pilota_koko Публикувано 28 март 2008 Сподели Публикувано 28 март 2008 Моя колт е 1.3 75к.с. с климатик и да ви кажа има разлика само при ускорението, а в разхода на гориво разликата е малка.Знам един ударен като моя с климатик и е здрав.Ако искаш да ти кажа къде е за да провериш цената.Поне е проектиран за купе с подобен обем, а и си е фабричен на :mitsu-smiley: , само дето е по-нов модел, ама това е + Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ouu Публикувано 28 март 2008 Автор Сподели Публикувано 28 март 2008 Моя колт е 1.3 75к.с. с климатик и да ви кажа има разлика само при ускорението, а в разхода на гориво разликата е малка.Знам един ударен като моя с климатик и е здрав.Ако искаш да ти кажа къде е за да провериш цената.Поне е проектиран за купе с подобен обем, а и си е фабричен на :mitsu-smiley: , само дето е по-нов модел, ама това е +хмм ем ако наистина има за по 300-400лв сериозно се замислям.Pilota_koko а за този удареният на части ли го дава :? кажи къде да го диря ) Ам а да попитам климатика какви толко оказва влияние на двигателя шот несам запознат нещо :mitsu-smiley: :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pilota_koko Публикувано 28 март 2008 Сподели Публикувано 28 март 2008 хмм ем ако наистина има за по 300-400лв сериозно се замислям.Pilota_koko а за този удареният на части ли го дава :? кажи къде да го диря ) Ам а да попитам климатика какви толко оказва влияние на двигателя шот несам запознат нещо :mitsu-smiley: :icon_hmm:COLT-а се намира в една морга на околовръсното в дъгата между Симеоновско шосе и Бистришко шосе срещу бензиностанции Опет и ОМВ, ама предполагам че само за радиатора ще искат около 300 кинта.То с питане става. Компресора на климатика е вързан с ремък за шайбата на коляновия вал и при включено положение (когато използваш компресора за да създава налягане) той използва същата тази мощност която отива към съедините, скорости, диференциал и колела.За това двигателя се спъва малко и за да върви колата ти и даваш повечко газ, а от там се появява и разликата в разхода на гориво. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ouu Публикувано 28 март 2008 Автор Сподели Публикувано 28 март 2008 мерси :icon_clap: др седмица може да отида да проверя :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krisi-Pisi Публикувано 29 март 2008 Сподели Публикувано 29 март 2008 Viper, аз по усет се научих вече, но не мога да преценя в цифри :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pilota_koko Публикувано 29 март 2008 Сподели Публикувано 29 март 2008 Viper, аз по усет се научих вече, но не мога да преценя в цифри :icon_hmm:Може да ти кажем с каква скорост на каква предавка с колко оборота си! :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krisi-Pisi Публикувано 29 март 2008 Сподели Публикувано 29 март 2008 pilota_koko няма да е лошо наистина някой да ме светнеИначе вече усещам кога да сменям предавките, че преди .. няма да ви казвам :icon_crying: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pilota_koko Публикувано 31 март 2008 Сподели Публикувано 31 март 2008 на 5-та с 3000 об. си със 110км/ч. с 2000 об си със 70км/ч. с 5000 об със 170км/ч.на 4-та с 3000об. 80км/ч. с 2000 0б. със 60км/ч.на 3-та с 2300- 50км/ч. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.