Премини към съдържание

Проблем при палене


Препоръчано мнение

Далечната предистория е /може би има връзка/ е проблема на BigBoss с кабелите - http://mitsubishibg.com/phpbb/viewtopic.ph...p?t=243&start=0

/Аз вече съм горд собственик на този Галант :)/

Та онази вечер го палих на място и ми направи впечатление че като подам газ почва да прекъсва, да се дави и да падат оборотите, като загря проблема изчезна. Преди не го е имало.

Вчера сутринта /беше топла сутрин, но кондензирала влага по колата/ изобщо не иска да запали. След доста разнообразни опити (ок. 30 мин) без да даде никакъв чатлак, изведнъж взе че даде и запали, после се оправи като загря и от тогава не ми е правила проблем нито с палене, нито с вървене - идеално си върви.

 

Ходих в Рубин, там ми казаха че на компютъра излиза че е имало проблем с ламбда сондата, но в момента си работи идеално и предположи че от конденз около нея не е отчитала правилно и затова не е искало да пали. Възможно ли е това??

Препоръча ми да видя на тъмно кабелите дали светят при рязко подаване на газ - сега си видях има леко сияние на 1-2 места.

 

Дали е от кабелите или могат още да изкарат, защото са почти нови...

 

Имате ли идеи за качествени кабели от къде да намеря.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

На мене ми правеше абсолютно същият проблем при влажно време. Но като смених кабелите не съм имал проблем. Вероятно е от тях :rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Вероятно е от кабелите за свещите, но чак пък да не пали от тях........... :( не знам с каква електроника си,но........

За да ги провериш кабелите че имат пробив някаде, хвани шишенцето, в което има препарат за миене на прозорци, те нали са като пистолет и пръскат като мъгла препарата........е с такова шише сипи вода и пръсни 1-2 пъти в/у мотора отгоре , на разтояние 30-35 см. и гледай..........ако прехвърчат искри то е ясна работата.........нови кабели, но ако нищо не прехвърчи или стане, то тогава проблема може да е някаде другаде.......... :D най добре е да се закачи на стенд и да се види, защото там могат да видят и как рабят свещите, кабелите, дистр. капачка и т.н. :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

Продължавам с моите "дълбокомислени" съждения :)

 

Значи онзи път като гледах кабелите и имаше леко сияние при рязко подаване на газ на две места поне.

 

Вчера и онзи ден пак сутринта го направи проблема, но леко - не чак да не запали - пали си, но при подаване на газ прави пър, пър, пър и тогава форсира и така 5 мин докато загрее - после изчезва. Тези дни бяха дъждовни, така че със сигурност е от влагата.

 

И да не е точно от кабелите все пак е и от кабелите заради сиянието и това че миналата есен ефекта е бил еднакъв, когато са били сменени. Това че са сменени обаче и толкова бързо да се скапят...

 

С кабелите в момента има универсални преходници и би трябвало да станат всякакви.

 

От фирмата от която са били взети продават и на бройка по 8 лв някакви /не съм проверил още какви и точна цена/

 

Мисля да взема 4 и да ги сменя всичките. Друг вариант е да взема старите оригинални и да подменя изгорелите /как ще ги позная - не са видимо повредени май/

 

Ако се оправи - добре, ако не се оправи ще я карам на стенд и верятно ще търся оригинални като имам възможност, защото и тези в момента не са никак лоши, но не са оригинални - как да разбера други неоригинални дали ще изкарат повече от 6 месеца?

 

Идеята ми е да ги сменя първо защото цената е достатъчно ниска за да пробвам, а за стенд-а ще ми вземат колкото два кабела поне /колко вземат все пак?/

 

Дали е добра идея да пробвам? Какво друго мога да пробвам?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Провери регулатора за празен ход но е добре автомобила да се диагностицира

 

Съвсем я закъсах и то съм в Пловдив сега... Нещо стана изведнъж и ефекта е че само държеше ниски обороти, но при подаване на газ - гасне. Сега като изстина - пробвах пак - пали, задържа 1500 за 1-2 сек и гасне след това /светва и Check Engine/ независимо дали подам газ или не, и на газ и на бензин. Изглежда сякаш друг проблем...

 

Утре ще те търся по gsm-a дано те намеря да видим как може да се направи диагностика /в Кичук Париж до едно заведение е колата/.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Ако има съмнения от ламбда сондата я изключи. На куплунг е и се намира зад моторо в дясно. Лесно се вижда как е закачена и лесно се стига до куплунга. Именно тя неработи и е натрупала грешки в компютъра и за това ти свети и "Chek Engine". За да изчистиш грешките откачи клемите от акумулатора, изчакай 10 минути и пак ги закачи. Не се притеснявай, че първите няколко минути ще мени оборотите. Ако ти светне отново лампата на таблото по-добре веднага я загаси и търсете проблема с Любомир. Предполагам имат MUT II. Куплунга за Diagnostis се намира до педала за газта във вътрешната част на купето. Те от Ратола си знаят къде е. Пиши или се обади да кажаеш какво е станало. Може и стъпковия мотор да се е повредил и регулатора за празен ход или....много неща може да са....

