Премини към съдържание

Колата се форсира сама


trreck

Препоръчано мнение

Здравейте! От известно време, нещо не е наред с лансера ми.

Първоначално, след като запаля студена колата, оборотите са си нормално високи. След като загрее понякога падат под нормалното: 400 - 500 оборота, но това бързо се оправяше на нормалните обороти за празен ход. Сега тъкмо се връщам от път и какво се случи тази вечер. Докато колата се движи(на свободна), дори и съвсем бавно двигателят се помпи от 1000 до 1600 оборота сам. А когато спра на място, оборотите скачат на 2100 и така си остават докато не потегля.

Ще бъда благодарен за мненията и съветите ви. Поздрави!

 

Говорим за 4G13 96-та

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз мисля,че си за почистване на Дроселовата клапа.. ;-) ,но не съм сигурен,нека батките да кажат :dqdo:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Смуче въздух от някъде или дава грешка някой датчик и компа влиза в авариен режим...............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А дали е възможно тези магарии да стават от повреда в стъпковия мотор...

Може,но трябва да е блокирал в крайно отворено положение .................обикновенно мотора има 100 до 119 стъпки и при загрят мотор и 750 об./мин. седи на към 52-63 стъпки............когато вкл. някакъв консуматор голям ,тогава се товари мотора и почват да падат оборотите му, за да ги стабилизира, степ мотора се отваря повече с около 2,3,4 и т.н. стъпки командван от ЕКУ-то..............и обратното- ако поради някаква причина влиза повече въздух ( скъсана гарнитура на колектора или сцепен маркуч ) то тогава мотора се затваря и почва да ги намалява,но това не може да бъде безкрайно..............в един момент моторчето седи в крайно положение ,но въздуха е много и тогава се форсира до 1500-1700 об./мин. или гасне ( при другия вариант) Когато колата ти е в покой и не се движи, и смуче въздух - почва да вдига оборотите си до 1500-1700 (при първия вариант) и тогава пък ЕКУ-то виждайки ситуацията ,почва да гаси инжекторите за да предотврати по нататъшното покачване на оборотите , тогава се получава зацикляне на възникналия процес и затова мотора се форсира до 1700 об. после падат оборотите , после пак се форсира и т.н. до безкрайност............

Моторчето се чупи най често при подаване на контакт и когато е студено..............в зависимост от системата за рег. на оборотите де, при теб е с редуктор и т.н. PMSS...............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за разяснението!

Какво ще ме посъветвате да предприема, за да отстраня този неприятен проблем?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Първо трябва да се диагностицира проблема и чак после да се отстрани...

Къде се намира автомобила?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Автомобила се намира в град Горна Оряховица. За съжаление, повечето майстори тук са се учили предимно на марките фиат, опел и WV... и изобщо не ми се иска, да се доверявам на такива да ми я човъркат.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...