Премини към съдържание

Colt 1.3 Гасне на ниски обороти


Stenlay

Препоръчано мнение

Здравейте, Колеги!

 

Карам Mitsubishi COLT 1.3 12V (4G13; CA1; '94)

От известно време имам проблем на ниски обороти.

Като я оставя на празен ход оборотите падат почти до 0-та, вдигат се на 1500-2500 оборота, после пак пада до 0-та и така няколко пъти. След няколко "поклащания" се установява на 700-800 оборота. Това ако е студена или на бензин.

Ако обаче е загряла и на газ - когато паднат оборотите до 0-та не се "вдига" повече и гасне.

 

Моля да ми кажете майстор, на който може да се рачита или да споделите ваш опит ако сте имали подобен проблем.

 

Поздрави!

С.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, Колеги!

 

Карам Mitsubishi COLT 1.3 12V (4G13; CA1; '94)

От известно време имам проблем на ниски обороти.

Като я оставя на празен ход оборотите падат почти до 0-та, вдигат се на 1500-2500 оборота, после пак пада до 0-та и така няколко пъти. След няколко "поклащания" се установява на 700-800 оборота. Това ако е студена или на бензин.

Ако обаче е загряла и на газ - когато паднат оборотите до 0-та не се "вдига" повече и гасне.

 

Моля да ми кажете майстор, на който може да се рачита или да споделите ваш опит ако сте имали подобен проблем.

 

Поздрави!

С.

Майстора е само 1 :)

DJ Tymbi :first:

На мен ми мирише на стъпков мотор, но може и от други неща да е....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Майстора е само 1 :)

DJ Tymbi :first:

На мен ми мирише на стъпков мотор, но може и от други неща да е....

 

 

DJ Tymbi ???

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Щом се форсира и клати, значи стъпковия си работи. Не може да си премери входящия въздух. Не знам как е при този мотор, но мисля че няма дебитомер, следователно има потенциометър на дросела и MAP-сензор. Едно от двете е. По-вероятно е малкото маркуче от смукателния колектор до MAPa да се е скъсало или изпаднало някъде.

 

P.S. Разгледах тази система. Датчика за подналягане в смукателните тръби е монтиран зад мотора, на преградата между купе и преден кош в средата. Има букса с 3 кабела и тънък маркуч до смукателния колектор на мотора. Провери го дали всичко му е на място. Ако е ОК, виж елементарните рецепти за самодиагностика и го питай кой от двата датчика му куца. Или потенциометъра се е износил (сменя се), или МАРа се е скапал тотално (трудно, но не невъзможно).

Не гледай работата на газ - там си е котлон......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...