trreck Публикувано 13 декември 2008 Сподели Публикувано 13 декември 2008 Здравейте! От известно време, нещо не е наред с лансера ми.Първоначално, след като запаля студена колата, оборотите са си нормално високи. След като загрее понякога падат под нормалното: 400 - 500 оборота, но това бързо се оправяше на нормалните обороти за празен ход. Сега тъкмо се връщам от път и какво се случи тази вечер. Докато колата се движи(на свободна), дори и съвсем бавно двигателят се помпи от 1000 до 1600 оборота сам. А когато спра на място, оборотите скачат на 2100 и така си остават докато не потегля.Ще бъда благодарен за мненията и съветите ви. Поздрави! Говорим за 4G13 96-та Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
metropolis Публикувано 14 декември 2008 Сподели Публикувано 14 декември 2008 Аз мисля,че си за почистване на Дроселовата клапа.. ,но не съм сигурен,нека батките да кажат Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 14 декември 2008 Сподели Публикувано 14 декември 2008 Провери и температурният датчик на водната магистрала.. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 14 декември 2008 Сподели Публикувано 14 декември 2008 Смуче въздух от някъде или дава грешка някой датчик и компа влиза в авариен режим............... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
trreck Публикувано 15 декември 2008 Автор Сподели Публикувано 15 декември 2008 А дали е възможно тези магарии да стават от повреда в стъпковия мотор... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 15 декември 2008 Сподели Публикувано 15 декември 2008 А дали е възможно тези магарии да стават от повреда в стъпковия мотор...Може,но трябва да е блокирал в крайно отворено положение .................обикновенно мотора има 100 до 119 стъпки и при загрят мотор и 750 об./мин. седи на към 52-63 стъпки............когато вкл. някакъв консуматор голям ,тогава се товари мотора и почват да падат оборотите му, за да ги стабилизира, степ мотора се отваря повече с около 2,3,4 и т.н. стъпки командван от ЕКУ-то..............и обратното- ако поради някаква причина влиза повече въздух ( скъсана гарнитура на колектора или сцепен маркуч ) то тогава мотора се затваря и почва да ги намалява,но това не може да бъде безкрайно..............в един момент моторчето седи в крайно положение ,но въздуха е много и тогава се форсира до 1500-1700 об./мин. или гасне ( при другия вариант) Когато колата ти е в покой и не се движи, и смуче въздух - почва да вдига оборотите си до 1500-1700 (при първия вариант) и тогава пък ЕКУ-то виждайки ситуацията ,почва да гаси инжекторите за да предотврати по нататъшното покачване на оборотите , тогава се получава зацикляне на възникналия процес и затова мотора се форсира до 1700 об. после падат оборотите , после пак се форсира и т.н. до безкрайност............Моторчето се чупи най често при подаване на контакт и когато е студено..............в зависимост от системата за рег. на оборотите де, при теб е с редуктор и т.н. PMSS............... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
trreck Публикувано 18 декември 2008 Автор Сподели Публикувано 18 декември 2008 Благодаря за разяснението! Какво ще ме посъветвате да предприема, за да отстраня този неприятен проблем? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 18 декември 2008 Сподели Публикувано 18 декември 2008 Първо трябва да се диагностицира проблема и чак после да се отстрани...Къде се намира автомобила? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
trreck Публикувано 18 декември 2008 Автор Сподели Публикувано 18 декември 2008 Автомобила се намира в град Горна Оряховица. За съжаление, повечето майстори тук са се учили предимно на марките фиат, опел и WV... и изобщо не ми се иска, да се доверявам на такива да ми я човъркат. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.