Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

A сега де...


tef4o

Препоръчано мнение

преди малко ми се наложи да изляза за десетина минути от къщи и аха да пална лансера... и не успях.

Последно съм го карал снощи, всичко беше ОК. паркирах го пред нас и не съм го пипал. Има бензин, имаше и ток, всичко се държи нормално, само дето ... не пали. Даже и едно "пук" не казва, което ме навежда на мисълта, че е нещо по-"централно", само дето не знам какво.

 

По стар навик пробвах да запаля по инерция (щото живея на високо) - и това не помогна, само дето заваля като из ведро, а лансерчо е на 50 метра от къщи и няма жива душа наоколо :(

 

Двигателя не е мокър, нито е мокрен последните няколко дни. Вярно, че влажноста на въздуха е ужасно, но шатъла запали моментално и то на газ, въпреки, че не е пипан от 3 седмици и е с пукната капачка на делкото.

 

като я оставя на контакт, check engine светва и съответно изгасва след около 20-30 секунди, ABS-а свети, но май на незапален двигател си свети винаги.

 

Търсят се идеи и то спешно.

 

Lancer,4G92

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

преди малко ми се наложи да изляза за десетина минути от къщи и аха да пална лансера... и не успях.

Последно съм го карал снощи, всичко беше ОК. паркирах го пред нас и не съм го пипал. Има бензин, имаше и ток, всичко се държи нормално, само дето ... не пали. Даже и едно "пук" не казва, което ме навежда на мисълта, че е нещо по-"централно", само дето не знам какво.

 

По стар навик пробвах да запаля по инерция (щото живея на високо) - и това не помогна, само дето заваля като из ведро, а лансерчо е на 50 метра от къщи и няма жива душа наоколо :(

 

Двигателя не е мокър, нито е мокрен последните няколко дни. Вярно, че влажноста на въздуха е ужасно, но шатъла запали моментално и то на газ, въпреки, че не е пипан от 3 седмици и е с пукната капачка на делкото.

 

като я оставя на контакт, check engine светва и съответно изгасва след около 20-30 секунди, ABS-а свети, но май на незапален двигател си свети винаги.

 

Търсят се идеи и то спешно.

 

Lancer,4G92

Извади един от кабелите за високко напрежение и сложи една работеща свещ без значение дали е от твоя мотор или друга някаква извадена от гаража, важното е да работи.......опри я там където е резбата за навиване в главата на някъде където има маса и завърти на стартер мотора, ако има искра ,то трябва да е синкаво-бяла а не жълта ,ако няма - ясно - следва проверка на захранването на бобината и комутатора ,следва и проверка на наличиена управляващ сигнал от ЕКУ-то към комутатора или просто влажна дистр. капачка.........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на Emil Dimitrov и DJ Tumbi за отзивчивостта!

 

проблема е открит, колата е вече в гаража, сега остава да я оправя.

 

Оказа се пукната капачка, :icon_censored: , има достатъчно енергия да даде искра, когато свеща е извън цилиндъра, но явно не достига когато е в работно положение и под налягане. В тая тъмница сигурно нямаше да го открия скоро, ако не ме беше ударил тока, докато се опитвах да забърша капачката за евентуална влага.

 

Тъпото е, че при повърхностен оглед пукнатината наистина не се забелязва и при нормално време няма проблем. Като позагря (5-6 минути) и се оправи, поне колкото да я прибера на сухо. Иначе бях приготвил вече въжетата, а така да мразя да ме дърпат, че не е истина...

Сега остава да се надявам, че капачката няма да е повече от 50 лева, че иначе отиде още една седмица без кола :(

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...