Stenlay Публикувано 14 декември 2008 Сподели Публикувано 14 декември 2008 Здравейте, Колеги! Карам Mitsubishi COLT 1.3 12V (4G13; CA1; '94) От известно време имам проблем на ниски обороти. Като я оставя на празен ход оборотите падат почти до 0-та, вдигат се на 1500-2500 оборота, после пак пада до 0-та и така няколко пъти. След няколко "поклащания" се установява на 700-800 оборота. Това ако е студена или на бензин.Ако обаче е загряла и на газ - когато паднат оборотите до 0-та не се "вдига" повече и гасне. Моля да ми кажете майстор, на който може да се рачита или да споделите ваш опит ако сте имали подобен проблем. Поздрави!С. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pilota_koko Публикувано 15 декември 2008 Сподели Публикувано 15 декември 2008 Здравейте, Колеги! Карам Mitsubishi COLT 1.3 12V (4G13; CA1; '94) От известно време имам проблем на ниски обороти. Като я оставя на празен ход оборотите падат почти до 0-та, вдигат се на 1500-2500 оборота, после пак пада до 0-та и така няколко пъти. След няколко "поклащания" се установява на 700-800 оборота. Това ако е студена или на бензин.Ако обаче е загряла и на газ - когато паднат оборотите до 0-та не се "вдига" повече и гасне. Моля да ми кажете майстор, на който може да се рачита или да споделите ваш опит ако сте имали подобен проблем. Поздрави!С.Майстора е само 1 DJ Tymbi :first: На мен ми мирише на стъпков мотор, но може и от други неща да е.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stenlay Публикувано 15 декември 2008 Автор Сподели Публикувано 15 декември 2008 Майстора е само 1 DJ Tymbi :first: На мен ми мирише на стъпков мотор, но може и от други неща да е.... DJ Tymbi ??? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pilota_koko Публикувано 15 декември 2008 Сподели Публикувано 15 декември 2008 DJ Tymbi ???Това е ника му тук във форума........ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dieus Публикувано 16 декември 2008 Сподели Публикувано 16 декември 2008 Щом се форсира и клати, значи стъпковия си работи. Не може да си премери входящия въздух. Не знам как е при този мотор, но мисля че няма дебитомер, следователно има потенциометър на дросела и MAP-сензор. Едно от двете е. По-вероятно е малкото маркуче от смукателния колектор до MAPa да се е скъсало или изпаднало някъде. P.S. Разгледах тази система. Датчика за подналягане в смукателните тръби е монтиран зад мотора, на преградата между купе и преден кош в средата. Има букса с 3 кабела и тънък маркуч до смукателния колектор на мотора. Провери го дали всичко му е на място. Ако е ОК, виж елементарните рецепти за самодиагностика и го питай кой от двата датчика му куца. Или потенциометъра се е износил (сменя се), или МАРа се е скапал тотално (трудно, но не невъзможно).Не гледай работата на газ - там си е котлон...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.