burgas_tst Публикувано 2 октомври 2023 Сподели Публикувано 2 октомври 2023 Здравейте , автомобила е lancer седан 2004 г , 1.3 бензин , 82 кс. с газова уредба монтирана преди 15 хил.км. Малко преди това бяха сменени сегменти заради разход на масло ( 400 мл/1000 км ) след смяната вече не харчи масло. Това леко извън темата. В момента има проблем при палене на топъл двигател. Паля , вдига 1500-2000 оборота и гасне. Като потегля и покарам 10-20 метра празния ход се оправя .Започнах със смяна на темп , датчик , стъпков мотор , смяна на свещи и бобини . След това почистих бензиновите дюзи , после пробвах със дюзи от 1.6 но проблема остана . В движение вади грешки fuel trim , i random missfire. Почистих егр , после сложих нов ( китайски ) без промяна . Смених и TPS , датчика на разпр.вал и MAP сензора , нова предна ламбда Denso, без успех.Смених и всички вакумни маркучи със силиконови. След като карам с включени данни на живо fuel triмовете варират от -15 до -35 в различните режими .До колкото виждам допустимите корекции са от -10 до +10 а силно отрицателни стойности означават богата смес. То си личи и от ауспуха който е черен . Отидох да ми проверят клапаните дали не са за реглаж , двама майстори ми казаха че са хидравлични , а виждам клипче в нета че се регулират. Каква е истината за този двигател подлежат ли на регулиране ? .Само датчика на коляновия вал не е сменен понеже е на много кофти място . Възможно ли е да е от него проблема? Някакви други идеи ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 5 октомври 2023 Admin Сподели Публикувано 5 октомври 2023 Възможно е да меша газ-бензин и за това да прави така. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
burgas_tst Публикувано 11 октомври 2023 Автор Сподели Публикувано 11 октомври 2023 не е от това , карах с празна бутилка и пак е богата сместа Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetliof Публикувано 12 ноември 2023 Сподели Публикувано 12 ноември 2023 Моя двигател 4G13 е същият и наскоро имах подобен проблем, който за щастие се реши бързо. След смяна на съединител установих, че оборотите на празен ход играят и на топло колата гасне. Най-вероятно е откачван акумулатора. Най-малко 5 пъти оставих загрелият двигател до работна температура 10 мин на място да се обучи компютъра, но безуспешно и пак гаснеше, т.е. не можеше сам да си изкара цикъла. Викам си какво стана, до онзи ден всичко работеше безупречно. На прибиране и на другата сутрин отиване на работа бе кошмар, карам на поусъединител, давам газ да не изгасне колата в задръстванията...и веднага я оставих на майстор. След час ми се обади че всичко е наред. Каза че проблема бил в моторчето на празен ход, което го почистил с обезмасител от боклуци. За по-сигурно отново оставих колата 10 мин на място, и оборотите са стабилни и не играеха. Продължих да си карам на бензин и после на газ както обикновенно. Поздрави. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.