Ivan Zapryanov Публикувано 25 април 2008 Сподели Публикувано 25 април 2008 Здравейте на всички !Бих искал да видя компетентните Ви мнения относно газифицирането на 3.0 V6 ECI двигатела на Паджеро-то. Прочетох че може и обикновенна газова да се сложи .Аз бях решил да е газов инжекцион. Какво е Вашето мнение по въпроса ?Предимства на инжекциона ? Модели ?По малък ли ще е разхода с инжекцион ( и колко ) ? Сервизи където мога да направят качесвен монтаж ? ( Пловдив, София , Стара Загора , около Хасково ) Къде се намира Ратола в Пловдив ? Поздрави на всички от Хасково ! Иван Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 25 април 2008 Сподели Публикувано 25 април 2008 Предимствата на инжекциона? Че то има ли недостатъци Първо и най-важно - няма как да се получат детонации. Които да водят до скъпоструващи ремонти (маф-а си е скъп)Второ - нямаш загуба на мощност, което при вакуумната е сигурно!Трето - разходът е почти същия, като на бензин, мъъъничко по-висок, но е по-нисък в сравнение с вакуумната. Марки - според джоба. Моята е българска "Фобос", не е мръднала! Откак съм я сложил, повече от 30 000 км - нищичко не съм пипал по нея! Има и друг вид уредби - които работят с течна газ, LPI мисля се казват. Дори увеличават мощността, доколкото знам. Но са по-скъпи. Най-добре питай д-р DJ Tymbi, мисля, че той е с такава. А и има доста изписано по темата, порови с търсачкатаУспех Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan Zapryanov Публикувано 25 април 2008 Автор Сподели Публикувано 25 април 2008 То за предимствата ясно .Исках да проуча повече отзиви за различните марки и цени.Предлагат ми Bardolini BSM za 1620 лв всичко включено.Фобос колко е ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 25 април 2008 Сподели Публикувано 25 април 2008 За 4 цилиндров автомобил е 1200 - 1300лв, една година гаранция, или 30 000 км. Доброто в случая е, че инжекторите се сменят по единично, а не всичките накуп, както в някой други случаи - спече ти инжектор (нали ни е хубава газта) - сменяш го за 30-35 лв и си свиркаш. А другите заради един трябва да смениш всичките (250-300 за 4 цилиндров)Питай за това газаджиите Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan Zapryanov Публикувано 28 април 2008 Автор Сподели Публикувано 28 април 2008 А няква марка за обикновена газова да предложите . Коя е за предпочитане ?И трябва ли да се спира бензиновата помпа на инжекциона,или само дюзите е достатъчно.Сигурно и емулатор ще трябва и какво още ? Наистина че при над 1000 лв. разлика м/у обикновена и инжекцион, чак след 100000 км ще се изплати.при мойто каране може да е след 10 години.До тогава "Я камилата, я камиларя" ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan Zapryanov Публикувано 28 април 2008 Автор Сподели Публикувано 28 април 2008 Ако все пак реша да е инжекцион , кеде точно е най добре да се разпробият отворите за газовите инжектори ?А мисля че е добре да са възможно най близо до бензиновите дюзи.Така ли е или греша ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 28 април 2008 Сподели Публикувано 28 април 2008 Така е, но това принципно го решава маистора в зависимост от модела на инжекциона които монтира. По принцип газовите дюзи се слагат максимално близо до бензиновите, и мъркучлетата им да са максимално къси и с еднаква дължина. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
masterross Публикувано 28 април 2008 Сподели Публикувано 28 април 2008 То за предимствата ясно .Исках да проуча повече отзиви за различните марки и цени.Предлагат ми Bardolini BSM za 1620 лв всичко включено.Фобос колко е ? Имам приятел, който е с Фобус монтиран е в Ст. Загора и друг с Bardolini поставен в Хасково.За Bardolini-то плати към 300лв. отгоре за глупости от рода на индикатор за нивото на газта, които изрично му казах, че не мерят вярно (това си казаха и хората от Фобус), но тук са го убедили, че всичко се нагласяло. След като са му взели парите му казали, че сега нямат време да настроят този индикатор някой друг път да мине. Май се отклоних от темата.