v1977 Публикувано 4 октомври 2008 Сподели Публикувано 4 октомври 2008 Привет на всички колеги!Имам едно въпросче: Средното ми гърне е във бая окаяно състояние. Колата е Спейс Рънър 98г. Възможно ли е от него да има малко нестабилни обороти на празен ход? Като купих колата миналия месец всичко си беше ОК Смених се всички косумативи както си му е реда! :icon_angel: ! Докато колата беше на крика и аз я оглеждах от долу забелязах съвсем малка дупчица във гънето-веднага отидох при един грънчар-арабин и ония така го разбазика, че сега напро пърди от там! Мисля че след това се появиха и нестабилните обороти :icon_crying: ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 4 октомври 2008 Сподели Публикувано 4 октомври 2008 Привет на всички колеги!Имам едно въпросче: Средното ми гърне е във бая окаяно състояние колата е Спейс Рънър 98г възможно ли е от него да има малко нестабилни обороти на празен ход? Като купих колата миналия месец всичко си беше ОК Смених се всички косумативи както си му е реда! :icon_angel: ! Докато колата беше на крика и аз я оглеждах от долу забелязах съвсем малка дупчица във гънето-веднага отидох при един грънчар-арабин и ония така го разбазика че сега напро пърди от там! Мисля че след това се появиха и нестабилните обороти :icon_crying: !Едва ли, нещо друго е станало.............. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DANI MG Публикувано 4 октомври 2008 Сподели Публикувано 4 октомври 2008 Здрасти, иди при Пламен (колегата от горния пост) да го чекне и види и ще му намери болежката! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
v1977 Публикувано 4 октомври 2008 Автор Сподели Публикувано 4 октомври 2008 Много се извинявам за некомпетенцията ми ама какво общо има гърнето със оборотите на двигателя? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 4 октомври 2008 Сподели Публикувано 4 октомври 2008 Много се извинявам за некомпетенцията ми ама какво общо има гърнето със оборотите на двигателя?Нищо общо няма колега......Дани за това ти каза да идеш при Пламен, за да види от какво ти се бъзикат оборотите..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
v1977 Публикувано 5 октомври 2008 Автор Сподели Публикувано 5 октомври 2008 :mitsu-smiley: :icon_rock: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DANI MG Публикувано 5 октомври 2008 Сподели Публикувано 5 октомври 2008 Смени филтъра, за няколко дена няма да имаш абсолютно никакъв проблем!Със задръстения филтър освен да ти гори повече и да върви по-малко друго не би трябвало да усетиш, за двигателя няма никаква опасност. Но го смени все пак, защото със сигурност е за смяна! Също така като го сменяш чекнете при Пламен и ЕКУ-то какво ще ти даде, за да се определи защо ти играят оборотите. Както казваш си сменял консумативите... Означава ли това, че си сменил и ангренажния ремък...? И ако си го направил при този "майстор", който си благословил. Съветът ми е да отидеш по най-бързия начин при Пламен, защото вече имам подозрения за доста по-страшни неща от несменен филтър... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
v1977 Публикувано 5 октомври 2008 Автор Сподели Публикувано 5 октомври 2008 Ангренажа,ролката,маслото,въздушният и масленият филтър смених в Балканстар горивния го нямаха точно в този момент! При тоя некадърник отидох да си сменя антифриза и така или иначе фитъра беше пристигнал реших даго сменя при него и да спестя някой друг левец от смяната в Балканстар! Ама аман от некадърни майстори! Междо другото служебната ми кола я подържаме в Балканстар и съм доста доволен от тях!Напро умирам от яд че като ми пристгна филтъра не оставих колата при момчетата от Балканстар да го сменят!Що се однася до Пламен ще се свържа с него при първа възможност,че сега имам малко неотложни служебни ангажименти!Много благодаря на всички колеги за съветите! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
v1977 Публикувано 1 ноември 2008 Автор Сподели Публикувано 1 ноември 2008 Ха такаааа!Привет на всички колеги! Днес смених на моята колица едно средно гърне+резонантно гърне вместо катализатор(във стария беше само черупката) и нещата се оправиха-оборотите се стабилизираха на 800-850 стана доста по тиха и като че ли има малко по-добър ряз! Остана само едно за смяна - малкото гърненце между средното и последното! Много ми е интересно как стана тоя номер с оборотите? Какво общо има между гърнета и обороти?Ако някои ме просветли по темата ще съм му благодарен!!!!!!!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Guest Junak Публикувано 4 ноември 2008 Сподели Публикувано 4 ноември 2008 Ха такаааа!Привет на всички колеги! Днес смених на моята колица едно средно гърне+резонантно гърне вместо катализатор(във стария беше само черупката) и нещата се оправиха-оборотите се стабилизираха на 800-850 стана доста по тиха и като че ли има малко по-добър ряз! Остана само едно за смяна - малкото гърненце между средното и последното! Много ми е интересно как стана тоя номер с оборотите? Какво общо има между гърнета и обороти?Ако някои ме просветли по темата ще съм му благодарен!!!!!!!!! На почти всички автомобили се подобрява работата на двигателя при премахване на стар/запушен/ катализатор - по добро ускорение, по малък разход, по стабилна работа. Облекчава се отвеждането на изгорелите газове от по-малкото съпротивление в изпускателния тракт. Запушеният катализатор може да причини нестабилна работа. Като деца лятото, кат имаше варена царевица, познай къде поставяхме кочаните, след като я изядем. И ако гърнетата са здрави - няма палене. Ако пък е напъхан кочана по навътре... малееее :icon_dance: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.