alf Публикувано 23 март 2008 Сподели Публикувано 23 март 2008 Днес се оптах да сваля главината на предно колело на Колт 86 година за да гресирам ,но не можах!!!!!!!!!!Отвих централната гайка, свалих спирачния апарат и си останах с недоумението защо не мога да го извадя от шлиците на полуоската?Още повече ме озадачава факта че спирачния диск е зад главината и това означава че и той се сменя ..........ами много трудно!Ако някой може да помогне с "акъл" и опит ще съм благодарен. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 23 март 2008 Сподели Публикувано 23 март 2008 ;) сваляш всичко, правил съм го 2-3 пъти това упражнение - смяна на каретата и веднъж на лагер. Така че успех - работата е за около час - час и половина, аз лично видя зор само с отделянето на шарнирния болт но с големия чук нещата си идват на мястото. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alf Публикувано 23 март 2008 Автор Сподели Публикувано 23 март 2008 Значи трябва да отделя от амортисьора и от носача , а след това как се измъква лагера за да се гресира? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 23 март 2008 Сподели Публикувано 23 март 2008 Не каза какъв точно ти е Колта, ако е като моя лагера се състои от 2 части, избива се (при мен единия път се наложи с преса), имаше и някакви семеринги мисля там. Не знам дали си струва да се сваля и само да се гресира (предполагам че вие), варианта е смяна с нов, не е толква скъп (преди 2-3 години беше 50-на лева). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alf Публикувано 23 март 2008 Автор Сподели Публикувано 23 март 2008 Колта е С12, 1986 година. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pilota_koko Публикувано 24 март 2008 Сподели Публикувано 24 март 2008 Колега, лагера се сваля от главината за да се сменява, а не за да се смазва.Ако нямаш проблеми с него не го бъзикай, че ще стане лошо после.Ако пък имаш вече проблем с него, той няма да се оправи със смазване.Избива се най-лесно със преса защото най-вероятно е още фабричния :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alf Публикувано 24 март 2008 Автор Сподели Публикувано 24 март 2008 Добре ще си купя лагер и на майстор . Итогава лагер от къде? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.