Scarchu Публикувано 2 октомври 2008 Сподели Публикувано 2 октомври 2008 Здравейте колеги, От скоро съм собственик на Pajero Sport с двигател 4D56. От както го взех ми притеснява един много неприятен шум като на сухо триене между ролките на разбит лагер (е*ати обяснението направих). Шумът се появява най-вече след 2000 оборота, когато натисна съединителя да сменя скоростите. След като го натисна шумът изчезва заедно с оборотите на двигателя, но ако дам газ докато държа натиснат педала - шумът го има (съпроводен е и с гадна вибрация в педала в тон с шума). Същото го прави и в спряло полужение, с натиснат съединител.Предположих, че е нещо по аксиалният лагер, пък и ми се щеше да сменя феродовият диск, че все пак е на 150000км. Закарах го в сервиз, където ми Казаха че са сменили: феродов диск, притискателен, и лагера с Valeo, като Всичко ми излезна 600лева. Уви - звукът все още го има, но поне забелязвам подобрение в работата на педала и зацепването. ТЕхникът дето прави смяната след 5 минути разсъждения измисли че шумът може да е от аксиален луфт в коляновият вал, защото проверил скоростната кутия - нямама луфтове. Та въпросът ми е: Може ли наистина да е от аксиалните лагери на вала или просто са ме излъгали че са сменили лагера на съединителя.И Дайте Моля Ви координати на някой, който може наистина да ми каже какво му е на Джипчето, че ми се къса сърцето да го слушам така да стърже, пък и си ми е малко страх да сменям скорости над 2000 оборота. Благодаря! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 2 октомври 2008 Сподели Публикувано 2 октомври 2008 Свържи се с DJ Tymbi(Пламен) той ще ти каже най добре за какво става въпрос..... :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Scarchu Публикувано 4 февруари 2009 Автор Сподели Публикувано 4 февруари 2009 Най-накрая се разбра от какво е шумът. За мое огромно съжаление, не е от лагерчето :( Оказа се 5мм. аксиален луфт в коляновият вал. Последствия: Нов вал и нови комплекти биелни и основни лагери. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Миткo Публикувано 5 февруари 2009 Сподели Публикувано 5 февруари 2009 Най-накрая се разбра от какво е шумът. За мое огромно съжаление, не е от лагерчето :( Оказа се 5мм. аксиален луфт в коляновият вал. Последствия: Нов вал и нови комплекти биелни и основни лагери.Колега, ако не е проблем, кажете кави пари ще ви излезне ремонтът. Също така: коя година на производство е джипа и какъв двигател е - бензин или дизел (това 4D56 не ми говори нищо)?Питам, тъй като аз съм със същото Pajero, на малко повече километри, но нямам никакви проблеми, шумове и т.н. по двигателя! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 5 февруари 2009 Сподели Публикувано 5 февруари 2009 Колега, ако не е проблем, кажете кави пари ще ви излезне ремонтът. Също така: коя година на производство е джипа и какъв двигател е - бензин или дизел (това 4D56 не ми говори нищо)?Питам, тъй като аз съм със същото Pajero, на малко повече километри, но нямам никакви проблеми, шумове и т.н. по двигателя!4D56 е двигателят на твоето Паджеро. 2.5 D....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Миткo Публикувано 5 февруари 2009 Сподели Публикувано 5 февруари 2009 4D56 е двигателят на твоето Паджеро. 2.5 D....... Мдаам в последнствие се сетих да го проверя в Google! Благодаря за отговора! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.