback]Честно казано, нямаше много време да се оглеждам, защото трябваше да стигна от точка А до точка Б и обратно до точка А свършвайки определената работа, но определено имаше още лостчета освен този за скоростите, но само предполагам кое за какво може да е било!Най-ми хареса как си паркирах в центъра с този огоромен джип :D , нямаше място за него щото нали - голям и в нормално място не се хваща, та имало бордюр, ама бил висок..... :D даже не усетих как го качих на тротоара до саксите, можех в някоя саксия да се намърдам, нямаше проблем :icon_angel: ! , е, все пак това му е предназначението на джипа, да бори пресечените терени и неравностите.Не би трябвало да люлее :unsure: Може да са му изпуснали амортисьорите. Коя година е Паджерото?6889[/snapback]За годината ще се уведомя в понеделник, че когато видях въпроса ти, Биг Боссе, навън валеше доста силничко!Ще дам повече инфо в понеделник! :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DANI MG Публикувано 11 юли 2005 Сподели Публикувано 11 юли 2005 Годината на производство е 1994г, двигател 2800кубикаTDI, 124к.с. дългата база! :first: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Luka Публикувано 11 юли 2005 Сподели Публикувано 11 юли 2005 Значи споменатото копче трябва да е на предния ръб на барчето между предните седалки. Но това са подробности...Да споделя, че когато излязох от Ауди 80 и се качих на Паджерото усещането е като все едно излязох от подводница и се качих на самолетоносач :D Излизаш от тясна и ниска консервена кутия(макар и поцинкована) и сядаш в просторно и високо помещение с нормална стойка, а не свит като при колики.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DANI MG Публикувано 11 юли 2005 Сподели Публикувано 11 юли 2005 Аз се почувствах също доста величествено седейки в джипа! :D Бях почти наравно с хората от автобусите като спра до тях... и над останалите участници в движението!Вярно, че усещането е по-величествено седейки в този джип! Моите предпочитания са други, но тук споделям впечатленията си от Паджерото! :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.