Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Lancer , 1.3 , 2004 г дави се при топъл старт


burgas_tst

Препоръчано мнение

Здравейте , автомобила е lancer  седан 2004 г ,  1.3 бензин , 82 кс. с газова уредба монтирана преди 15 хил.км. Малко преди това бяха сменени сегменти заради разход на масло ( 400 мл/1000 км ) след смяната вече не харчи масло. Това леко извън темата.

В момента има проблем при палене на топъл двигател. Паля , вдига 1500-2000 оборота и гасне. Като потегля и покарам 10-20 метра празния ход се оправя .Започнах със смяна на темп , датчик , стъпков мотор , смяна на свещи и бобини . След това почистих бензиновите дюзи , после пробвах със дюзи от 1.6 но проблема остана . В движение вади грешки fuel trim , i random missfire. Почистих егр , после сложих нов ( китайски ) без промяна . Смених и TPS , датчика на разпр.вал и MAP сензора , нова предна ламбда  Denso,  без успех.Смених и всички вакумни маркучи със силиконови. След като карам с включени данни на живо  fuel triмовете варират от -15 до -35 в различните режими .До колкото виждам допустимите корекции са от -10 до +10 а силно отрицателни стойности означават богата смес. То си личи и от ауспуха който е черен . Отидох да ми проверят клапаните дали не са за реглаж , двама майстори ми казаха че са хидравлични , а виждам клипче в нета че се регулират. Каква е истината за този двигател подлежат ли на регулиране ? .Само датчика на коляновия вал не е сменен понеже е на много кофти място . Възможно ли е да е от него проблема? Някакви други идеи ?

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Възможно е да меша газ-бензин и за това да прави така.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Моя двигател 4G13 е същият и наскоро имах подобен проблем, който за щастие се реши бързо. След смяна на съединител установих, че оборотите на празен ход играят и на топло колата гасне. Най-вероятно е откачван акумулатора. Най-малко 5 пъти оставих загрелият двигател до работна температура 10 мин на място да се обучи компютъра, но безуспешно и пак гаснеше, т.е. не можеше сам да си изкара цикъла. Викам си какво стана, до онзи ден всичко работеше безупречно. На прибиране и на другата сутрин отиване на работа бе кошмар, карам на поусъединител, давам газ да не изгасне колата в задръстванията...и веднага я оставих на майстор. След час ми се обади че всичко е наред.  Каза че проблема бил в моторчето на празен ход, което го почистил с обезмасител от боклуци. За по-сигурно отново оставих колата 10 мин на място, и оборотите са стабилни и не играеха. Продължих да си карам на бензин и после на газ както обикновенно. Поздрави.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...