Премини към съдържание

Pajero 3.0 V6 каква газова уредба да му сложа ?


Препоръчано мнение

Здравейте на всички !

Бих искал да видя компетентните Ви мнения относно газифицирането на 3.0 V6 ECI двигатела на Паджеро-то.

 

Прочетох че може и обикновенна газова да се сложи .

Аз бях решил да е газов инжекцион.

 

Какво е Вашето мнение по въпроса ?

Предимства на инжекциона ?

Модели ?

По малък ли ще е разхода с инжекцион ( и колко ) ?

 

Сервизи където мога да направят качесвен монтаж ? ( Пловдив, София , Стара Загора , около Хасково )

 

Къде се намира Ратола в Пловдив ?

 

Поздрави на всички от Хасково !

 

Иван

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Предимствата на инжекциона? Че то има ли недостатъци ;-)

Първо и най-важно - няма как да се получат детонации. Които да водят до скъпоструващи ремонти (маф-а си е скъп)

Второ - нямаш загуба на мощност, което при вакуумната е сигурно!

Трето - разходът е почти същия, като на бензин, мъъъничко по-висок, но е по-нисък в сравнение с вакуумната.

Марки - според джоба. Моята е българска "Фобос", не е мръднала! Откак съм я сложил, повече от 30 000 км - нищичко не съм пипал по нея!

 

Има и друг вид уредби - които работят с течна газ, LPI мисля се казват. Дори увеличават мощността, доколкото знам. Но са по-скъпи. Най-добре питай д-р DJ Tymbi, мисля, че той е с такава. А и има доста изписано по темата, порови с търсачката

Успех

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

То за предимствата ясно .

Исках да проуча повече отзиви за различните марки и цени.

Предлагат ми Bardolini BSM za 1620 лв всичко включено.

Фобос колко е ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За 4 цилиндров автомобил е 1200 - 1300лв, една година гаранция, или 30 000 км. Доброто в случая е, че инжекторите се сменят по единично, а не всичките накуп, както в някой други случаи - спече ти инжектор (нали ни е хубава газта) - сменяш го за 30-35 лв и си свиркаш. А другите заради един трябва да смениш всичките (250-300 за 4 цилиндров)

Питай за това газаджиите

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А няква марка за обикновена газова да предложите . Коя е за предпочитане ?

И трябва ли да се спира бензиновата помпа на инжекциона,или само дюзите е достатъчно.

Сигурно и емулатор ще трябва и какво още ?

 

Наистина че при над 1000 лв. разлика м/у обикновена и инжекцион, чак след 100000 км ще се изплати.

при мойто каране може да е след 10 години.

До тогава "Я камилата, я камиларя" !

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако все пак реша да е инжекцион , кеде точно е най добре да се разпробият отворите за газовите инжектори ?

А мисля че е добре да са възможно най близо до бензиновите дюзи.

Така ли е или греша ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Така е, но това принципно го решава маистора в зависимост от модела на инжекциона които монтира. По принцип газовите дюзи се слагат максимално близо до бензиновите, и мъркучлетата им да са максимално къси и с еднаква дължина.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

То за предимствата ясно .

Исках да проуча повече отзиви за различните марки и цени.

Предлагат ми Bardolini BSM za 1620 лв всичко включено.

Фобос колко е ?

 

Имам приятел, който е с Фобус монтиран е в Ст. Загора и друг с Bardolini поставен в Хасково.

За Bardolini-то плати към 300лв. отгоре за глупости от рода на индикатор за нивото на газта, които изрично му казах, че не мерят вярно (това си казаха и хората от Фобус), но тук са го убедили, че всичко се нагласяло. След като са му взели парите му казали, че сега нямат време да настроят този индикатор някой друг път да мине.

 

Май се отклоних от темата.

Та момчетата от Фобус си имат форум и там можеш да прочетеш и да питаш специално за твоя модел.

 

А иначе каквато и обикновена газова да сложиш винаги ще имаш детонации и ако не е сложена както трябва....

Освен това цената и е към 750-800лв. с/у 1250лв. за ГИ, така, че разликата не е голяма.

 

П.С.

Цените са за 4 цилиндров двигател.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Така е, но това принципно го решава маистора в зависимост от модела на инжекциона които монтира. По принцип газовите дюзи се слагат максимално близо до бензиновите, и мъркучлетата им да са максимално къси и с еднаква дължина.

 

Така де РЕШАВА ГО МАЙСТОРА ( в зависимост от това колко го мързи ) и ги слага не както трябва а както му е по лесно. И после : -Що така бе ?

- Така трябва !

 

Абе аз да съм наясно как трябва да бъде за да знам какво да искам !

 

Размера( диаметъра) на електромагнитните инжектори ли се подбира или диаметъра на щуцерите дето се завиват на колекторните тръби ?

Максимално близо, но колко е допустимо да са отдълечени от бензиновите ?

Максимално къси маркучи , но колко е допустимата дължина ?

 

Поздрави на всички !

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Има газови на които се подбира размера на дюзите, има и такива на които се подбира размера на щуцера. А има и комбинация от двете. Аз лично газовите ги монтирам на не повече от сантиметър разлика от бензиновите, но има и двигатели на които монтирането там е невъзможно. А относно това колко да са дълги мъркучлетата пак си зависи от модела на газовата (10-15-20см, ако е повече значи не е подбрано оптималното място за дюзи и щуцери).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Има газови на които се подбира размера на дюзите, има и такива на които се подбира размера на щуцера. А има и комбинация от двете. Аз лично газовите ги монтирам на не повече от сантиметър разлика от бензиновите, но има и двигатели на които монтирането там е невъзможно. А относно това колко да са дълги мъркучлетата пак си зависи от модела на газовата (10-15-20см, ако е повече значи не е подбрано оптималното място за дюзи и щуцери).

 

За BARDOLINI (BSM) какво се подбира ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За да се разпробие колектора най-близо до всм.клапани се сваля и едната тройка дюзи се слагат под него.В нашият гараж сме правили две по този начин и не е имало проблеми.Само че аз предпочитам полският инжекцион пред родният.За Фобос нямам преки впечатления,но с БСМ доста колеги се наиграха и вече не искат да го чуят.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За да се разпробие колектора най-близо до всм.клапани се сваля и едната тройка дюзи се слагат под него.В нашият гараж сме правили две по този начин и не е имало проблеми.Само че аз предпочитам полският инжекцион пред родният.За Фобос нямам преки впечатления,но с БСМ доста колеги се наиграха и вече не искат да го чуят.

 

Кой колектор се разпробива горния или долния ?

Точно срещу бензиновите дюзи ли (долния колектор дето разпределя към двете глави) или 5-6 см над тях ( горния колектор ) ?

 

От къде мога да намеря гарнитури за смукателните колектори (те са три гарнитури) ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Има един маркуч около 10 см точно до термостата , които прави някакъв байпас.

Там ли се свързва отоплението на редуктор-изпаритела за газта ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...