rumkata1990 Публикувано 11 октомври 2023 Сподели Публикувано 11 октомври 2023 След смяна на масло в скоростната кутия 1ва и 2ра скорости започнаха по-трудно да се включват. Да кажем при превключване на по-високи обороти до към 4000 се включват нормално, но на по-малко и особено докато е студена влизат трудно. Маслото е Motul 75W90. Препоръка за марка на масло? Другият ми въпрос е : установих малка утечка от инсталацията на колата, която разрежда акумулатора ако автомобила не се кара седмица две. Измерих с токови клещи и с амперметър ток на покой след заключване на колата от порядъка на 0,06А. След разкачване на няколко предпазитела и измервания, имам съмнения за повишаване на консумацията на ток от веригата за плафоните. Това го установих с изваждане на тези два предпазитела с общ държач показани на снимката. Единият е за радиото и часовника, а другият е за плафоните в купето. Плафоните в купето си работят отлично и при затваряне на вратите си изгасят плавно, а при заключване на колата премигват заедно с мигачите. Защо двата предпазитела са направени с общ държач за изключване? Говорим за двата предпазитела по 10А в жълтия държач. Кутията на бушоните е отпред в коша на двигатела. Съжалявам имам снимка, но не мога да я кача. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rumkata1990 Публикувано 15 октомври 2023 Автор Сподели Публикувано 15 октомври 2023 На 10/11/2023 at 9:34 AM , rumkata1990 написа: След смяна на масло в скоростната кутия 1ва и 2ра скорости започнаха по-трудно да се включват. Да кажем при превключване на по-високи обороти до към 4000 се включват нормално, но на по-малко и особено докато е студена влизат трудно. Маслото е Motul 75W90. Препоръка за марка на масло? Другият ми въпрос е : установих малка утечка от инсталацията на колата, която разрежда акумулатора ако автомобила не се кара седмица две. Измерих с токови клещи и с амперметър ток на покой след заключване на колата от порядъка на 0,06А. След разкачване на няколко предпазитела и измервания, имам съмнения за повишаване на консумацията на ток от веригата за плафоните. Това го установих с изваждане на тези два предпазитела с общ държач показани на снимката. Единият е за радиото и часовника, а другият е за плафоните в купето. Плафоните в купето си работят отлично и при затваряне на вратите си изгасят плавно, а при заключване на колата премигват заедно с мигачите. Защо двата предпазитела са направени с общ държач за изключване? Говорим за двата предпазитела по 10А в жълтия държач. Кутията на бушоните е отпред в коша на двигатела. Съжалявам имам снимка, но не мога да я кача. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rumkata1990 Публикувано 15 октомври 2023 Автор Сподели Публикувано 15 октомври 2023 Добавям още един въпрос. Проблем със сутрешното палене. Колата винаги сутрин запалва от втория път. А сега като паднаха температурите вече от третия път. Сменени са кабели и свещи, зареждам само 100 октана бензин, по газовата уредба всичко е сменено - компютър, газови инжектори и рециклиран изпарител. Когато е карана вече през дена си пали винаги от първия път. Евентуален проблем да е в бензинови инжектори, бензинова помпа и в много краен случай разбрах, че започват да правят проблеми с контактния ключ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Delyan.Dimitrov Публикувано 17 октомври 2023 Сподели Публикувано 17 октомври 2023 След 2-3 дни само на бензин има ли го проблема? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rumkata1990 Публикувано 17 октомври 2023 Автор Сподели Публикувано 17 октомври 2023 Карам я понякога на бензин, но за малко. Една вечер реших преди да я изгася от газ включих на бензин и я оставих да поработи малко. На сутринта пак същия проблем. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван Вълков Публикувано 3 ноември 2023 Сподели Публикувано 3 ноември 2023 (редакция) Проблема с паленето е доста често срещан, некоректно работещи бензинови инжектори. След почистване има някакъв шанс да се оправят. Част от проблема се проявява при потегляне на бензин на абсолютно студен мотор при превключване на скорост и евентуално по рязко ускорение има извесно глъхнене на мотора. Аз до някъде парирах проблема с една идея повече задържане на стартера при запалване и работа 5 минути на място. п.п Мойте плафони работят само при ръчно включване….иначе индикация на таблото имам за отворена врата но така и не накарах плафоните да светнат при отваряне на врата. Редактирано 3 ноември 2023 от Иван Вълков Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rumkata1990 Публикувано 3 януари Автор Сподели Публикувано 3 януари Здравейте, благодаря за отговора. Има голяма вероятност проблема да е в бензиновите инжектори, но за сега не съм стигнал до тях да се вадят и тестват. Намерих информация как се тестват бензинови инжектори, налягане на бензинова помпа, тест на релетата на помпата. Имам въпрос към колеги които имат аутлендър I 2.0 - 136 или 201 коня при включване на контакт чува ли се бензиновата помпа? Защото на моята като дам на контакт не се чува помпата. При палене пак не се чува и чак когато почне да припалва започва да се чува помпата. Това се получава на студен старт сутринта. Когато колата е стояла на слънце цял без да е палена говорим около поне 15 градуса пали от първия път. Тествал съм температурните датчици и са Ок. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван Вълков Публикувано 4 януари Сподели Публикувано 4 януари Аз също не съм я чувал помпата при подаване на контакт…. в интерес на истината при задържал се стар бензин в резервоара я чуам да пристъргва/цвили. Но от както периодично подменям бензина проблеми няма. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван Вълков Публикувано 26 август Сподели Публикувано 26 август Да направя един отчет за проблема с паленето на бензин. В 99% проблемът не е в автомобила. През изминалата година карам колата рядко а в градски и къси дестинаций - само на бензин. Бензина се оказа доста по летлив от колкото си мислех. Та при продължително каране само на гас, бензина в резервоара става всичко друго но не и бензин…. Така че моят съвет е често опресняване на бензина. По редовно шофиране на бензин. Другото което е от съществено значение е ако ГИ има включена ODB адаптация. За Японски/Корейски автомобили е препоръчително тя да се включва след 1300 оборота - в противен случай доста омазва бензиновия трим при ниски обороти и се наблюдава феномена с трудното палене. Аз лично използвах ODB адаптацията само първоначално докато си напише газова карта ГИ и след това я изключих и коригирах по мои предпочетания. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.