Премини към съдържание

Препоръчано мнение

Аз пак да подосаждам с въпросите ми. Какво значение има дали в модел като моя има турбина или не? В смисъл не само с колко се вдига мощността, ами и как се променя разхода, двигателя скапва ли се по-бързо, колко струва една такава турбина и монтажа й?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Променя се разхода и се намаля живота на двигателя :) За да стане хубаво ти трябват поне 5-8 хиляди (за чисто нови части) без да броим труда на майстора... :) Трябва да се смени всичко - електроника, изпускателна система, съединител, бутала и биели, турбо пътища, интеркулер, дросели, инсталация, горивна система, да се добавят уреди.... и още други дреболии. Да не говорим, че е доста желателно да се смени и спирачната система, а аз бих сменил и окачването :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Малеее, а като си представя, че си мислех че само се слага и готово, направо срам ме хваща :icon_blush: Значи за момента отпада. Но все пак си диря тапицер, така че ако още някой знае къде мога да намеря човек и да ме ориентира в цени, ще се радвам да го изслушам (изчета) :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 месеца ...

Аз пак след доста време влизам с някои въпросчета. На 2g има ли модели с ABS? Защото моя няма и да си кажа честно малко ми идва в повече тръпката като трябва да се спре тая машинка. Конкретното въпросче е следното - може ли на този модел да се сложи ако няма и какво трябва да се сменя? Ест. и какви пари е, защото съм замислил няколко неща и в крайна сметка ако общата стойност е повече от 10-12 000 то по-добре да си вкарам един готов.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не съм сигурен, но мисля, че може. При еклипсите ABS е самостоятелна система. Трябват ти - датчици,кабели, еку-то на АБС пътищата на спирачната течност със самия абс... колегите да ме допълват, че не съм наясно с тази система :) Доста играчка си е мисля

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да, при Еклипса АБС е отделна система, но поставянето му не е толкова просто и евтино! Дори и да се вземе компютър, инсталация и датчици, ще се наложи да се вземат и предни карета ( на тях са назъбените гривни), задни главини (пак заради гривната) и накрая ще трябват и предни и задни шенкели, защото на твоите са тънки и нямат отвор за датчик!

Въпроса не е дали е възможно, а дали има смисъл!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Еми то целта на въпроса ми беше точно такава... да видя дали има смисъл от промените, които исках да правя, защото се колебаех между това да направя красив автомобил и това дали да направя спортен, но като тегла чертата на края... по-добре красив :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Най добре според мен го направи така както винаги си искал да изглежда или върви твоята кола . Автомобила който си избрал има страхотната основа за това. Е да ако искаш да бъде красив под капака е ... малко по сложничко и скъпо но си и заслужава понеже според мен Еклипса си е адски красива кола сток но ако си решиш да разнообразиш външния вид то мога само едно да ти кажа.. внимавай къде я правиш да не да я окипазят

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...