 

П.С. Ако заработи колата нормално можеш да караш с откачена ламбда. Влиза в авариен режим но не е страшно да я караш така до София.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Оказа се че е от датчика на постъпващия въздух, дойде Миро /от същия сервиз/ и го хвана проблема :)

Сега като е изключен ще гледам да се прибера до София и ще видя ще се чисти ли, нов ли...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Трябва ми информация какво представлява датчика и дали бих могъл аз /или в сервиз/ да го почистя - инженер съм, но по компютри :help:

За нов става страшно :icon_crying:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти............въпросня дадчик е MAF или VAF, зависи каде седи..............трябва да го видя и тогава ще се види какво може да се направи........... :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Уффф Голяма благодарност на DJ Tymbi и Big Boss за бързата помощ :)

 

Оказа се една скъсана препазна гумичка от газовата уредба между инжекциона и въпросния датчик за въздуха.

Тя е там за да изпуска газовете при детонация, когато работи на газ, в самия инжекцион и да предпази датчика - просто гумата беше остаряла и се е скъсала, сега е на изолирбанд до утре - ще ида да си взема такава :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Проблема е разрешен. Реагирахме бързо за да помогнеме :icon_thumbup:

Милиони благодарности за кой ли път на DJ Tymbi :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

ааааа...............черпенето няма да ви се размине този път..........и двамата поотделно.... :D

А Боша му побеля косата от притеснения....... :D аз ти казвам "споко бре, кат я видим ще ти кажа........" ти не,та не.........цигара след цигара......... :D

Божо, а на тоя там му кажи, каде беше , в Пловдив ли, или там каде ........ да си хвърли всичките дипломи каде ги има....... :D Ако до два дни каране не ти светне check engine, няма да го тормозим повече, но за всек ислучай до края на седмицата ще направя тестера, който се каня да го направя 2 години вече, ма няма време..........кво да се прави..... :angry: :icon_blush:

Хайде да си я караш безаварийно..... :D :icon_rock:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

ааааа...............черпенето няма да ви се размине този път..........и двамата поотделно.... :D

Черпенето няма да ти се размине само да те хвана :))

 

Божо, а на тоя там му кажи, каде беше , в Пловдив ли, или там каде ........ да си хвърли всичките дипломи каде ги има.......

 

Човека, без да ме познава, дойде в неделя сутрин, намери решение и успях да се върна така че съм му много благодарен.

 

Ако до два дни каране не ти светне check engine, няма да го тормозим повече, но за всек ислучай до края на седмицата ще направя тестера, който се каня да го направя 2 години вече, ма няма време..........кво да се прави..... :mad: :D

 

Я разкажи, аз може би няма да мога да помогна, защото съм по софтуера и то на доста високо ниво, но имам един приятел в Пловдив, който се занимава с електроника и разработка на разни апарати....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

...........шегувам се разбира се.............не знаех че в неделя сутринта е дошъл.............сигурно и не си му плащал................... :D Това беше в рамките на шегата............... но как не се е сетил да види от какво е................ :D Аз винаги като установя какъв е проблема, търся причината за него.......

Успокои ли се сега.............. :D

Тъкмо ти ми трябваш, спец по софта, то повече е софт...........аз ще си направя конзолата, имам тук някакъв софтуер , ама не го знам какъв е.......за Нисан вече имам всичко, ама за Мицубиши........... :icon_blush:

Ти сега отиди и си купи клапана и го сложи докат не е кихнал( нали само на бензин я караш сега.....)щото може да ти се стъжне ........ :icon_thumbup: :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Човека не поиска да му платя - заради самата идея го направи!

 

Иначе вече съм на себе си :)

 

Ходих сега, намерих човека и ми сложи едно хубаво гумено пръстенче :)

 

Прати по email-a за какво става въпрос.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

..........та в крайна сметка му е помогнал, но не е разрешил проблема му : :D който е елементарен........когато нещо се развали или нещо стане , трябва да се търси причината.......... :D а не веднага нов.............човека му побеляха косите като чу че ще рябва да дава 1000 лв. за някакъв дадчик............който си е работил и нищо му няма,ноо........... :D

Иначе няма проблем , помогнал му е да запали, и той се е прибрал човека........... :D Няма какво да ме разбираш............просто се шегувах......... :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 години ...

Колеги имам проблем.Колата е 2,0 тди 1999г. Значи като я купих не набираше бързо,отидох на майстор и се оказа че са обърнати двата вакума. После колата взе да лети. Но по -къснио забелязах че като паля колата пуши адски много-черен дим. Дали е възможно нарочно да са обърнали вакумите та да не се забелязва това пушене? А другия вариянт е, колата ми не пали от първия път като е студена, може ли за това да пуши?

Благодаря предварително!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...