Rado_mut Публикувано 27 юли 2008 Сподели Публикувано 27 юли 2008 Здравейте Решил съм да се сдобия с Pajero 3.2 did. Днес обикалях по автокъщите и се спрях на едно 2003г дълга база. Има го в mobile.bg на цена:32900 казват че е на 82 хил. км. ама много не ми се вярва макар да е много запазено като салон. Въроса ми е следния тъй като днеска гледах два автомобила с този двигател и двата при подаване на гас изпушваха от ауспоха и то доста стабилно и ако някой може да ми кайе дали това е нормално за този двигател. Благодаря предварително Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 27 юли 2008 Сподели Публикувано 27 юли 2008 Здравейте Решил съм да се сдобия с Pajero 3.2 did. Днес обикалях по автокъщите и се спрях на едно 2003г дълга база. Има го в mobile.bg на цена:32900 казват че е на 82 хил. км. ама много не ми се вярва макар да е много запазено като салон. Въроса ми е следния тъй като днеска гледах два автомобила с този двигател и двата при подаване на гас изпушваха от ауспоха и то доста стабилно и ако някой може да ми кайе дали това е нормално за този двигател. Благодаря предварителноЗдравей.........Значи за дизел е нормално да изпушва като дадеш рязко газ, но зависи какъв цвят е пушека и с каква гъстота..........Иначе като задържиш газта на 3000об/мин. пуши ли много, и какъв цвят....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rado_mut Публикувано 27 юли 2008 Автор Сподели Публикувано 27 юли 2008 Не съм го гледал като е на 3000 об/мин но като му дадеш рязко гас докато включи турбото пуши много леко бяло а след това изкарва черен гъст дим. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 27 юли 2008 Сподели Публикувано 27 юли 2008 Не съм го гледал като е на 3000 об/мин но като му дадеш рязко гас докато включи турбото пуши много леко бяло а след това изкарва черен гъст дим.Това със бялото пушене не е добре ако двигателя е бил топъл........Ако е студен и пуши леко бяло в началото е нормално......Черният дим ако е много гъст, може да е от турбото........Ако не е толкова гъст може само да е зацапан горивният филтър.......Най добре вземи с теб някой който разбира от дизели, да го прегледа.........Или поне ги накарай да сменят филтъра, и проблема може да отпадне......И за тях като продавачи е от полза........ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rado_mut Публикувано 27 юли 2008 Автор Сподели Публикувано 27 юли 2008 Беше работила около 5мин, но черния дим наистина ме притесни попринцип карам само дизели и такова нещо не ми се е случвало Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 27 юли 2008 Сподели Публикувано 27 юли 2008 Беше работила около 5мин, но черния дим наистина ме притесни попринцип карам само дизели и такова нещо не ми се е случвалоАми изкарай и маркуча от турбото, дето тръгва към кулера, ако е омаслен, или забележиш че са го забърсвали- бегай на далеч....... :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen Dimitrov Публикувано 27 юли 2008 Сподели Публикувано 27 юли 2008 Здравей колега,защо не говориш с DJ Tymbi/Пламен (пиши му едно лично) и да се разберете нещо. На тема Митцу ремонти в София по - голям капацитет няма :icon_thumbup: От тук можеш да му пишеш ЛС. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.