След смяна на масло в скоростната кутия 1ва и 2ра скорости започнаха по-трудно да се включват. Да кажем при превключване на по-високи обороти до към 4000 се включват нормално, но на по-малко и особено докато е студена влизат трудно. Маслото е Motul 75W90. Препоръка за марка на масло?
Другият ми въпрос е : установих малка утечка от инсталацията на колата, която разрежда акумулатора ако автомобила не се кара седмица две. Измерих с токови клещи и с амперметър ток на покой след заключване на колата от порядъка на 0,06А. След разкачване на няколко предпазитела и измервания, имам съмнения за повишаване на консумацията на ток от веригата за плафоните. Това го установих с изваждане на тези два предпазитела с общ държач показани на снимката. Единият е за радиото и часовника, а другият е за плафоните в купето. Плафоните в купето си работят отлично и при затваряне на вратите си изгасят плавно, а при заключване на колата премигват заедно с мигачите. Защо двата предпазитела са направени с общ държач за изключване? Говорим за двата предпазитела по 10А в жълтия държач. Кутията на бушоните е отпред в коша на двигатела. Съжалявам имам снимка, но не мога да я кача.