Та момчетата от Фобус си имат форум и там можеш да прочетеш и да питаш специално за твоя модел. А иначе каквато и обикновена газова да сложиш винаги ще имаш детонации и ако не е сложена както трябва....Освен това цената и е към 750-800лв. с/у 1250лв. за ГИ, така, че разликата не е голяма. П.С.Цените са за 4 цилиндров двигател. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan Zapryanov Публикувано 28 април 2008 Автор Сподели Публикувано 28 април 2008 Така е, но това принципно го решава маистора в зависимост от модела на инжекциона които монтира. По принцип газовите дюзи се слагат максимално близо до бензиновите, и мъркучлетата им да са максимално къси и с еднаква дължина. Така де РЕШАВА ГО МАЙСТОРА ( в зависимост от това колко го мързи ) и ги слага не както трябва а както му е по лесно. И после : -Що така бе ?- Така трябва ! Абе аз да съм наясно как трябва да бъде за да знам какво да искам ! Размера( диаметъра) на електромагнитните инжектори ли се подбира или диаметъра на щуцерите дето се завиват на колекторните тръби ?Максимално близо, но колко е допустимо да са отдълечени от бензиновите ?Максимално къси маркучи , но колко е допустимата дължина ? Поздрави на всички ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 28 април 2008 Сподели Публикувано 28 април 2008 Има газови на които се подбира размера на дюзите, има и такива на които се подбира размера на щуцера. А има и комбинация от двете. Аз лично газовите ги монтирам на не повече от сантиметър разлика от бензиновите, но има и двигатели на които монтирането там е невъзможно. А относно това колко да са дълги мъркучлетата пак си зависи от модела на газовата (10-15-20см, ако е повече значи не е подбрано оптималното място за дюзи и щуцери). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan Zapryanov Публикувано 29 април 2008 Автор Сподели Публикувано 29 април 2008 Има газови на които се подбира размера на дюзите, има и такива на които се подбира размера на щуцера. А има и комбинация от двете. Аз лично газовите ги монтирам на не повече от сантиметър разлика от бензиновите, но има и двигатели на които монтирането там е невъзможно. А относно това колко да са дълги мъркучлетата пак си зависи от модела на газовата (10-15-20см, ако е повече значи не е подбрано оптималното място за дюзи и щуцери). За BARDOLINI (BSM) какво се подбира ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan Zapryanov Публикувано 30 април 2008 Автор Сподели Публикувано 30 април 2008 Някой да знае къде монтират обикновени газови с редуктор-изпарител VIALLE ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo Lenkov Публикувано 1 Май 2008 Сподели Публикувано 1 Май 2008 За да се разпробие колектора най-близо до всм.клапани се сваля и едната тройка дюзи се слагат под него.В нашият гараж сме правили две по този начин и не е имало проблеми.Само че аз предпочитам полският инжекцион пред родният.За Фобос нямам преки впечатления,но с БСМ доста колеги се наиграха и вече не искат да го чуят. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan Zapryanov Публикувано 1 Май 2008 Автор Сподели Публикувано 1 Май 2008 За да се разпробие колектора най-близо до всм.клапани се сваля и едната тройка дюзи се слагат под него.В нашият гараж сме правили две по този начин и не е имало проблеми.Само че аз предпочитам полският инжекцион пред родният.За Фобос нямам преки впечатления,но с БСМ доста колеги се наиграха и вече не искат да го чуят. Кой колектор се разпробива горния или долния ?Точно срещу бензиновите дюзи ли (долния колектор дето разпределя към двете глави) или 5-6 см над тях ( горния колектор ) ? От къде мога да намеря гарнитури за смукателните колектори (те са три гарнитури) ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan Zapryanov Публикувано 1 Май 2008 Автор Сподели Публикувано 1 Май 2008 Има един маркуч около 10 см точно до термостата , които прави някакъв байпас. Там ли се свързва отоплението на редуктор-изпаритела за газта ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.