burgas_tst Публикувано 2 октомври 2023 Публикувано 2 октомври 2023 Здравейте , автомобила е lancer седан 2004 г , 1.3 бензин , 82 кс. с газова уредба монтирана преди 15 хил.км. Малко преди това бяха сменени сегменти заради разход на масло ( 400 мл/1000 км ) след смяната вече не харчи масло. Това леко извън темата. В момента има проблем при палене на топъл двигател. Паля , вдига 1500-2000 оборота и гасне. Като потегля и покарам 10-20 метра празния ход се оправя .Започнах със смяна на темп , датчик , стъпков мотор , смяна на свещи и бобини . След това почистих бензиновите дюзи , после пробвах със дюзи от 1.6 но проблема остана . В движение вади грешки fuel trim , i random missfire. Почистих егр , после сложих нов ( китайски ) без промяна . Смених и TPS , датчика на разпр.вал и MAP сензора , нова предна ламбда Denso, без успех.Смених и всички вакумни маркучи със силиконови. След като карам с включени данни на живо fuel triмовете варират от -15 до -35 в различните режими .До колкото виждам допустимите корекции са от -10 до +10 а силно отрицателни стойности означават богата смес. То си личи и от ауспуха който е черен . Отидох да ми проверят клапаните дали не са за реглаж , двама майстори ми казаха че са хидравлични , а виждам клипче в нета че се регулират. Каква е истината за този двигател подлежат ли на регулиране ? .Само датчика на коляновия вал не е сменен понеже е на много кофти място . Възможно ли е да е от него проблема? Някакви други идеи ? Цитат
Admin Светльо Ангелов Публикувано 5 октомври 2023 Admin Публикувано 5 октомври 2023 Възможно е да меша газ-бензин и за това да прави така. Цитат
burgas_tst Публикувано 11 октомври 2023 Автор Публикувано 11 октомври 2023 не е от това , карах с празна бутилка и пак е богата сместа Цитат
svetliof Публикувано 12 ноември 2023 Публикувано 12 ноември 2023 Моя двигател 4G13 е същият и наскоро имах подобен проблем, който за щастие се реши бързо. След смяна на съединител установих, че оборотите на празен ход играят и на топло колата гасне. Най-вероятно е откачван акумулатора. Най-малко 5 пъти оставих загрелият двигател до работна температура 10 мин на място да се обучи компютъра, но безуспешно и пак гаснеше, т.е. не можеше сам да си изкара цикъла. Викам си какво стана, до онзи ден всичко работеше безупречно. На прибиране и на другата сутрин отиване на работа бе кошмар, карам на поусъединител, давам газ да не изгасне колата в задръстванията...и веднага я оставих на майстор. След час ми се обади че всичко е наред. Каза че проблема бил в моторчето на празен ход, което го почистил с обезмасител от боклуци. За по-сигурно отново оставих колата 10 мин на място, и оборотите са стабилни и не играеха. Продължих да си карам на бензин и после на газ както обикновенно. Поздрави. Цитат
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.