katov64 Публикувано 16 ноември 2008 Сподели Публикувано 16 ноември 2008 Здравейте,Току-що се регистрирах. Имам Спеис стар на 70 000 км, а съединителя отделя горе. Майсторите казват, че е маслен и не може да се регулира. Не вярвам за толкова малко километри да е заминал. Кажете съвети. Маслото в кутията ли да сменя, какво ли. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
k1k1_ Публикувано 16 ноември 2008 Сподели Публикувано 16 ноември 2008 Ако пък и дадеш малко повече информация за Спейс Стар-а ще е много хубаво ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Guest Junak Публикувано 16 ноември 2008 Сподели Публикувано 16 ноември 2008 Здравейте,Току-що се регистрирах. Имам Спеис стар на 70 000 км, а съединителя отделя горе. Майсторите казват, че е маслен и не може да се регулира. Не вярвам за толкова малко километри да е заминал. Кажете съвети. Маслото в кутията ли да сменя, какво ли. Няма маслен съединител, няма и масло в кутията му. Майсторът е имал впредвид хидравличното му управление. Поначало на Спеис стар отделя малко горе. Но може и да е заминал. Това не зависи от километрите, а от стила на каране. В тез задръствания даже 70 000 са достатъчни. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
katov64 Публикувано 16 ноември 2008 Автор Сподели Публикувано 16 ноември 2008 Ако пък и дадеш малко повече информация за Спейс Стар-а ще е много хубаво ;) Мицубиши Спеис Стар 2001 год., 1,3 двигател, 83 конски сили, бензин. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
katov64 Публикувано 16 ноември 2008 Автор Сподели Публикувано 16 ноември 2008 Ако пък и дадеш малко повече информация за Спейс Стар-а ще е много хубаво ;)2001 година, 1,3 мотор, бензин, 83 коня, 70 000 км. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 16 ноември 2008 Сподели Публикувано 16 ноември 2008 2001 година, 1,3 мотор, бензин, 83 коня, 70 000 км.Ако предишният собственик е бил от нежният пол, е напълно възможно да е пред свършване-съединителя........Освен това на 1-3-диска е с по-малък диаметър, а колата си е тежичка...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Thel Публикувано 16 ноември 2008 Сподели Публикувано 16 ноември 2008 Ако предишният собственик е бил от нежният пол, е напълно възможно да е пред свършване-съединителя........Освен това на 1-3-диска е с по-малък диаметър, а колата си е тежичка...... А освен това, кое дава увереност, че колата е на 70 000 км.? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 16 ноември 2008 Сподели Публикувано 16 ноември 2008 Здравейте,Току-що се регистрирах. Имам Спеис стар на 70 000 км, а съединителя отделя горе. Майсторите казват, че е маслен и не може да се регулира. Не вярвам за толкова малко километри да е заминал. Кажете съвети. Маслото в кутията ли да сменя, какво ли.Възможно е да ти е заминал на тия км. Съединителя ти оригинален е на Валео и 70к км. си е нормално да изкара колкото и да се чудиш............преди 2 дни смених един такъв и знам за какво става дума............диска ти е 200мм. ( т.е. малък е) и както колегата по горе подчерта - колата е тежка и си заминава по бързо, освен това вече е мит разбирането че ако е японска колата ти ще кара с един съединител 200-300к км . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Светла Публикувано 18 ноември 2008 Сподели Публикувано 18 ноември 2008 Ако предишният собственик е бил от нежният пол, е напълно възможно да е пред свършване-съединителя........Освен това на 1-3-диска е с по-малък диаметър, а колата си е тежичка...... Марио, държа на по-подробно тълкуване на изказването! :icon_blush: На първата му част.Не за друго, но и моя Спейс е каран преди от жена в Австрия. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.