Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

rumkata1990

Потребители
  • От него общо

    8
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    Велико Търново

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Mitsubishi Outlander I 2.0 Turbo

rumkata1990's Постижения

Присъстващ

Присъстващ (2/14)

  • Първа Публикация
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Здравейте, благодаря за отговора. Има голяма вероятност проблема да е в бензиновите инжектори, но за сега не съм стигнал до тях да се вадят и тестват. Намерих информация как се тестват бензинови инжектори, налягане на бензинова помпа, тест на релетата на помпата. Имам въпрос към колеги които имат аутлендър I 2.0 - 136 или 201 коня при включване на контакт чува ли се бензиновата помпа? Защото на моята като дам на контакт не се чува помпата. При палене пак не се чува и чак когато почне да припалва започва да се чува помпата. Това се получава на студен старт сутринта. Когато колата е стояла на слънце цял без да е палена говорим около поне 15 градуса пали от първия път. Тествал съм температурните датчици и са Ок.
  2. Карам я понякога на бензин, но за малко. Една вечер реших преди да я изгася от газ включих на бензин и я оставих да поработи малко. На сутринта пак същия проблем.
  3. Добавям още един въпрос. Проблем със сутрешното палене. Колата винаги сутрин запалва от втория път. А сега като паднаха температурите вече от третия път. Сменени са кабели и свещи, зареждам само 100 октана бензин, по газовата уредба всичко е сменено - компютър, газови инжектори и рециклиран изпарител. Когато е карана вече през дена си пали винаги от първия път. Евентуален проблем да е в бензинови инжектори, бензинова помпа и в много краен случай разбрах, че започват да правят проблеми с контактния ключ?
  4. След смяна на масло в скоростната кутия 1ва и 2ра скорости започнаха по-трудно да се включват. Да кажем при превключване на по-високи обороти до към 4000 се включват нормално, но на по-малко и особено докато е студена влизат трудно. Маслото е Motul 75W90. Препоръка за марка на масло? Другият ми въпрос е : установих малка утечка от инсталацията на колата, която разрежда акумулатора ако автомобила не се кара седмица две. Измерих с токови клещи и с амперметър ток на покой след заключване на колата от порядъка на 0,06А. След разкачване на няколко предпазитела и измервания, имам съмнения за повишаване на консумацията на ток от веригата за плафоните. Това го установих с изваждане на тези два предпазитела с общ държач показани на снимката. Единият е за радиото и часовника, а другият е за плафоните в купето. Плафоните в купето си работят отлично и при затваряне на вратите си изгасят плавно, а при заключване на колата премигват заедно с мигачите. Защо двата предпазитела са направени с общ държач за изключване? Говорим за двата предпазитела по 10А в жълтия държач. Кутията на бушоните е отпред в коша на двигатела. Съжалявам имам снимка, но не мога да я кача.
  5. Благодаря за отговорите, когато имам свободно време ще направя опит да я развия.
  6. Това е снимка на шайбата
  7. Здравейте, колата е Мицубиши Спейс Стар 1,6 бензин. Налага да се сменя ангренажен ремък и ролка трябва да се развие ремъчната шайба. Проблемът е, че неможе да се развие болта. Ясно ми е че с гайковерта ще стане най-лесно, но в момента нямам. Има ли вариант за такъв инструмент да се фиксира шайбата неподвижно и да се развие болта?
×
×
  • Създаване...