Премини към съдържание

Странен шум от към съединителя на Pajero Sport


Препоръчано мнение

Здравейте колеги,

 

От скоро съм собственик на Pajero Sport с двигател 4D56. От както го взех ми притеснява един много неприятен шум като на сухо триене между ролките на разбит лагер (е*ати обяснението направих). Шумът се появява най-вече след 2000 оборота, когато натисна съединителя да сменя скоростите. След като го натисна шумът изчезва заедно с оборотите на двигателя, но ако дам газ докато държа натиснат педала - шумът го има (съпроводен е и с гадна вибрация в педала в тон с шума). Същото го прави и в спряло полужение, с натиснат съединител.

Предположих, че е нещо по аксиалният лагер, пък и ми се щеше да сменя феродовият диск, че все пак е на 150000км. Закарах го в сервиз, където ми Казаха че са сменили: феродов диск, притискателен, и лагера с Valeo, като Всичко ми излезна 600лева.

Уви - звукът все още го има, но поне забелязвам подобрение в работата на педала и зацепването. ТЕхникът дето прави смяната след 5 минути разсъждения измисли че шумът може да е от аксиален луфт в коляновият вал, защото проверил скоростната кутия - нямама луфтове.

 

Та въпросът ми е: Може ли наистина да е от аксиалните лагери на вала или просто са ме излъгали че са сменили лагера на съединителя.

И Дайте Моля Ви координати на някой, който може наистина да ми каже какво му е на Джипчето, че ми се къса сърцето да го слушам така да стърже, пък и си ми е малко страх да сменям скорости над 2000 оборота.

 

Благодаря!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Свържи се с DJ Tymbi(Пламен) той ще ти каже най добре за какво става въпрос..... :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 месеца ...

Най-накрая се разбра от какво е шумът. За мое огромно съжаление, не е от лагерчето :( Оказа се 5мм. аксиален луфт в коляновият вал. Последствия: Нов вал и нови комплекти биелни и основни лагери.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Най-накрая се разбра от какво е шумът. За мое огромно съжаление, не е от лагерчето :( Оказа се 5мм. аксиален луфт в коляновият вал. Последствия: Нов вал и нови комплекти биелни и основни лагери.

Колега, ако не е проблем, кажете кави пари ще ви излезне ремонтът. Също така: коя година на производство е джипа и какъв двигател е - бензин или дизел (това 4D56 не ми говори нищо)?

Питам, тъй като аз съм със същото Pajero, на малко повече километри, но нямам никакви проблеми, шумове и т.н. по двигателя!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, ако не е проблем, кажете кави пари ще ви излезне ремонтът. Също така: коя година на производство е джипа и какъв двигател е - бензин или дизел (това 4D56 не ми говори нищо)?

Питам, тъй като аз съм със същото Pajero, на малко повече километри, но нямам никакви проблеми, шумове и т.н. по двигателя!

4D56 е двигателят на твоето Паджеро. 2.5 D.......
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

4D56 е двигателят на твоето Паджеро. 2.5 D.......

 

Мдаам в последнствие се сетих да го проверя в Google! Благодаря за отговора!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...