krasentotev Публикувано 22 декември 2008 Сподели Публикувано 22 декември 2008 Зедравейте ,Може ли някой да ми обясни за какво служи бутона в джип Паджеро ,намиращ се между двете предни седалки ,има нещо нарисувано акто амортисьор,пише S /H и как се ползва уреда на таблото който измерва в hPа.Има и още един бутон до скоростния лост пише на него MODE? :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
y.dimov Публикувано 22 декември 2008 Сподели Публикувано 22 декември 2008 Зедравейте ,Може ли някой да ми обясни за какво служи бутона в джип Паджеро ,намиращ се между двете предни седалки ,има нещо нарисувано акто амортисьор,пише S /H и как се ползва уреда на таблото който измерва в hPа.Има и още един бутон до скоростния лост пише на него MODE? :icon_blush:Колега,бутона за амортисьора е за настройките му.Т.е SOFT-мек и HARD-твърд. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasentotev Публикувано 23 декември 2008 Автор Сподели Публикувано 23 декември 2008 Колега,бутона за амортисьора е за настройките му.Т.е SOFT-мек и HARD-твърд.Мерси ,а другото копче?Човек се учи докато е жив и накрая некролог му е свидетелство за завършено образование ! :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
earendil Публикувано 23 декември 2008 Сподели Публикувано 23 декември 2008 Не съм се качвал в паджеро, но..ако е автоматик, MODE вероятно се отнася до режимите на скоростната кутия. Традиционно режимите на стандартните автоматици са от сорта:- econ - економично/нормално - качва предавка веднага щом е възможно;- sport - спортен - превключва на по-високи обороти;- */winter - зимен - тръгва от 2-ра, за да предотврати буксуване; Трябва да имаш някъде индикация като ги сменяш. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasentotev Публикувано 23 декември 2008 Автор Сподели Публикувано 23 декември 2008 Не съм се качвал в паджеро, но..ако е автоматик, MODE вероятно се отнася до режимите на скоростната кутия. Традиционно режимите на стандартните автоматици са от сорта:- econ - економично/нормално - качва предавка веднага щом е възможно;- sport - спортен - превключва на по-високи обороти;- */winter - зимен - тръгва от 2-ра, за да предотврати буксуване; Трябва да имаш някъде индикация като ги сменяш. Благодаря ви много ,точно така е! Безаварийни километри на всички и весели празници! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasentotev Публикувано 8 януари 2009 Автор Сподели Публикувано 8 януари 2009 Честита Нова Година на всички ,аз пак да попитам ,копчето което се намира до скоростния лост има два натписа А/Т и MODE,когато го включа на MODEизлиза натпис на таблото HOLD,а когато е на А/Т излиза натпис на таблото PWL.Има и едно малко копче на самия скоростен лост на което пише OVER DRIVE това какво задейства, някаква автоматична спирачка ли? Айде пак да обясните ,че нещо съвсем се обърках ! :icon_blush: И на какъв режим е най икономична ,че нещо май много ми харчи с 10 литра нафта изминавам 50 км градско. Така ли трябва да е? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
y.dimov Публикувано 8 януари 2009 Сподели Публикувано 8 януари 2009 Ама колега,какво е Паджерото-2.5,2.8,3.2.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasentotev Публикувано 8 януари 2009 Автор Сподели Публикувано 8 януари 2009 2.8 TDI С десен волан ако има значение ,японска изработка . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Къната Публикувано 8 януари 2009 Сподели Публикувано 8 януари 2009 ...когато го включа на MODEизлиза натпис на таблото HOLD,а когато е на А/Т излиза натпис на таблото PWL...Копирано от www.pocuk.comWhat is the A/T mode switch for? This switch, adjacent to the automatic shift lever, allows the driver to choose the gear range as appropriate. There are three positions, POWER, AUTO and HOLD. POWER: when switched on, the POWER light will show on the dash. In normal driving, with the shift lever in D, the power mode will operate through the full range of gears 1 to 3 plus overdrive when active. In 2, the power mode will only operate through 1 to 2, and in L, the power mode will only operate on the first gear. AUTO: In auto mode, the transmission will automatically change between POWER and ECONOMY modes as driving conditions define, changing to POWER mode for example when starting a hill ascent. HOLD: The HOLD light will show on the dash. The transmission will operate in ECONOMY mode through the full range of selected gears, not changing any higher than the selected gear, for example if you have selected L, the transmission will not change up to 2 or higher. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.