tef4o Публикувано 1 април 2008 Сподели Публикувано 1 април 2008 Оня ден забравих, че не съм с шатъла и ударих меката връзка на лансера. И май малко я прецаках, в смисъл, че започна да бучи повече и като че ли се е сцепила леко накрая. И в близките десетина дни няма шансове да го оправя :( Тъпото е, че започна да ми "причуква аванса" и то при форсиране на празен ход, а на другия ден ауспуха стана черен като на икарус. Не мисля, че съм ударил ламбда сондата, но възможно ли е сцепеното на ауспуха да оказва някакво влияние и да я лъже? Катализатора е изкормен отдавна, но не съм имал проблем с това досега... не, че го имам тоя лансер от 100 години де Ако някой знае читав сервиз за диагностика (тоест проверено и доказано, че са чували за Мицу) в Стара Загора или Шумен, ще съм благодарен за информацията. 4G92, '95 П.П. сега видях, че все пак съм закачил леко и картера, :icon_censored: загубените пътища :icon_censored: Започвам да се чудя дали ремъка не е прескочил зъб.... дано издържи още 2-3 дена :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tef4o Публикувано 1 април 2008 Автор Сподели Публикувано 1 април 2008 Преди малко едно другарче ми се обади да ме избъзика за ремъка, та уточнявам да не се отплесваме после:при рязко спиране на колелата на водещия мост (ами... например як удар в гадна дупка!) по време на движение се получава зверско претоварване на цялата система двигател-съединител-трансмисия. При по-високи обороти инерционните моменти на отделните детайли съответно са по-големи и последствията са непредсказуеми. преди 7-8 години в Румъния съм късал верига (!) от подобна ситуация, преди няма и шест месеца на една дупка в Ришкия проход ми се прецака обтягащата ролка на Шатъла+2 зъба прескочени. Изкъртените джанти, гуми и шарнири въобще не ги споменавам... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
trreck Публикувано 2 април 2008 Сподели Публикувано 2 април 2008 Аз карах около седмица и няколко дена със скъсана мека връзка и освен бученето нямаше други проблеми...хубаво беше че за около 50 лв си я оправих уж с качествена връзка и отново се възцари спокойствие и тишина Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tef4o Публикувано 3 април 2008 Автор Сподели Публикувано 3 април 2008 Такааа... май ламбдата ми е последна грижа. Лагера на главината на сол Единия тампон на сол Шарнира на сол Картера...почти на сол Гърне и мека връзка Джантата и гумите и без това си бяха за смяна... Най-тъпото е, че след няколко часа дупката я бяха запълнили. Ама като има да става... :icon_crying: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.