Премини към съдържание

Scarchu

Потребители
  • От него общо

    2
  • Регистрация

  • Беше тук

Scarchu's Постижения

Стартиращ

Стартиращ (1/14)

  • Първа Публикация
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Най-накрая се разбра от какво е шумът. За мое огромно съжаление, не е от лагерчето :( Оказа се 5мм. аксиален луфт в коляновият вал. Последствия: Нов вал и нови комплекти биелни и основни лагери.
  2. Здравейте колеги, От скоро съм собственик на Pajero Sport с двигател 4D56. От както го взех ми притеснява един много неприятен шум като на сухо триене между ролките на разбит лагер (е*ати обяснението направих). Шумът се появява най-вече след 2000 оборота, когато натисна съединителя да сменя скоростите. След като го натисна шумът изчезва заедно с оборотите на двигателя, но ако дам газ докато държа натиснат педала - шумът го има (съпроводен е и с гадна вибрация в педала в тон с шума). Същото го прави и в спряло полужение, с натиснат съединител. Предположих, че е нещо по аксиалният лагер, пък и ми се щеше да сменя феродовият диск, че все пак е на 150000км. Закарах го в сервиз, където ми Казаха че са сменили: феродов диск, притискателен, и лагера с Valeo, като Всичко ми излезна 600лева. Уви - звукът все още го има, но поне забелязвам подобрение в работата на педала и зацепването. ТЕхникът дето прави смяната след 5 минути разсъждения измисли че шумът може да е от аксиален луфт в коляновият вал, защото проверил скоростната кутия - нямама луфтове. Та въпросът ми е: Може ли наистина да е от аксиалните лагери на вала или просто са ме излъгали че са сменили лагера на съединителя. И Дайте Моля Ви координати на някой, който може наистина да ми каже какво му е на Джипчето, че ми се къса сърцето да го слушам така да стърже, пък и си ми е малко страх да сменям скорости над 2000 оборота. Благодаря!
×
×
  • Създаване...