marin017 Публикувано 27 ноември 2008 Сподели Публикувано 27 ноември 2008 :mitsu-smiley: аз имам спейс вагон 2000 |133 кс и съм с обикновено газово със универсален електронен симулатор за инжекциони автомобила върви без проблем *колата е 4х4 разход -градско без климатик 15л с климатик 16 л ;Обикновения мотор създава по-малко проблеми при евентуален ремонтыв новия има повече електроника и при дефект подръжката е много скъпаСменял съм само съединител ычасти 260лв;монтаж демонтаж 200лв;*скоростна кутия и кардан**теглич изработен за модела и монтиран на място струва 220 лв Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niko Публикувано 30 ноември 2008 Сподели Публикувано 30 ноември 2008 Според каталога на Auto.ru - малкия двигател 2.0 16V (133 Hp) се монтира от 2002 до 2004 година.А и представете си кой би го предпочел пред големия на нов Вагон, която ще се кара в Европа. GDi двигателя дава близо 30% повече въртящ момент @3500rpm, докато разликата в разхода е минимална. Все пак има решение на проблема - Grandis 2.4 Mivec - 165ps. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niko Публикувано 30 ноември 2008 Сподели Публикувано 30 ноември 2008 Малък ъпдейт на мнението.Почти всеки втори Вагон, в годините 2002-2004, който се продава, е с малкия двигател. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
globustour Публикувано 2 декември 2008 Сподели Публикувано 2 декември 2008 Придържам се към колегите.И моят Вагон GDI е с ми дава 14л/100км.А извънградско не пада под 10л/100км. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
joro21 Публикувано 7 януари 2010 Сподели Публикувано 7 януари 2010 Има ли някой координатите на колегата Георги Павлов да разберем дали все още е доволен от газифицирането на вагона. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 7 януари 2010 Сподели Публикувано 7 януари 2010 Moже би по-коректният въпрос е "Жив ли е Вагона?" Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 7 януари 2010 Сподели Публикувано 7 януари 2010 Има ли някой координатите на колегата Георги Павлов да разберем дали все още е доволен от газифицирането на вагона.Виждал съм ГДИ Вагон с обикновенна АГУ и ако не я караш по поне 30 хил. км. годишно , няма смисъл от АГУ на тази кола............ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
evgeni.filimonov Публикувано 8 януари 2010 Сподели Публикувано 8 януари 2010 Здравейте, и аз бях с WAGON 2000 куб 94 г и си сложих преди година и половина газов инжекцион и бях много доволен, извънградско ми даваше точно 10 на 100 разход, но при студено време някой път ми падаха доста ниско оборотите и минаваше на бензин. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 8 януари 2010 Сподели Публикувано 8 януари 2010 На този Вагон можеш и обикновена газова да му сложиш и пак ще си доволен. ГДИ системата е коренно различна от ECI Multi...... Нищо общо нямат Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 8 януари 2010 Сподели Публикувано 8 януари 2010 Нищо общо няматТака чукчата обяснявал на другите чукчи крокодила който видял в Африка - нищо общо със северния елен ;)Иначе както каза адаша - газ на GDI единствено ако е прецакана тотално системата и ремонирането и е много скъпо се изхвърлят карантиите и звездичката остава само на газ, малко логистиката вече трябва да се съобрази с това. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
joro21 Публикувано 8 февруари 2010 Сподели Публикувано 8 февруари 2010 (редакция) Moже би по-коректният въпрос е "Жив ли е Вагона?"А някой знае ли дали е жив все още вагона на колегата Павлов? Редактирано 8 февруари 2010 от joro21 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 8 февруари 2010 Сподели Публикувано 8 февруари 2010 Е GDI с газова......то това пък живот ли е. :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 8 февруари 2010 Сподели Публикувано 8 февруари 2010 А някой знае ли дали е жив все още вагона на колегата Павлов?Жив е колега ,защо?Движи се все още , пък и доста км. му навърта ............... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
EVGENI KISIMOV Публикувано 29 януари 2012 Сподели Публикувано 29 януари 2012 Ами като няма смисъл от газова то багажника е голям-нареждай водородните клетки и излитай :icon_dance: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stoyneto Публикувано 8 Май 2012 Сподели Публикувано 8 Май 2012 http://www.vialle.nl/producten/lpdi.html?L=1&cHash=42f430268f Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.