Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Два въпроса относно Outlander I 2.0 Turbo


Препоръчано мнение

След смяна на масло в скоростната кутия 1ва и 2ра скорости започнаха по-трудно да се включват. Да кажем при превключване на по-високи обороти до към 4000 се включват нормално, но на по-малко и особено докато е студена влизат трудно. Маслото е Motul 75W90. Препоръка за марка на масло?

 

Другият ми въпрос е : установих малка утечка от инсталацията на колата, която разрежда акумулатора ако автомобила не се кара седмица две. Измерих с токови клещи и с амперметър ток на покой след заключване на колата от порядъка на 0,06А. След разкачване на няколко предпазитела и измервания, имам съмнения за повишаване на консумацията на ток от веригата за плафоните. Това го установих с изваждане на тези два предпазитела с общ държач показани на снимката. Единият е за радиото и часовника, а другият е за плафоните в купето. Плафоните в купето си работят отлично и при затваряне на вратите си изгасят плавно, а при заключване на колата премигват заедно с мигачите. Защо двата предпазитела са направени с общ държач за изключване? Говорим за двата предпазитела по 10А в жълтия държач. Кутията на бушоните е отпред в коша на двигатела. Съжалявам имам снимка, но не мога да я кача.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На 10/11/2023 at 9:34 AM , rumkata1990 написа:

След смяна на масло в скоростната кутия 1ва и 2ра скорости започнаха по-трудно да се включват. Да кажем при превключване на по-високи обороти до към 4000 се включват нормално, но на по-малко и особено докато е студена влизат трудно. Маслото е Motul 75W90. Препоръка за марка на масло?

 

Другият ми въпрос е : установих малка утечка от инсталацията на колата, която разрежда акумулатора ако автомобила не се кара седмица две. Измерих с токови клещи и с амперметър ток на покой след заключване на колата от порядъка на 0,06А. След разкачване на няколко предпазитела и измервания, имам съмнения за повишаване на консумацията на ток от веригата за плафоните. Това го установих с изваждане на тези два предпазитела с общ държач показани на снимката. Единият е за радиото и часовника, а другият е за плафоните в купето. Плафоните в купето си работят отлично и при затваряне на вратите си изгасят плавно, а при заключване на колата премигват заедно с мигачите. Защо двата предпазитела са направени с общ държач за изключване? Говорим за двата предпазитела по 10А в жълтия държач. Кутията на бушоните е отпред в коша на двигатела. Съжалявам имам снимка, но не мога да я кача.

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Добавям още един въпрос. Проблем със сутрешното палене. Колата винаги сутрин запалва от втория път. А  сега като паднаха температурите вече от третия път. Сменени са кабели и свещи, зареждам само 100 октана бензин, по газовата уредба всичко е сменено - компютър, газови инжектори и рециклиран изпарител. Когато е карана вече през дена си пали винаги от първия път. Евентуален проблем да е в бензинови инжектори, бензинова помпа и в много краен случай разбрах, че започват да правят проблеми с контактния ключ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Карам я понякога на бензин, но за малко. Една вечер реших преди да я изгася от газ включих на бензин и я оставих да поработи малко. На сутринта пак същия проблем.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

Проблема с паленето е доста често срещан, некоректно работещи бензинови инжектори. След почистване има някакъв шанс да се оправят. Част от проблема се проявява при потегляне на бензин на абсолютно студен мотор при превключване на скорост и евентуално по рязко ускорение има извесно глъхнене на мотора.

 

Аз до някъде парирах проблема с една идея повече задържане на стартера при запалване и работа 5 минути на място.

 

п.п Мойте плафони работят само при ръчно включване….иначе индикация на таблото имам за отворена врата но така и не накарах плафоните да светнат при отваряне на врата.

Редактирано от Иван Вълков
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 месеца ...

Здравейте, благодаря за отговора. Има голяма вероятност проблема да е в бензиновите инжектори, но за сега не съм стигнал до тях да се вадят и тестват. Намерих информация как се тестват бензинови инжектори, налягане на бензинова помпа, тест на релетата на помпата. Имам въпрос към колеги които имат аутлендър I 2.0 - 136 или 201 коня при включване на контакт чува ли се бензиновата помпа? Защото на моята като дам на контакт не се чува помпата. При палене пак не се чува и чак когато почне да припалва започва да се чува помпата. Това се получава на студен старт сутринта. Когато колата е стояла на слънце цял без да е палена говорим около поне 15 градуса пали от първия път. Тествал съм температурните датчици и са Ок.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз също не съм я чувал помпата при подаване на контакт…. в интерес на истината при задържал се стар бензин в резервоара я чуам да пристъргва/цвили. Но от както периодично подменям бензина проблеми няма.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...